Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 3:38 am



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Смяна на маслото,на хидравликата? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm
Мнения: 129
Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Моля за помощ,относно смяната,на хидравличното масло.Колата е Импреза 1,6 1997г.От къде трябва да я източа,при работещ двигател ли се прави и как се обезвъздушава след това :-? Помагайте моля :)

Пон Фев 14, 2011 12:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ако искаш отиди в МЕИто при майсторите на хидравлики, ако не си решил сам да се раправяш със смяната

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Пон Фев 14, 2011 12:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А ти защо искаш да го сменяш, има ли проблем или на цвят? По принцип не е лошо да се смени ама при мен си течеше достатъчно и като доливам я подмених :smt082 Е вече ги оправиха маркучите.
Мисля, че се източва - ако можеш да извадиш връщащия маркуч и запалваш колата - само ще си изтече, ако не трябва да видиш до рейката да развиеш.
Обезвъздушаването си става самичко с въртене на волана крайно ляво - крайно дясно. Маслото е 0.7 л Дексрон 3 /имам за продаване Мотул, ако ти трябва/

Пон Фев 14, 2011 1:07 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm
Мнения: 129
Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От както съм купил колата,не съм я сменял,а и не знам дали въобще е сменявана.На последък се появи и един шум,като скърцане,когато съм карал дълго.Шума е при завъртане на волана и се появявя след около 20 градуса,завиване на гумите.Иначе, като ниво изглежда да е добре.Ще пробвам метода, с връщащия маркуч. :)

Пон Фев 14, 2011 2:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm
Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По принцип трябва да се сменя, понеже остарява, почернява и замирисва на изгоряло - тоест губи свойства.
В книжлето трябва да пише на какъв период.
Аз я смених така:
- взех пластмасова бутилка и я закрепих между радиатора и двигателя
- сложих парцали в изобилие по местата, където може да се олее
- със спринцовка извадих цялото количество от казанчето което можах
- долях свежа течност
- изходния от системата тръбопровод се съединява чрез късо маркуче с горната част на резервоарчето
- разкачаш маркучето и с друг маркуч изходния тръбопровод го свързваш с бутилката – там ще изтича старата течност. Въпросният маркуч е най-добре да е прозрачен.
- сега вече ти трябва помощник
- ти или помощника /който е по-як :) / въртите на загасен двигател волана от пълен десен до пълен ляв
- който е при резервоарчето постоянно долива свежа течност за да не засмуче въздух
- продължавате, докато от маркуча престане да излиза черната миризлива стара гадост :)
- възстановявате тръбо-маркучната система – съединявате, почиствате и доливате
- палите двигателя и леко с волана наляво-надясно като гледате за мехури. Ако сте допуснали да има – продължавате докато изчезнат.
- бутлката за доливане да ви е подръка
- после проверявате нивата на топло и на студено – според указанията на щеката
Готово
Една бутилка течност е достатъчна, но много внимавай какъв тип доливаш.
Успех

ПП
Под "изходящ" тръбопровод имам предвид изходящ от хидросистемата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Последна промяна sk67 на Съб Мар 26, 2011 8:11 pm, променена общо 2 пъти


Пон Фев 14, 2011 4:56 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm
Мнения: 129
Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ти за подробните обяснения :) .Току що я смених, но на работещ двигател,сложих маркуч ,който се поставя от страната,на тръбичката /не откъм казанчето/.Всъщност това с гуменото маркуче,е връщащата /гогната/тръбичка.И тъка,на работещ двигател,с въртене на ляво,на дясно изхвърлих доста гадничко,вече тъмно масло.След това си върнах маркучето на място и започнах да наливам,новото масълце.Като налях около 500гр. запалих отново двигателя и долях още малко,след като въртях няколко пъти,пълен десен,пълан ляв,за обезвъздушаване.

Пон Фев 14, 2011 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm
Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ivak написа:
Благодаря ти за подробните обяснения :) .Току що я смених, но на работещ двигател,сложих маркуч ,който се поставя от страната,на тръбичката /не откъм казанчето/....


Аз точно това имах предвид, но може и да не съм обяснил правилно.
Значи общо взето метода е този - пробван и доказан ... и може и на работещ двигател.

Айде успех и чао до друга тема :)

Вто Фев 15, 2011 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm
Мнения: 129
Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да благодаря ти и за твоя вариянт :D .При работещ двигател,става по бързо,но и си трябва съответната подготовка,за да не се омаже всичко с мосло :lol: ,както щеше да се получи при мен,замалко.

Вто Фев 15, 2011 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Май 30, 2009 8:24 am
Мнения: 203
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13
Рейтинг: -24
Кофти...
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
А ти защо искаш да го сменяш, има ли проблем или на цвят? По принцип не е лошо да се смени ама при мен си течеше достатъчно и като доливам я подмених :smt082 Е вече ги оправиха маркучите.
Мисля, че се източва - ако можеш да извадиш връщащия маркуч и запалваш колата - само ще си изтече, ако не трябва да видиш до рейката да развиеш.
Обезвъздушаването си става самичко с въртене на волана крайно ляво - крайно дясно. Маслото е 0.7 л Дексрон 3 /имам за продаване Мотул, ако ти трябва/


Здрасти аз да попитам за маслото което ти е останало,предложението в сила ли е още защото гледам,че не е от скоро темата но пък ми трябва малко масалце да си долея.Автомобила ми е Legacy 2,0 97 115hp

_________________
2007 Subaru outback B13

Пет Авг 05, 2011 4:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 06, 2018 5:04 am
Мнения: 30
Автомобил: Subaru - Outback II. H6
Телефон: 0878190180
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да използвам темата.Може ли да хвърли ремък ако казанчето е празно.Аутбек Н6.И до колко е опасно освен прецакване на помпата.

Пет Окт 12, 2018 1:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор