Евро 6? Забрави да я стандартизираш тая кола. На тая цена три годишна Импреса познай колко струва в Германия, да не коментирам 33к мили Искай им ВИН и си плати проверка в Карфакс.
Привет,
В обявата пише, че ти я дават с минат технотест, платено мито и т.н.... За тези пари в Германия няма да помиришеш такава, но в щатите можеш да си вземеш такава кола... проблема е, че тази кола в щатите струва долу горе толкова... 8-9000 долара...и нагоре (но я има и на тези пари), но тя е докарана до БГ, платено е мито, минала е технотест... имат и печалба в нея... което трябва да докара цената до към 12-13000, а тя не е толкова. Та исках да знам, дали някой има идея и е гледал колите... щото не е само една в тази автокъща... дали са били поправяни след тежки удари или е някаква друга врътката.
Благодаря!
Сря Авг 14, 2019 10:10 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Минат технотест не означава получена еврокатегория. Това за карфакс не го разбра или?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Здравейте, някой има ли наблюдение върху https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cq9h39 Мисля, че седи от бая време обявата, но така или иначе комби врх надали има голямо търсене По принцип не вярвам на автокъщи, но до колкото знам ИС ауто имат добро име.
Ти сериозно ли, колега? [emoji2955] Кола от 1999 Пробег: 20 000 км [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji23][emoji23][emoji23][emoji81][emoji81][emoji81]
Цитат:
Дата на производство: ноември 1999 г. Тип двигател: Бензинов Мощност: 350 к.с. Евростандарт: Евро 2 Скоростна кутия: Ръчна Категория: Седан Пробег: 20 000 км
Ти сериозно ли, колега? [emoji2955] Кола от 1999 Пробег: 20 000 км [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji23][emoji23][emoji23][emoji81][emoji81][emoji81]
Цитат:
Дата на производство: ноември 1999 г. Тип двигател: Бензинов Мощност: 350 к.с. Евростандарт: Евро 2 Скоростна кутия: Ръчна Категория: Седан Пробег: 20 000 км
Ако си брой километрите от слагане на ковани бутала или каквото е подсилвано по двигателя предполагам, че ще са толкова Идеята ми беше, ако някои познава собственика да даде инфо дали си струва изобщо да губя време и да я гледам, че ще е само за уикенд разходки, ако взема тия години с модификации.
Здравейте. Искам да питам някой гледал ли е въпросното Субару от тази обява. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cxehnh Изглежда много добре и работи добре, но парите са му малко. На кантар съм да го взема но все имам едно на ум с тези автосалони.
Колега, парите не са му никак малко (ако гледаме годината, километри не коментираме - едва ли са реалните). Наскоро тук, колега продаде подобна кола с ГИ и обслужена за смешна сума (вярно, 1.6), спрямо тази.
Основен проблем на тези коли е ръждата. Бъркаш под задните калници и пипаш около пружините (най-вече външната страна). Ако няма дупки, значи купето най-вероятно е здраво. Ако е така си предвиждаш отваряне на мотор в някакъв момент (все пак е италианка), отиваш до близкия Субару сервиз за по-обстоен оглед и я вземаш. Като я вземеш, задължително, преди първа зима в БГ я обработваш - маже се дъно, подкалници и все, пълнят се прагове и подобни операции, след 5 години повтаряш операцията с обработката и ще я караш мнооого дълги години.
Ако ще я караш няколко години... само отиваш до близък Субару сервиз за обстоен преглед и се молиш двг да не роди след смяна на масло. Ако можеш да се уговориш с къщата да смениш маслото при прегледа ще е супеер. Така ще лъснат проблеми с двг (ако са слагали добавки, колкото да я продадат).
Ще е жалко, ако е второто - такива коли стават все по-малко, а без ръжда - съвсем...
п.п. близкият Субару сервиз е Павлин - потърси в правилната тема
Ръжда няма, има няколко повърхностни точки на мястото на резервната гума. Колата е в уникално състояние. Гледахме е с моя монтьор където си правя колите по принцип, единствено не е карахме и за това реших да питам ако и друг е гледал. Днес вероятно ще искам кръгче. Дори казанчетата за течностите са като нови. Цените в салона на всички коли в автосалона са доста високи и се надявам да са читави коли. Иначе се нагледах на мъртавци докато си търся кола. А читаво Субару в Пловдив и околията така и не намерих.
Без преглед в сервиз.... Заради едни играещи обороти е абсурдно да се откажете. Още повече, ако има и някой, който разбира с вас... всеки си преценява. успех с търсенето. Читави в бг почити няма.
Намира се в Пловдив в автосалон.Внесена е от Швейцария.Отпред е блъскана, сменяни са фарове,броня, решетки и радиатори, казанчето на антифриза на радиатора е спукано и лепено,както и други пластмаси около него. Частично е пребоядисвана-калници,врата и брони.При запалване студена отзад леко припушваше син дим, самият ауспух е омаслен. Чуваше се странен стържещ звук около 1500-2000 оборота. След като поработи звукът изчезна. Намерих сервизни документи в жабката-през 2012г е била на 14800км, няма как 2020г да е на 164000км. Съединителят е адски твърд и отделя най-горе, първа предавка няколко пъти не влезна от първия път. Моля за идеи за майстор от Пловдив, който да е погледне дали си струва. Всякакви съвети и мнения ще са ми от полза.
Намира се в Пловдив в автосалон.Внесена е от Швейцария.Отпред е блъскана, сменяни са фарове,броня, решетки и радиатори, казанчето на антифриза на радиатора е спукано и лепено,както и други пластмаси около него. Частично е пребоядисвана-калници,врата и брони.При запалване студена отзад леко припушваше син дим, самият ауспух е омаслен. Чуваше се странен стържещ звук около 1500-2000 оборота. След като поработи звукът изчезна. Намерих сервизни документи в жабката-през 2012г е била на 14800км, няма как 2020г да е на 164000км. Съединителят е адски твърд и отделя най-горе, първа предавка няколко пъти не влезна от първия път. Моля за идеи за майстор от Пловдив, който да е погледне дали си струва. Всякакви съвети и мнения ще са ми от полза.
Почети малко първо За този бюджет ще си късметлия ако намериш читава атмосферка...
Здравейте, до понеделник трябва да дам отговор за една импреза в Холандия - 1.6ts, 95 к.с. 2002, bugeye . Идеален външен вид и салон. Реални 160 к км. Грабна ме много. Проблема е един шум, докато е студена, като загрее изчезва. Мога да го определя лато чукане:
Доколкото четох това може би е пистън слап. Сериозно ли е това и ако я взема, какво ще ми струва да я оправя.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Поздрави, Жоро
Нед Яну 26, 2020 10:56 am
plaskom
Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm Мнения: 2763 Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Ако е пистон слап, то се оправя с основен ремонт - шлайф цилиндри и нови бутала. Но тогава може да смениш и лагери и т.н., та накрая да си имаш нов двигател. Разбира се можеш и така да си го караш двигателя още много хил. км., няма да има проблеми. Всичко е въпрос на преценка и кога точно ти се наливат пари за ремонт.