Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Юни 20, 2019 8:43 am



Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
 Forester 2.0 2003 гасне на празен ход 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Яну 13, 2012 12:17 am
Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги ,
Форито е с газова и гасне на празен ход без значение при студен или загрял двигател ,започна да го прави когато времето застудя .
Не винаги го прави ,но когато се случи е невъзможно да запали без да подам газ .
Моля споделете мнения !
Благодаря предварително.

Сря Дек 26, 2018 1:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 7:55 pm
Мнения: 1853
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 606
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изображение 
Почисти канала, където влиза №7 и самия дросел. Клапани регулирал ли си скоро?

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Сря Дек 26, 2018 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 13, 2012 12:17 am
Мнения: 11
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей колега ,
Ще го направя и ако няма ефект ще регулирам и клапаните понеже не съм ги регулирал от както съм купил колата .
А може ли да е от ламбда сонда ?
И с какъв спрей да почистя дросела ?
Благодаря!

Пет Дек 28, 2018 1:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 7:55 pm
Мнения: 1853
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 606
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен няма опция да гасне от сонда. Дросел чистя(аз!) със спрей за чистене на такъв или като заместител спрей за чистене на спирачки. Но, не го пръскам(за да не попадне вътре в механизъма ако е електронен), а го бърша с накисната памучна кърпа. Обаче вътре в канала на IACV ще пръскаш, няма как. Забърши после всичко излишно преди да палиш колата.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Пет Дек 28, 2018 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 7:12 pm
Мнения: 171
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Твърде вероятно е угасването на студен двигател да се дължи на затегнали клапани. Имах такъв проблем.

Пет Яну 04, 2019 11:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 5:29 pm
Мнения: 291
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: 0886495045
Рейтинг: 274
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз имам идентичен проблем, много дразнещ който все още не съм разрешил. При мен обаче проблемът го има само на студено. На кратко. Сутрин паля колата и я оставям да работи докато я изчистя от снегът. Двигателя си работи нормално и след около 1-2 минути оборотите започват да падат, двигателят се тресе много и колата понякога гасне. Паля на ново, двигателят си заработва пак нормално и след 1-2 минути пак същият ефект. Проблемът изчезва след като колата загрее леко( примерно след 5 минути работа) . Колкото е по-студено толкова проблемът е по-изявен.
Засега съм нарочил ламбда сондата. Ще кажа защо. Една сутрин включих телефона и реших да видя какво се случва( с торк). Забелязах, че когато сондата тръгва да отчита(да сработва) се явява този проблем с оборотите. Сместа става твърде бедна и някакси много бавно успява да се върне в нормални граници. Когато в този момент се загаси двигателя и се запали наново, сондата не работи докато се подгрее и затова оборотите са добре и след като сработи се получава същият ефект.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-0886495045

Пет Яну 11, 2019 12:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 01, 2015 10:30 pm
Мнения: 6
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 АТ
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Сместа е бедна заради натегнати изспускателни клапани. В момента когато сондата започне да работи,компютъра започва да обогатява сместа и задавя двигателя.Дългосрочния трим е яко на минус.

Съб Яну 12, 2019 10:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 6:21 pm
Мнения: 142
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
OFFROADER написа:
Аз имам идентичен проблем, много дразнещ който все още не съм разрешил. При мен обаче проблемът го има само на студено. На кратко. Сутрин паля колата и я оставям да работи докато я изчистя от снегът. Двигателя си работи нормално и след около 1-2 минути оборотите започват да падат, двигателят се тресе много и колата понякога гасне. Паля на ново, двигателят си заработва пак нормално и след 1-2 минути пак същият ефект. Проблемът изчезва след като колата загрее леко( примерно след 5 минути работа) . Колкото е по-студено толкова проблемът е по-изявен.
Засега съм нарочил ламбда сондата. Ще кажа защо. Една сутрин включих телефона и реших да видя какво се случва( с торк). Забелязах, че когато сондата тръгва да отчита(да сработва) се явява този проблем с оборотите. Сместа става твърде бедна и някакси много бавно успява да се върне в нормални граници. Когато в този момент се загаси двигателя и се запали наново, сондата не работи докато се подгрее и затова оборотите са добре и след като сработи се получава същият ефект.


И аз имам идентичен проблем,като при мен симптомите са абсолютно същите.Само на студено и при мен след като запаля след около 15-20 сек.,оборотите падат,колата притриса.След около 5-10 сек. се изфорсира сама, и го повтаря още един път тва тресене.
Следва ново изфорсиране, имай в предвид плавно покачване на оборотите до 1500,и вече всичко приключва.Оборотите и всичко друго се успокоява без да трепне.Прави го както при теб само при температури около и под нулата.Ако подам газ при пропадане на оборотите,следва нов срив,тресене и гаснене.Без да подавам газ се оправя сама.
И аз все още не съм открил проблема.Имах подозрения в газовата,но изпробвах варианта при затворена газ.бутилка,и каране на бензин 2-3 дни.Проблема си остава.

Съб Яну 12, 2019 11:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 5:29 pm
Мнения: 291
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: 0886495045
Рейтинг: 274
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
rakita написа:
Сместа е бедна заради натегнати изспускателни клапани. В момента когато сондата започне да работи,компютъра започва да обогатява сместа и задавя двигателя.Дългосрочния трим е яко на минус.

Смея да твърдя, че това няма нищо общо с клапаните. Моите са регулирани преди 3000 км. И как примерно ще обясниш, как клапаните не оказват влияние на двигателя преди да сработи сондата и всичко е добре.

Пламен Янев написа:

И аз имам идентичен проблем,като при мен симптомите са абсолютно същите.Само на студено и при мен след като запаля след около 15-20 сек.,оборотите падат,колата притриса.След около 5-10 сек. се изфорсира сама, и го повтаря още един път тва тресене.
Следва ново изфорсиране, имай в предвид плавно покачване на оборотите до 1500,и вече всичко приключва.Оборотите и всичко друго се успокоява без да трепне.Прави го както при теб само при температури около и под нулата.Ако подам газ при пропадане на оборотите,следва нов срив,тресене и гаснене.Без да подавам газ се оправя сама.
И аз все още не съм открил проблема.Имах подозрения в газовата,но изпробвах варианта при затворена газ.бутилка,и каране на бензин 2-3 дни.Проблема си остава.


Абсолютно същите симптоми при мен, просто не ги бях описал подробно. И колкото е по-студено(примерно под -10) проблемът е по-неприятен. По няколко пъти паля и я изгасвам докато влезе в режим. Газовата я изключвам като вариант, понеже карам на къси разстояния на бензин. Казаха ми за вариант, че от карането на газ бензиновият компютър е направил други адаптации, но и в това не съм убеден. Преди месец съм трил адаптации и проблемът пак си го има.
За старият модел Форестър бях чел из руските форуми, че си има проблем с паленето при ниски температури и слагаха някакъв резистор на температурният датчик за да лъжат компютъра и колата палела по добре. Не мога да се сетя но ще потърся къде съм го чел.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-0886495045

Нед Яну 13, 2019 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 19, 2007 12:26 am
Мнения: 4348
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Стара драма е температурния датчик и действително прави подобни магарии. Ако имаш торк диагностика го закачи сутрин на студено да провериш дали отчита правилно.
Ако сте със стъпково моторче пробвайте с почистване и смазване. Наскоро BAlexandrov беше писал че с времето смазката губи свойствата си и докато не стопли малко моторчето прави проблеми.

Пон Яну 14, 2019 12:52 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 01, 2015 10:30 pm
Мнения: 6
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 АТ
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Offroader, щом ти са регулирани клапаните е много ясно че това не е твоя проблем.
А в случай че някой не си ги е регулирал скоро и прави подобна мизерия, обяснението е че докато сондата не работи компа подава гориво по зададена таблица, а заработвайки обогатява сместа.
Прикачени файлове:
IMG_0108.jpg

Това са данни преди реглаж на клапани.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Яну 14, 2019 8:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 6:21 pm
Мнения: 142
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато купувах колата,клапаните бяха регулирани в Субару(Варна).Симптома го имаше,но много слабо.Лятото дори го забравям,изразява се в само леко колебание на оборотите(пак два пъти)и всичко заспива.
Когато съм занулявал и адаптирал по схемата във форума се оправя за една седмица.В последствие ден след ден,симптома пак се появява леко полеко.
Мислих за газов инжектор(пикаещ),който пуска газ и дави мотора сутрин,но го изключих след като затворих бутилката и карах доста на бензин.Предварително пак занулих компа и адаптирах.
Мислих за темп.датчик(проблема се задълбочава при по-студено време),и моторчето за празния ход.Май първо ще се гледа моторчето за пр.ход,това не съм го чистил 70 хил.км. ](*,)

Пон Яну 14, 2019 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 31, 2016 11:48 pm
Мнения: 27
Автомобил: Outback B13 H6
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
И аз имам подобен проблем.
Не е от дроселовата клапа и не е от адаптирането на компютъра. Компресията също е добра.

Някой за PCV клапан да се е сещал?

Сря Мар 27, 2019 12:18 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 13 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор