Здравейте! Имам проблем с Импрезата. Колата е 2.0 EJ20 125 магарета 1999г. Пуши много и мирише на неизгорял бензин, съответно и разхода е много завишен. Закачихме я на две различни диагностики, прилагам снимки на това което сме прочели. Преди няколко дни явно от натрупания бензин в генерацията ми гръмна крайното гърне (ама наистина гръмна и се разпори цялото). Днес разглобих колата за птоверка на ангренажа и хлабината на повдигачите на клапаните. Там всичко е наред. Ремъка е на белези, хлабината на клапаните са в допуск. Кабелите и свещите са нови. От едната диагностика се вижда, че ламбда сондата работи на 0.12V и след подаване на газ и вдигане на оборотите си остава на 0.12, не се променя. Дали да търся в нея проблем и останалите стойности дали са в норми? Също грешка с код 26 гледах, че е температутен датчик. Това къде да го търся или той ще е заедно с МАП сензора? Моля, ако някой може да съдейства, ще съм благодарен. Благодаря предварително!
Вто Дек 27, 2022 11:10 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Калпава ти е диагностиката. Грешка 26 е за IAT, но само при Джъсти. Сменяй сондата и не се занимавай с глупости.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert