Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:55 am



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Проблем с двигател 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Яну 21, 2022 11:14 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте! Моля за малко помощ и компетентни предположения... Чува се леко тропане. Всеки път започва от над 1500 оборота, в диапазона до към 2500(просто след 2000 двигателя става по-шумен и сякаш самата му работа заглушава тропането, което явно става по-недоловимо и го чувам до към 2500 макс, то и до 5000 може да се чува не знам). Независимо дали е в движение на скорост, на празен ход при подаване на газ извън скорост или форсиране на място извън скорост. При всяка смяна на предавките се усещат вибрациите от тропането в купето в този диапазон. Скоростите са ръчни, тропането се чува при даване на газ след 1500. Не мисля, че се отразява по някакъв начин на мощността или квото и да е, просто вибрациите и тракането мн дразнят. Двигателя е 2.0 бензин с верига, не мисля, че харчи масло. 2019 година е импрезата и е удряна странично отдясно предна джанта, като удара е бил с около 60-70км. Казаха ми, че е уж биелен лагер, впоследствие след проверка, която не знам как се прави, ми казаха, че нямало нищо(Инспекция биелни лагери с демонтаж/монтаж на двигател). След тест драйв в сервиза и малко каране същия ден нямаше никакво тропане, но на следващия ден сутринта пак започна и не е спирало след това. От удара имаше и проблем със скоростната кутия, който отстранихме в друг сервиз. Просто от удара се беше разтеглил кожуха на кутията, така да го кажа, и леглата на първичния вал се бяха разширили. Аз си мислех, че тропането е идвало от вала, който е прескачал и играел, защото и се усещаше лошото зацепване м/у зъбните колела, но уви, нещо друго е :cry: Някакви идеи??? Хронологично първо беше инспекцията на биелните лагери, след това ремонта на скоростната кутия.

Съб Яну 22, 2022 12:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тоя проблем не е за форум, за жалост. Къде се намираш?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 22, 2022 7:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 21, 2022 11:14 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
София

Съб Яну 22, 2022 9:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж списъка със специализирани в марката сервизи и си харесай някой.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 22, 2022 9:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 21, 2022 11:14 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така ше кажеш :giggle: Е нали съм бил вече... не искам да споменавам имена, но просто търся евентуално насока преди да карам пак да се сваля и цепи двигателя. Все пак и финансовата гледна точка я има. Иначе в специализиран сервиз е правена проверката на биелните лагери, сега как точно са диагностицирали, че са биелни и кво точно са правили божа работа. Казват, че са разкачали цилиндри, мерили копресия и т.н. Аз от двигатели не разбирам, ако видя разглобен и някой ми обясни кое какво защо, може сам да си намеря проблема по пътя на логиката. Та от тази гледна точка, питам ако някой може да насочи при такава симптоматика какво може да е. Мислех си за бутало, но piston slapa звучи някак по-звънтящо, това е някво тракане/тропане. Знам, че има разни повдигачи, обтегачи на веригата, клапан и т.н

Съб Яну 22, 2022 10:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С най-добри чувства, но ти искаш гадател насреща. :) Няма кой да ти даде такава насока.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 22, 2022 3:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може да не е от двигателя колега, при удар отстрани усукванията са най-кофти. Аз бих започнал с тампони/лапи и периферията на мотора, после всичко от кутията до задния диф-там и малка деформация да има ще се осеща осезаемо. От това, което казваш за кутията е доста вероятно да има деформация и по оста - кутия-кардан-дифове. Виж в тази насока, но пак в някои от сервизите от списъка, както ти е казал и Сашо.

Съб Яну 22, 2022 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, всичко изброено е възможно, но тези проблеми по двигателя не водят до вибрации при движение.
Вероятно проблема, както вече посочиха, е във връзката трансмисия мотор. Такъв удар по полуоската не остава без последствия.
Все пак не е лошо да посочиш двата сервиза, в който си диагностицирал проблемите по отделно.
Излиза, че едните търсят проблема в двигателя, а другите, виждайки състоянието на трансмисията, не виждат логика в тропане и вибрации. Един вид - първите не са знаели за удара, а вторите не са отразили вибрациите? В пълното си право си да се върнеш при тези с трансмисията и да си довършат работата. Ще е интерестно все пак да посочиш кои са тези "диагностици".

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Яну 23, 2022 6:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Top Os написа:
Здравейте! Моля за малко помощ и компетентни предположения... 2019 година е импрезата и е удряна странично отдясно предна джанта, като удара е бил с около 60-70км. Казаха ми, че е уж биелен лагер, впоследствие след проверка, която не знам как се прави, ми казаха, че нямало нищо(Инспекция биелни лагери с демонтаж/монтаж на двигател). След тест драйв в сервиза и малко каране същия ден нямаше никакво тропане, но на следващия ден сутринта пак започна и не е спирало след това. От удара имаше и проблем със скоростната кутия, който отстранихме в друг сервиз. Просто от удара се беше разтеглил кожуха на кутията, така да го кажа, и леглата на първичния вал се бяха разширили. Аз си мислех, че тропането е идвало от вала, който е прескачал и играел, защото и се усещаше лошото зацепване м/у зъбните колела, но уви, нещо друго е :cry: Някакви идеи??? Хронологично първо беше инспекцията на биелните лагери, след това ремонта на скоростната кутия.


А какво стана с изчезналото масло от задния диф? Нали ги разбираш нещата и имаш и доверени сервизи? Къв го чиниш пак тука "под прикритие"?

viewtopic.php?f=1&t=21755&start=20

Или си много тъп, или много нагъл, но по-вероятно е и двете заедно, да си мислиш че ще се появиш във форума пак, но с друг ник и ще останеш незабелязан :facepalm:


Не е страшно да те изгонят от форума, особено ако си непознат.

Страшно е да станеш персона нон-грата в белите сервизи, а те четат форума, отделно си говорим с тях...и за такива като теб ;)

Пет Яну 28, 2022 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор