Автор |
Съобщение |
kronos
|
Vmax написа: Няма и не ти трябва, че ще ти става лошо доста често Мерси за бързия отговор, но определено не ми става лошо Днес засякох, по изпитания метод с пълнене до горе и разделяне на изминатите километри - 16/100 за 300 км, само градско в София, с доста настъпване. Това е направо перфектен разход
|
|
|
Чет Апр 20, 2017 7:56 pm |
|
|
chulio
Регистриран на: Чет Яну 12, 2017 4:54 pm Постове: 34 Рейтинг: 1
|
Здравейте колеги,
Тропат ми спирачните апарати и много ме дразни това, фори 2006 2.5хт, Имате ли опит как се оправят или с кои други може да се сменят ,ако стават от други модели субару? Мерси.
_________________ фори2,5хт
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 2:15 pm |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Постове: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
Съмнявам се да тракат "супортите" , сигурно са паднали металните ламелки между накладките и "супортите", които предназначението им е да обират вибрацийте на накладката . Виж провери да не са изпопадали , ако ги няма трябва да намериш отнякъде .
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 5:11 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Постове: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Най често тракат водачите,това е често срещан проблем.Всеки средно грамотен стругар може да ти реши проблема.Има даже и тема в форума.
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 4:00 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 633 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
chulio написа: Здравейте колеги,
.... с кои други може да се сменят ,ако стават от други модели субару? Мерси. Тук има много добра тема, кои апарати, къде стават и на какви джанти - http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ky-270762/. Аз съм с 316мм дискове и апарати от SpecB. На оригиналните 17ки джанти стават. На по малки няма да станат със сигурност. А ако не са оригиналните 17ки на ХТ, незнам дали ще паснат. Също така и 4буталните от WRX са опция.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 10:51 pm |
|
|
kronos
|
Днес забелязах, че на десния ми фар, светлината от ксенона леко трепти. Някой дали се е сблъсквал с подобен проблем?
|
|
|
Нед Апр 23, 2017 3:59 pm |
|
|
kronos
|
Искам да попитам как точно се включва темпомата на Forester 2,5 XT AT (фейслифта на 2-ра генерация). Лампата светва, но не поддържа скоростта. Или не работи или аз не мога да се справя при включването му
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 10:53 am |
|
|
Vmax
|
kronos написа: Искам да попитам как точно се включва темпомата на Forester 2,5 XT AT (фейслифта на 2-ра генерация). Лампата светва, но не поддържа скоростта. Или не работи или аз не мога да се справя при включването му Освен да ти светне лампата, трябва да дръпнеш лостчето към теб ( ако не бъркам, че моя не съм го ползвал отдавна ) и да задържиш 1 секунда. Ще си поеме скоростта и после ще можеш с лоста да я коригираш ( надолу / нагоре ).
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 11:02 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Другият вариант е като ти светне лампата и да бутнеш лостчето надолу,след което светва лампа с надпис 'SET' и после с нагоре или надолу регулираш скоростта
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 12:37 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 633 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
dimitrov 1969 написа: Другият вариант е като ти светне лампата и да бутнеш лостчето надолу,след което светва лампа с надпис 'SET' и после с нагоре или надолу регулираш скоростта Аз каквото съм разучил до момента: 1. Натискаш копчето на върха на бутона, за да светне лампата на круиза. 2. Стигаш желаната скорост и натискаш лоста надолу еднократно(няма нужда от задържане). Може да става и както колегата Vmax казва, не съм го тествал. 3. При включен ако искаш да намалиш зададената скорост - задържаш лоста натиснат надолу докато я стигнеш, след което го пускаш. 4. Ако искаш да увеличиш скоростта - задържаш лоста нагоре. 5. Временно изключване - дърпваш еднократно лостчето на круиза към теб или натискане на спирачката. 6. След като си го изключил временно, с еднократно натискане лоста нагоре те връща на предишно зададената скорост. Натискането надолу го слага на текущата скорост, както точка 2 7. Мисля че имаше минимална скорост за включване на круиза - 50км/ч, но не съм 100% сигурен.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 1:38 pm |
|
|
balbeck
|
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 2:09 pm |
|
|
kronos
|
Благодаря много на всички за отговорите. Получи се - натиснах първо копчето "cruise" за по-малко от секунда и лампата светна. После натиснах лоста надолу пак за по-малко от секунда и светна "set", с което се активира темпомата. За изключването пак натиснах бутона "cruise".
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 4:24 pm |
|
|
kronos
|
Предстои ми смяна ксеноновите крушки. Нали са D2R за 2,5 XT? А и да питам дали модела е с една крушка за мъгла отзад (лява) или има от двете страни?
|
|
|
Чет Май 04, 2017 7:11 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 633 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
kronos написа: Предстои ми смяна ксеноновите крушки. Нали са D2R за 2,5 XT? Да, такива са! D2R 12V35W kronos написа: А и да питам дали модела е с една крушка за мъгла (лява) или има от двете страни? Да, една е. Макар че бях гледал, че има заготовка и в другия стоп. но там няма фасунка. Ако е англичанка ще е от дясно, та явно за това.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Чет Май 04, 2017 7:33 pm |
|
|
kronos
|
Много благодаря
|
|
|
Чет Май 04, 2017 7:47 pm |
|
|
kronos
|
Извинявам се за глупавите въпроси, но съм напълно незапознат със Субару и въпросите изникват един след друг. Сега малко предистория. Миналата седмица ходих няколко пъти до Боровец. Изведнъж се появи странен шум, който наподобяваше скърцане и беше кратен на оборотът на колело - като ускорявах се засилваше честотата му. И така миналия петък отидох при един мой познат - гаражен майстор и установихме, че проблема е в .... развити болтове на предно ляво колело. Натегнахме ги и решихме да сменим и накладки. Днес отивам при него да сменя накладките и установявам, че болтовете пак са тръгнали да са развиват на предните колелета. С алуминиеви джанти 17-ки съм. Купих си TRV и тръгваме да ги поставяме, но виждам, че нямат ламаринки да покриват накладките, както са старите. По принцип за първи път виждам такива ламаринки на накладки. Сменихме накладките, макар и старите да бяха на половината износени. Винаги предпочитам да сменям накладки след 5 години, макар и да не са износени, защото старите се втвърдяват. Та въпросите са ми са два: 1. Как може да се реши проблема с развиващите се болтове? 2. Има ли проблем да карам без споменатите ламаринки на накладките?
|
|
|
Пет Май 05, 2017 12:15 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 633 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
kronos написа: Извинявам се за глупавите въпроси, но съм напълно незапознат със Субару и въпросите изникват един след друг. 1. Как може да се реши проблема с развиващите се болтове?
Не съм имал проблем с това, та немога да ти помогна тук Незнам за кои точно ламаринки говориш, но има едни като камертон леко, което Тенчо ми беше казал е че понеже няма датчици за накладките като на BMW да речем(80лв комплекта само датчика), има такива които са нещо като камертон. Като се износи накладката това почва да опира в диска и започва дразнещ звук за който почваш да се чудиш от къде и лесно разбираш от в крайна сметка. Мисля че е по елегантното решение от кабел за 80 кинта, който ако си по невнимателен на автомивката може да скъсаш и да ти светне лампата. Дано съм би полезен, иначе подобно скърцане може да е и от някое камъче между диска и ламарината на шенкела, или самата ламарина на шенкела да е изкривена и да опира в диска от време на време.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Пет Май 05, 2017 1:01 pm |
|
|
kronos
|
Колега, трябва да те черпя някой път за бързите и точни отговори. Но скърцането се оправи със затягане на гайките към болтовете. Сега виждам, че съм се объркал дори - проблема е от гайките, които се развиват, не от болтовете. Иначе ламаринките за които говоря, са с формата на накладките и бяха залепени от страната на апаратите - реално те контактуват с апарата.
|
|
|
Пет Май 05, 2017 1:24 pm |
|
|
Александър
Регистриран на: Сря Апр 29, 2015 4:26 pm Постове: 94 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 2006г.
Телефон: 0885868444
Рейтинг: 19
|
И аз не съм чувал за проблем със саморазвиващи се гайки. Някой да не подготвя джантите за смяна на собствеността? Сложи секрети, ако нямаш.
|
|
|
Пет Май 05, 2017 1:32 pm |
|
|
kronos
|
Колата си нощува в гараж, а през деня е на паркинг. Няма кой да ги развива нарочно.
|
|
|
Пет Май 05, 2017 1:43 pm |
|
|