Отговори на тема стр <  1, 2
 Импреса 3 - проблем по ходовата част - чукащ звук 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Дек 11, 2024 11:58 am
Постове: 28
Автомобил: Impreza 2009 (GH3) 1.5 AWD
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Tisho09 написа:
Няма да е лошо и един реглаж на преден/заден мост да се направи.
Но моето мнение е, че висок муфата е затегнала и от там идват и звуците които чуваш, а и тежкия волан при завои.
От опит мога да кажа че при СТИ когато заключиш диф-а се чува едно прескачане на гумите когато завиваш и волана е адски тежък - нещо подобно на твоята ситуация, но без чукащите звуци.


благодаря на всички за съветите, виско мифата я поръчах ОЕМ и ще пристигне тази седмица. За "късмет" съм в чужбина нямам как да отида до СТИ в София... и имам следния върпос, може ли и "нормален "сервиз/механик да смени диференциала или най добре да се търси Субару (предполагам че ще е идоста по скъпо там)?

Пон Яну 13, 2025 1:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4115
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нищо скъпо няма в отварянето на опашката без да се сваля кутията. Просто е редно механикът, който ще го прави да попрехвърли за десет минути литературата по въпроса и да провери състоянието на лагерите в опашката. Ако си по-западно от Унгария, да речем, ще ти вземат 150-250 евро за труд в нескъп сервиз.

_________________
Cogito ergo sum

Пон Яну 13, 2025 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 11, 2024 11:58 am
Постове: 28
Автомобил: Impreza 2009 (GH3) 1.5 AWD
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Нищо скъпо няма в отварянето на опашката без да се сваля кутията. Просто е редно механикът, който ще го прави да попрехвърли за десет минути литературата по въпроса и да провери състоянието на лагерите в опашката. Ако си по-западно от Унгария, да речем, ще ти вземат 150-250 евро за труд в нескъп сервиз.


Благодаря за съвета!!! Как се казват тези лагери за да се опитам да обясня?

Пон Яну 13, 2025 2:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 11, 2024 11:58 am
Постове: 28
Автомобил: Impreza 2009 (GH3) 1.5 AWD
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мисля че е това нали?

OEM 806225260:

Изображение

Пон Яну 13, 2025 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4115
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не, този е за пиньон заден диф.
Достатъчно е да им кажеш да ги проверят, а ако не знаят кои са и за какво говориш се насочваш другаде.

_________________
Cogito ergo sum

Пон Яну 13, 2025 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 11, 2024 11:58 am
Постове: 28
Автомобил: Impreza 2009 (GH3) 1.5 AWD
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Не, този е за пиньон заден диф.
Достатъчно е да им кажеш да ги проверят, а ако не знаят кои са и за какво говориш се насочваш другаде.



ремонта предстои, диференциала пристигна, масло също съм купил, на тази скица има ли ги въпросните лагери за да мога директно да ги поръчам (ако ги има) и да ги дам на майстора.

Изображение

Сря Фев 05, 2025 11:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1842
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
няма ги, защото сте объркали скицата - това е на задния диференциал. Вашият проблем е задната част на скоростната кутия.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Фев 05, 2025 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 11, 2024 11:58 am
Постове: 28
Автомобил: Impreza 2009 (GH3) 1.5 AWD
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
няма ги, защото сте объркали скицата - това е на задния диференциал. Вашият проблем е задната част на скоростната кутия.


извинявам се, опитвам се и аз да се оправя с тези схеми и да улесня ремонта, който предстои

това ли е правилната схема? и има ли ги тук въпросните лагери ?

Изображение

Чет Фев 06, 2025 3:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5841
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 866
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако искаш да научиш повече за колата и сервизирането ѝ започни от сервизното ръководство, а не случайни схеми
Тук го има
https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2009/
 1

Чет Фев 06, 2025 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Сря Дек 11, 2024 11:58 am
Постове: 28
Автомобил: Impreza 2009 (GH3) 1.5 AWD
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Ако искаш да научиш повече за колата и сервизирането ѝ започни от сервизното ръководство, а не случайни схеми
Тук го има
https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2009/



благодаря Ви, това е много ценно!

да допълня само че съм в чужбина и тук директно от Субару ми отказаха да монтират новия диференциал, тъй като трябва да дадат по закон гаранция, а на "външни" части, макар и оригинални не дават... а ако ги бях оставил те да ми продадат диференциала цената ще да е вече наистина космическа, той и без това е доста скъп...

та попитах и в немския форум за Субару за въпросните "лагерите в опашката от която тръгва карданът" и човекът (механик и самият той има Импреза, макар и по стара 99г.) с който си пиша след като прегледал скиците ми каза че може би става въпрос за това

това е снимка на моя диференциал, който поръчах чрез фирмата директно от Япония, та той ми обясни че може би става въпрос за този лагер, който е монтиран/пресован директно върху диференциала и от там започва кардана, дано да е така :)

Изображение

Пет Фев 07, 2025 10:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2465
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е този, а 2та лагера в задния капак - валът, който излиза от дифа, има зъбчатки, които са 1:1 или 1:1.1 (по спомен) и на тях има 2 лагера. Най-добре е този, който ще ги сменя да каже номерата, за да не поръчаш нещо друго.

_________________
http://www.hostit.bg/
 1

Пет Фев 07, 2025 2:59 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5841
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 866
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дай да видим по номер на рамата какво ще излезе, че и на мен ми стана интересно цялата история :)

Пет Фев 07, 2025 5:47 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Отговори на тема  стр <  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор