|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Смяна на маслото,на хидравликата?
Автор |
Съобщение |
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
Моля за помощ,относно смяната,на хидравличното масло.Колата е Импреза 1,6 1997г.От къде трябва да я източа,при работещ двигател ли се прави и как се обезвъздушава след това Помагайте моля
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 12:12 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
ако искаш отиди в МЕИто при майсторите на хидравлики, ако не си решил сам да се раправяш със смяната
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 12:39 pm |
|
|
BAlexandrov
|
А ти защо искаш да го сменяш, има ли проблем или на цвят? По принцип не е лошо да се смени ама при мен си течеше достатъчно и като доливам я подмених Е вече ги оправиха маркучите. Мисля, че се източва - ако можеш да извадиш връщащия маркуч и запалваш колата - само ще си изтече, ако не трябва да видиш до рейката да развиеш. Обезвъздушаването си става самичко с въртене на волана крайно ляво - крайно дясно. Маслото е 0.7 л Дексрон 3 /имам за продаване Мотул, ако ти трябва/
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 1:07 pm |
|
|
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
От както съм купил колата,не съм я сменял,а и не знам дали въобще е сменявана.На последък се появи и един шум,като скърцане,когато съм карал дълго.Шума е при завъртане на волана и се появявя след около 20 градуса,завиване на гумите.Иначе, като ниво изглежда да е добре.Ще пробвам метода, с връщащия маркуч.
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 2:32 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
По принцип трябва да се сменя, понеже остарява, почернява и замирисва на изгоряло - тоест губи свойства. В книжлето трябва да пише на какъв период. Аз я смених така: - взех пластмасова бутилка и я закрепих между радиатора и двигателя - сложих парцали в изобилие по местата, където може да се олее - със спринцовка извадих цялото количество от казанчето което можах - долях свежа течност - изходния от системата тръбопровод се съединява чрез късо маркуче с горната част на резервоарчето - разкачаш маркучето и с друг маркуч изходния тръбопровод го свързваш с бутилката – там ще изтича старата течност. Въпросният маркуч е най-добре да е прозрачен. - сега вече ти трябва помощник - ти или помощника /който е по-як / въртите на загасен двигател волана от пълен десен до пълен ляв - който е при резервоарчето постоянно долива свежа течност за да не засмуче въздух - продължавате, докато от маркуча престане да излиза черната миризлива стара гадост - възстановявате тръбо-маркучната система – съединявате, почиствате и доливате - палите двигателя и леко с волана наляво-надясно като гледате за мехури. Ако сте допуснали да има – продължавате докато изчезнат. - бутлката за доливане да ви е подръка - после проверявате нивата на топло и на студено – според указанията на щеката Готово Една бутилка течност е достатъчна, но много внимавай какъв тип доливаш. Успех ПП Под "изходящ" тръбопровод имам предвид изходящ от хидросистемата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Последна промяна sk67 на Съб Мар 26, 2011 8:11 pm, променена общо 2 пъти
|
|
Пон Фев 14, 2011 4:56 pm |
|
|
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
Благодаря ти за подробните обяснения .Току що я смених, но на работещ двигател,сложих маркуч ,който се поставя от страната,на тръбичката /не откъм казанчето/.Всъщност това с гуменото маркуче,е връщащата /гогната/тръбичка.И тъка,на работещ двигател,с въртене на ляво,на дясно изхвърлих доста гадничко,вече тъмно масло.След това си върнах маркучето на място и започнах да наливам,новото масълце.Като налях около 500гр. запалих отново двигателя и долях още малко,след като въртях няколко пъти,пълен десен,пълан ляв,за обезвъздушаване.
|
|
|
Пон Фев 14, 2011 7:19 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
ivak написа: Благодаря ти за подробните обяснения .Току що я смених, но на работещ двигател,сложих маркуч ,който се поставя от страната,на тръбичката /не откъм казанчето/.... Аз точно това имах предвид, но може и да не съм обяснил правилно. Значи общо взето метода е този - пробван и доказан ... и може и на работещ двигател. Айде успех и чао до друга тема
|
|
|
Вто Фев 15, 2011 12:45 pm |
|
|
ivak
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 7:53 pm Мнения: 129 Местоположение: Sofia
Автомобил: Impreza 1.6
Рейтинг: 0
|
Да благодаря ти и за твоя вариянт .При работещ двигател,става по бързо,но и си трябва съответната подготовка,за да не се омаже всичко с мосло ,както щеше да се получи при мен,замалко.
|
|
|
Вто Фев 15, 2011 8:29 pm |
|
|
shery81
Регистриран на: Съб Май 30, 2009 8:24 am Мнения: 203 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13
Рейтинг: -24
|
BAlexandrov написа: А ти защо искаш да го сменяш, има ли проблем или на цвят? По принцип не е лошо да се смени ама при мен си течеше достатъчно и като доливам я подмених Е вече ги оправиха маркучите. Мисля, че се източва - ако можеш да извадиш връщащия маркуч и запалваш колата - само ще си изтече, ако не трябва да видиш до рейката да развиеш. Обезвъздушаването си става самичко с въртене на волана крайно ляво - крайно дясно. Маслото е 0.7 л Дексрон 3 /имам за продаване Мотул, ако ти трябва/ Здрасти аз да попитам за маслото което ти е останало,предложението в сила ли е още защото гледам,че не е от скоро темата но пък ми трябва малко масалце да си долея.Автомобила ми е Legacy 2,0 97 115hp
_________________ 2007 Subaru outback B13
|
|
|
Пет Авг 05, 2011 4:38 pm |
|
|
Руди9999
Регистриран на: Нед Май 06, 2018 5:04 am Мнения: 30
Автомобил: Subaru - Outback II. H6
Телефон: 0878190180
Рейтинг: 0
|
Да използвам темата.Може ли да хвърли ремък ако казанчето е празно.Аутбек Н6.И до колко е опасно освен прецакване на помпата.
|
|
|
Пет Окт 12, 2018 1:58 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта |
|