|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Нов член, въпрос за Импреса
Автор |
Съобщение |
Niki_Vidin
Регистриран на: Нед Май 24, 2020 7:11 pm Мнения: 2
Автомобил: Ar 159 SW 1.9 150, Mercedes 190 2.3
Рейтинг: 0
|
Здравейте... Насочил съм се към Субару импреса 2.0T.. Нямам идея тези мотори стават ли.. Ще се слага газ.. Най вероятно от старата ми кола.. Просто ще сменя изпарителя с някой по-силен... Тези двигатели имат ли детски болежки и хвърлят ли често турбината? Оглеждам се за седан (но и комбито няма да го върна тъй като ще ми върши повече работа за да си превозвам инструментите).. Като окачване как са тези коли.. И какво се гледа при оглед, имат ли проблеми с ръждите? Благодаря ви, извинявам се ако не е за тук темата
|
|
|
Пон Май 25, 2020 6:05 am |
|
|
ico_tech
|
Добре дошъл във форума. За всички въпроси има детайлна информация, но няма кратък отговор - трябва четене. И какво значи "тези мотори стават ли?" На Алфата мотора става ли? Моторите стават, ако са поддържани добре и имаш достатъчно пари да си позволиш поддържана кола. Газта от старата ти кола най-вероятно няма да стане. Окачването е здраво на тези купета, основно се сменят биалетки. Основният ти проблем е да намериш кола без ръжда, без удар и без тунинг. След това ще започнеш да си избистряш и другите позиции. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
15
|
|
Вто Май 26, 2020 9:28 am |
|
|
Niki_Vidin
Регистриран на: Нед Май 24, 2020 7:11 pm Мнения: 2
Автомобил: Ar 159 SW 1.9 150, Mercedes 190 2.3
Рейтинг: 0
|
Точно без тунинг търся... За двигателя имах предвид, дали държи на километри.. Защото доста марки имат проблемни мотори макар и педантично обслужване.. Минавам по 2000/2500км на месец.. Газта е задължителна, предположих че може и да не стане моята.. Трябва да махна 2 инжектора за да пасне.. Евентуално някой да я закачи и настрои.. Фабрично какви турбини ползват импрезите за да знам дали по колата е имало интервенции и евентуално да си търся майстори на тази марка, защото си е консуматив и вероятността да се падне на мен да я рециклирам или ремонтирам е голяма.. Какво да очаквам като потюддртъжка.. Претенциозна ли е на масло или може да се кара с бардал/Селениа? За ръждите ясно.. Идва и главния въпрос.. Тъй като няма да продавам другите си две коли, имам заделени около 7000лв.. В този ценови диапазон дали ше успея да взема нещо читаво.. Моделите "Bugeye" мисля че ги наричаха изглеждат добре... Въпреки че и по старата серия ми харесва...когато взимах алфата исках да е йгйбем хубава йбем евтина.. Обаче нямаше как.. И точно моята рискувах и я взех.. На цена доста под пазарната заради шум в мотора.. Стана ми ясно че трябва да стискнам палци за да не излезе с ремонта доста над пазарната.. Оказа се демпфер.. Мотора е тих и върви на бургия... С ремонта отново бях на доста под пазарната.. Риска беше оправдан... Но не ми се иска отново да поемам рискове и за това най добре да си питам тук за болежките...
|
|
|
Вто Май 26, 2020 6:13 pm |
|
|
Alxx
|
Казаха ти - чети. Разсъжденията ти(по-точно базата) куцукат. Турбини под път и над път, има евтини. Да не разтягам излишни локуми, с бюджет от 7к се надявай на читава атмосферка. Турбо, било Класик или Бъг за тия пари ще е бездънна яма. И турбото ще ти е последният проблем. Чети бе, брато, безплатно е. И да, претенциозна е на масло. Някои си карат с кво дойде, после псуват марката до живот.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 26, 2020 6:42 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта |
|