Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Някой има ли информация за тази Импреса (обяви и коментари)?
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=8625
Страница 1 от 62

Автор:  ico_tech [ Пет Авг 04, 2006 4:33 pm ]
Заглавие: 

За Flat 6
Аз моята си я купих по обява в немския сайт на мобилето.
Това което мога да споделя от скромния си опит е , че на място в салона цената е по-висока, в сайта същата е по - ниска. От ниската започват кандърмите и става още по - ниска. В autoscout24 има и частни , но докато се опомниш руснаците или арабите вече са я "пипнали". Мен ако питаш ако ще купуваш от частник - вземай вестник и колело и сутрин рано трябва да се действа. Сред самите германци SUbaru не буди големи апетити. Аз съм се молил за отстъпка в Авто салон и сервиз на марката и онези такава цена ми обадиха, че ми се приплака.
Напоследък най - добрите купувачи са от Украйна. Онези въобще не ги интересува състоянието - купуват с посочване на пръста.

Така че покупката е трудна работа.
Още не знам как ми излезе късмета ( то не се знае дали е късмет де)

Ами това е тъжната картинка.
Аз не се занимавам с внос на коли, но бях около месец по друга работа и все си обикалях.

Автор:  goshaci [ Сря Авг 30, 2006 11:45 am ]
Заглавие: 

mjumjun написа:
..... дали е същата импреза 95г. 95к.с, 1,6 и ако е тя, да разбирам ли, че офертата е партенка
благодя предварително


Здравей и добре дошъл при нас!
Видях обявата, колата не е тази, за която аз ходих. Продавача също. Мен, ако питаш недей да се разкарваш(освен ако не ти е близо). Имам съмнение, че в Габрово имат някаква далавера с тия коли. Понеже от доста време следя за Импреза в България забелязах, че 90% от този модел се вкарват в Габрово :shock: Моя "приятел" също ме убеждаваше по телефона, че колата е перфектна, ама....дръвче. Ако искаш все пак да я видиш и не си наясно къде да гледаш за дефекти, вземи някой с тебе, който разбира от тия неща!

Автор:  blatimir [ Сря Авг 30, 2006 12:02 pm ]
Заглавие: 

И на всичко отгоре предните гуми не са еднакви :P :P :P

Автор:  mjumjun [ Сря Авг 30, 2006 6:11 pm ]
Заглавие: 

много благодаря, на всички за помощта и бързината, при това положение, мисля да не си губя времето с габрово и севлиево:)
ще продължа да се надявам, че някъде съществува субару за хора дето нямат пари за субару:)

Автор:  ImprezaSTI [ Сря Авг 30, 2006 9:59 pm ]
Заглавие: 

mjumjun написа:
много благодаря, на всички за помощта и бързината, при това положение, мисля да не си губя времето с габрово и севлиево:)
ще продължа да се надявам, че някъде съществува субару за хора дето нямат пари за субару:)
www.mobile.de :roll: Ако нямаш как да стигнеш до Германия- www.mobile.bg или бг варианта :wink:

Автор:  Kenshin [ Сря Юли 16, 2008 10:42 am ]
Заглавие:  Покупка на Impreza 97-00

Здравейте! Ще си сменям стария автомобил (Rover 1.6 16v) и съм посъбрал към 7000 евро и смятам, че Imreza-та май е автомобилът за мен. Отдавна имам страст към японските машини, но нямах пари за Civic, когато купувах Rover-чето :(.
Та тук се обръщам към вас за малко съвети към модел/мощност/разход. Надеждността смятам, че тук не се разглежда :) Поразрових се в mobile.de понеже почти на 100% смятам да я закупя от Германия и се спрях на горе долу следните колици (като примери). Линковете са малко дълги :oops:

211 к.с.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1


следваща
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1




125 к.с.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2




http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2


съответно тъй като за да върви трябва да гори (както казва един приятел :)) разгледах разходите на 211 и 125 коня съответно от auto.ru

до 2000 год. 2.0 Turbo GT 4WD (211 Hp)
градско: 13.7 л/100км
извънградско: 8 л/100км

2.0 i 4WD (125 Hp)
градско: 12.1 л/100км
извънградско: 7.2 (7.3) л/100км

от 2000г. (последния линк) 2.0 i 16V (125 Hp)
градско: 13.5 л/100км
извънградско: 7.4 (7.5) л/100км

Та коя бихте ми препоръчали. Естествено аз предпочитам GT варианта ама всички знаеме цените на бензина накъде отиват, но реално ако за 86 коня отгоре разхода се качва литър някак си бих го прежиял :) А тая по новичката разхода и е съпоставим със турбо варианта и като че ли автоматично отпада... :roll: Тъй като от днес започвам да се запозанавам с тия дзверове се обръщам към вас :). Другото което ме интересува има ли разлика в карането между комбито и седана? в смисал комбито не се ли усуква малко повечко? (като е празно ест.) и как се държи моторът без турбо? дали колата страда от динамика? :) И въобще ако е може да ми дадете някакви препоръки при огледа преди покупката, тъй като продавачите са излъскали двигателите до неузнаваемост и ако са съществували течове може да са отмити спокойно...
Благодаря предварително! :)

Автор:  lantov [ Сря Юли 16, 2008 11:32 am ]
Заглавие: 

Не забравяй че за GT версията се дължи и акциз! (както за всяка кола на старо над 163к.с.). Грубо половината парички ще литнат за акциз, така че най-малкия проблем ще ти е +1л/100 в разхода :smt067

Автор:  ImprezaSTI [ Сря Юли 16, 2008 11:58 am ]
Заглавие: 

Flat6 написа:
Акцизите се изчисляват на база kW а не к.с. И ето какво пише в закона:

за употребяваните автомобили:
1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;
2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;
3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;
4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.
за новите автомобили е:
1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;
2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.


В този ред на мисли: 1 kW = 1.341 HP , тоест за GT модификацията 211 HP = 157.3427 kW ,което автоматично означава, че си в точка 3, тоест 157.3427 x 33,33 лв. = 5244 лева и 23 стотинки акциз.
Надявам се не те заболя много... :roll:

Не съм се возил на 2.0 Impreza комби (атмосфер - 125 коня), един колега от тук има точно такава, той ще ти разкаже дали няма динамика този автомобил. :D
Едит: я, той вече е писал ;-)

Успех с покупката, дано да съм бил полезен!

Автор:  Impreza94 [ Сря Юли 16, 2008 12:30 pm ]
Заглавие: 

Вървежа на едното и другото не може да се сравнява, но 2.о атмосфера върви, ако не повече то поне колкото е36 320i което е 6 цилиндъра 24v DOHC и само 1 задвижващ мост !!!!!!!!
Само, че като дойдат завоите познайте кой ще дръпне.

Автор:  Impreza94 [ Сря Юли 16, 2008 12:56 pm ]
Заглавие: 

Над 120-тия е за новите коли. Ако беше така вярвай ми щяхме да сме много повече хората с turbo Импрези и Легасита :D
И аз мечтая за тоя модел с кръглите фарове, но WRX wagon :-D
И да ни зарадваш с хубава новина и снимки ;)

Автор:  Impreza94 [ Сря Юли 16, 2008 2:42 pm ]
Заглавие: 

Kenshin написа:
а тия който са non turbo също са 16 в двувалки или са с 1 разпределителен? За снимките и новините има време аз съм в сесия до 1 август :cry: и после тепърва пускам моята за продан и евентуално към края на лятото ако няма промяна в плановете трябва да се сдобия с друга кола. А има ли хора в БГ, който се занимават по обстойно с такива коли, щото то всеки казва, че ще ти я оправи ама..., а части предполагам има по търговската мрежа? Единствено ме спъва малко разхода, но като се има предвид къде ще трябва да се бутам в извънасфлатирани територии мисля че е добър избор, нищо че са 125 кончета, сега съм на 113. С малко оптимизиране на air intake-a и подходящ филтър ще пасне... А катализатора сваля ли се без проблем, май ламбда сондата е вътре в катализатора на тия?? Извинявайте за много въпроси пак :(

16v SOHC ... в крайна сметка един вал пак управлява по 8 клапана, но е само по 1 в глава. Има и хора, които се занимават с таквиа коли, няма страшно, и части има - никакви грижи за това.
Катализаторите при първите импрези са два...втория пада лесно, първия обаче е с монтирана в него ламбда сонда. По-запознатите тук казват, че "по-новите" коли са със два О2 сензора...специално за тая с кръглите фарове не знам как е.

Автор:  Kenshin [ Сря Юли 16, 2008 3:06 pm ]
Заглавие: 

ахам мерси! :) А всички двигатели ли са боксери? в смисал тоя 2.0 i 16v по конкретно че според това http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza
тоя двигател не е H4 т.е. редови 4 цилиндров, което е по удачно за мен мисля, че все пак да мога и аз да се ровя там (не че е много препоръчително де...) :)

Автор:  Impreza94 [ Сря Юли 16, 2008 3:12 pm ]
Заглавие: 

Не, не, не, не. Всичките са BOXER engine - от най-малкия до най-големия :idea:
Няма Импреза с редови мотор. Не знам какво точно ти е мнението за боксерите и как гледаш СЕГА на тях, но повярвай ми много е лесно да се влюбиш ;-)
Освен това имат всички предимства пред редовия, дори пред V-образния мотор.

Автор:  Kenshin [ Сря Юли 16, 2008 9:05 pm ]
Заглавие: 

спрях се на GX 2.0 с кръглите фарове, дали ше е комби или седан все още не се знае. Аз не съм искрен фен на офф-роуда, обаче ми трябва отвреме на време да мога да се придвижвам по черни/кални/заснежени/лугави и тем подобни. Но офф-роуда не е причината поради която се спрях на Impreza ;) инъче да си взема както викаш джип :)

Автор:  ImprezaSTI [ Сря Юли 16, 2008 9:14 pm ]
Заглавие: 

Относно шперовете, ами те всичките 4х4 коли имат централен шпер :) (някой да ме поправи ако греша). Иначе до колкото знам май имало вариант на някои модели да се поръча и с преден шпер, но е екстра, тъй като налага промяна в управлението, не знам какви точно и на мен ми е интересно... :wink:
Пак едит :D : Да Ванка, очаквах да пуснеш малко хвалби за двулитровия мотор, че както си ми споделял си допадате с него :D

П.С Айде приятел, купувай, виж колко хора те навиват :lol: :wink:

Автор:  kingalex [ Чет Юли 17, 2008 11:10 am ]
Заглавие: 

Комби със Турбина :!: Стабилна в завоите , може да я товариш , гледат те странно от другите Автомобили , като ги задминаваш на завоите по Баира , а отзад стои кората с Яйца и Кучето е залепило езика на задния джам . Какво повече от това :P

Автор:  Kenshin [ Чет Юли 17, 2008 9:36 pm ]
Заглавие: 

всъшност ще видиме кво ще каже спонсора, но май има и вариант за 2003 год. ето такова
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

обаче интересното е че тук я дават с по - нисък разход, а мотора е същия до 2005 год. EJ20, възможно ли е тази да е по - лека от моделите от 99 до 2002??? с правите и с кръглите фарове? В auto.ru дават само тоя двигател че се монтира от 2000 до 2005, че даже и от 98-ма

Автор:  Impreza94 [ Пет Юли 18, 2008 2:51 pm ]
Заглавие: 

Тази от 2003 е най-красивата Импреза комби, особено ако е с дупка на капака :-)

Автор:  ico_tech [ Пет Юли 25, 2008 11:13 am ]
Заглавие: 

Колега, миналата седмица купувах Импреза от Германия. Отидох за модел 2001, а купих модел 2003. Именно поради факта, че ми трябва читава кола. Това което взехме не беше хич евтино - но получаваш кола на 40000 км от първи собственик. Парите ги даваш там. А тука караш. Правил съм и обратния вариант - купуваш със забележки там и после оправяш тука в БГ. Обаче при този вариант си я оправях сам - иначе може да ти излезе и още по скъпа.
Ако гледаш в мобилето мога да ти дам следния съвет:
кола до 100 000 км,
Максимално 2 -ма собственици
сервизна книжка - попълнена желателно в един сервиз
HU,AU - преглед до 2010
гуми - 8 броя
и като започнеш кореспонденция с продавача - да ти прати снимка отдолу . Тия коли много ги суркат , щото ги мислят за луноходи.

Избягвай салони с арабски имена, руски имена и полски имена
Успех

Автор:  Kenshin [ Пон Яну 05, 2009 8:06 pm ]
Заглавие: 

Имаше един човек за който ми бяхте казали че се занимава с внос на субарута и части за тях май Петко Маринов се казваше, но му званях преди празниците и днеска ама телефона му е все изключен та искам да се свържа с него че само там имам насока засега. та знаете ли дали има нов телефон или някакви координати за да се видя с него. То имаше една тема ама не мога да я намеря нещо #-o

Страница 1 от 62 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/