Отговори на тема
 Избор на съединител. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm
Постове: 19
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.Няколко пъти подуших миризма на изгорял съединител и реших да не рискувам да остана на някай язовир докато съм за риба та реших да го сменя.Обаче попаднах на дилема.Предлагат ми 2 марки екседи и ашика.Моля завашето мнение :bow: коя марка да избера.

Вто Авг 16, 2016 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Постове: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Exedy е оригиналният, другото е скъп компромис и трупане на опит.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Вто Авг 16, 2016 5:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забрави за Ашиката...

Вто Авг 16, 2016 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Борисов, миризмата на един съединител не е достатъчно условие за смяната му. Особено при Субару, където съединителя често напомня за себе си. Колегите са ви насочили към марката, но преди да се впускате в смени, при които най-често се вади двигател и се смянят превантивно и други неща, минете на диагностика в сервиз. При правилна експлоатация съединителя на Субару издържа доста палене и миризми преди да се предаде, за разлика от някои други автомобили. Под правилна разбирайте, минимална или никаква работа на полусъединител.
Успех!

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Авг 16, 2016 11:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm
Постове: 19
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за мненията колеги :good: Монтьора ми каза,че щом е твърд съединителя значи му е дошло времето или предстои да свърши неговия живот скоро.А дали грешката не е в мен и в моето шьофиране,като задържам колата на полусъединител или натиснат съединител.От скоро го притежавам и може би греша аз.Иначе казано от монтьора ми,ако караш по града и не я мъчиш количката ще върви още поне 5000км.

Сря Авг 17, 2016 8:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Постове: 954
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Атанас Борисов написа:
Монтьора ми каза,че щом е твърд съединителя значи му е дошло времето или предстои да свърши неговия живот скоро.

Това също е малко относително. При Субару съединителя е доста по-твърд от на други модели. Сменял съм и на Аудито и на Бека почти по едно и също време и при Бека съединителя е почти два пъти по-твърд. След определен пробег, става още по твърд, но не поради износване. Иди при монтьор който прави Субару за компетентно мнение...

Сря Авг 17, 2016 8:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Постове: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
+1 за Ексиди :)
Това, че е твърд нищо не значи. Може и от вилката да е, освен от притискателя.
Най-прост тест - палиш, спирачка, слагаш на 5та и държиш спирачката и пускаш съединителя - не много плавно, че ще се запали :)
Ако угасне - има живот в него.
Докато свикнеш да не ползваш полусъединител (минимално) ще мине време, просто гледай да не вдигаш по-високи обороти от необходимото, докато не си пуснал съединителя.
Друг тест е - прекъсвач, сменяш бързо и пак настъпваш до ламарината. Ако е зле - превърта леко, докато не върнеш газта, да зацепи.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Авг 17, 2016 10:32 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm
Постове: 19
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги имало е защо да мирише съединителя.След свалянето на кардани и скоростна кутия се получи изненада.Феродовия диск беше заминал до такава степен че нитовете му бяха направили канал в притискателя.Семеринга на коляновия вал беше протекал и лагера излезна на парчета.Вече съм с нов съединител,семеринг и лагер и шофирането вече е удоволствие :good:

Нед Авг 28, 2016 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Постове: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Атанас Борисов написа:
Колеги имало е защо да мирише съединителя.След свалянето на кардани и скоростна кутия се получи изненада.Феродовия диск беше заминал до такава степен че нитовете му бяха направили канал в притискателя.Семеринга на коляновия вал беше протекал и лагера излезна на парчета.Вече съм с нов съединител,семеринг и лагер и шофирането вече е удоволствие :good:

От всички коментари до тук,така и не се разбра за кой модел на Субару става въпрос.Успех с навремения ремонт. :)

Пон Авг 29, 2016 8:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm
Постове: 19
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Извинявaм се зa пропускa колеги.Стaвa въпрос зa форестър 1997г.122конски сили

Пон Авг 29, 2016 9:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Постове: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дойде ми време да сменям съединител.
Форестър SG,2006г, 158 к.с.,ръчна кутия.
Каква марка да си избера LUK или EXSEDY. Чета във форума - различни мнения.....
И другият въпрос да мина ли от демферен към твърд маховик?

Чет Фев 20, 2020 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Luk твърдо нье. Тая фирма я пиша с главна само ако е в началото на изречение. Марката им е франчайз и кой знае на какво ще попаднеш. По стечение на обстоятелствата съм с корейско Валео PHV, което ме вози вече пет години и два пъти съм го палил. От лук е по-добро със сигурност. Иначе съм за Ексиди или Ейзин.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Фев 21, 2020 7:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Постове: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ясно,ЕXSEDY ще е.
А хилхолдера задължително ли се регулира след смяна на съединителя?,защото няколко колеги като чета във форума са имали проблем след смяната му.

Пет Фев 21, 2020 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Естествено трябва да се провери. Елементарна процедура.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Фев 21, 2020 6:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gaiman, Google [Bot] и 6 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор