Имам Субаро форестър 177к. първо почна рязко да вдига температура на охладителната течност. Няколко пъти го обезвъздушавахме . Тръгваме въртим 300км на бензин 300км на газ няма проблем . На следващия ден на 10км от старта пак вдига температура. Смених изпарител на газов инжекцион термостат оправия няма. И така близо два месеца накрая протече вода от ауспуха. Сега е в бокса ама двигателя му наливаш антифриз работи без да трепне а течността излиза от ауспуха. Не знаем какво да правим????
Чет Яну 19, 2017 6:16 pm
katlak
Регистриран на: Пет Мар 14, 2014 10:46 am Мнения: 158 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH 2.5X Premium 2011, AT
Рейтинг: 109
Лесно ще се познае дали е конденз или антифриз. Ако се кара на къси разстояния колата в повечето пъти рядко достига висока работна температура се натрупва вода в гърнето. Освен че води до по бързо изгниване, когато е студено замръзва и прави други магарии. Мен ме посъветваха когато слагам газ да пробия малка дупка в гърнето в най-ниската точка за да изтича от там насъбралата се вода. Така и не го направих, но аз карам в повечето време на дълги разстояния - 30-40 км и се надявам гърнето да успее достатъчно да се затопли и да изпари водата.
Колеги , вчера откачихме изпускателнителните колектори изходите са черни и еднакви днеска слагам свещите и го палим да видим от къде тече пущината . Не говорим за конденз то мотора смуче като водна помпа.
Съб Яну 21, 2017 10:44 am
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194