|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Смяна на маслото,на хидравликата?
Автор |
Съобщение |
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
Моля за помощ,относно смяната,на хидравличното масло.Колата е Импреза 1,6 1997г.От къде трябва да я източа,при работещ двигател ли се прави и как се обезвъздушава след това Помагайте моля
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 12:12 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
ако искаш отиди в МЕИто при майсторите на хидравлики, ако не си решил сам да се раправяш със смяната
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 12:39 pm |
|
|
BAlexandrov
|
А ти защо искаш да го сменяш, има ли проблем или на цвят? По принцип не е лошо да се смени ама при мен си течеше достатъчно и като доливам я подмених Е вече ги оправиха маркучите. Мисля, че се източва - ако можеш да извадиш връщащия маркуч и запалваш колата - само ще си изтече, ако не трябва да видиш до рейката да развиеш. Обезвъздушаването си става самичко с въртене на волана крайно ляво - крайно дясно. Маслото е 0.7 л Дексрон 3 /имам за продаване Мотул, ако ти трябва/
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 1:07 pm |
|
|
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
От както съм купил колата,не съм я сменял,а и не знам дали въобще е сменявана.На последък се появи и един шум,като скърцане,когато съм карал дълго.Шума е при завъртане на волана и се появявя след около 20 градуса,завиване на гумите.Иначе, като ниво изглежда да е добре.Ще пробвам метода, с връщащия маркуч.
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 2:32 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
По принцип трябва да се сменя, понеже остарява, почернява и замирисва на изгоряло - тоест губи свойства. В книжлето трябва да пише на какъв период. Аз я смених така: - взех пластмасова бутилка и я закрепих между радиатора и двигателя - сложих парцали в изобилие по местата, където може да се олее - със спринцовка извадих цялото количество от казанчето което можах - долях свежа течност - изходния от системата тръбопровод се съединява чрез късо маркуче с горната част на резервоарчето - разкачаш маркучето и с друг маркуч изходния тръбопровод го свързваш с бутилката – там ще изтича старата течност. Въпросният маркуч е най-добре да е прозрачен. - сега вече ти трябва помощник - ти или помощника /който е по-як / въртите на загасен двигател волана от пълен десен до пълен ляв - който е при резервоарчето постоянно долива свежа течност за да не засмуче въздух - продължавате, докато от маркуча престане да излиза черната миризлива стара гадост - възстановявате тръбо-маркучната система – съединявате, почиствате и доливате - палите двигателя и леко с волана наляво-надясно като гледате за мехури. Ако сте допуснали да има – продължавате докато изчезнат. - бутлката за доливане да ви е подръка - после проверявате нивата на топло и на студено – според указанията на щеката Готово Една бутилка течност е достатъчна, но много внимавай какъв тип доливаш. Успех ПП Под "изходящ" тръбопровод имам предвид изходящ от хидросистемата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Последна промяна sk67 на Съб Мар 26, 2011 8:11 pm, променена общо 2 пъти
|
|
Пон Фев 14, 2011 4:56 pm |
|
|
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
Благодаря ти за подробните обяснения .Току що я смених, но на работещ двигател,сложих маркуч ,който се поставя от страната,на тръбичката /не откъм казанчето/.Всъщност това с гуменото маркуче,е връщащата /гогната/тръбичка.И тъка,на работещ двигател,с въртене на ляво,на дясно изхвърлих доста гадничко,вече тъмно масло.След това си върнах маркучето на място и започнах да наливам,новото масълце.Като налях около 500гр. запалих отново двигателя и долях още малко,след като въртях няколко пъти,пълен десен,пълан ляв,за обезвъздушаване.
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 7:19 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
ivak написа: Благодаря ти за подробните обяснения .Току що я смених, но на работещ двигател,сложих маркуч ,който се поставя от страната,на тръбичката /не откъм казанчето/.... Аз точно това имах предвид, но може и да не съм обяснил правилно. Значи общо взето метода е този - пробван и доказан ... и може и на работещ двигател. Айде успех и чао до друга тема
|
|
|
Вто Фев 15, 2011 12:45 pm |
|
|
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
Да благодаря ти и за твоя вариянт .При работещ двигател,става по бързо,но и си трябва съответната подготовка,за да не се омаже всичко с мосло ,както щеше да се получи при мен,замалко.
|
|
|
Вто Фев 15, 2011 8:29 pm |
|
|
shery81
Регистриран на: Съб Май 30, 2009 8:24 am Мнения: 203 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13
Рейтинг: -24
|
BAlexandrov написа: А ти защо искаш да го сменяш, има ли проблем или на цвят? По принцип не е лошо да се смени ама при мен си течеше достатъчно и като доливам я подмених Е вече ги оправиха маркучите. Мисля, че се източва - ако можеш да извадиш връщащия маркуч и запалваш колата - само ще си изтече, ако не трябва да видиш до рейката да развиеш. Обезвъздушаването си става самичко с въртене на волана крайно ляво - крайно дясно. Маслото е 0.7 л Дексрон 3 /имам за продаване Мотул, ако ти трябва/ Здрасти аз да попитам за маслото което ти е останало,предложението в сила ли е още защото гледам,че не е от скоро темата но пък ми трябва малко масалце да си долея.Автомобила ми е Legacy 2,0 97 115hp
_________________ 2007 Subaru outback B13
|
|
|
Пет Авг 05, 2011 4:38 pm |
|
|
Руди9999
Регистриран на: Нед Май 06, 2018 5:04 am Мнения: 30
Автомобил: Subaru - Outback II. H6
Телефон: 0878190180
Рейтинг: 0
|
Да използвам темата.Може ли да хвърли ремък ако казанчето е празно.Аутбек Н6.И до колко е опасно освен прецакване на помпата.
|
|
|
Пет Окт 12, 2018 1:58 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|