|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
scalloty
Регистриран на: Нед Дек 29, 2019 4:01 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|

Здравейте, от няколко месеца съм собственик на Forester 2001 S turbo. Имам доста дразнещ проблем, който се проявява основно между 2-3к оборота при рязко подаване на газ. Усеща се предърпване и прекъсване на ускорението. Сменени са: свещи (с препоръчаните от субару), кабели (оригинални), датчик детонации, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал, дебитомер и бобина. Както и всички вакуум маркучи. Проблема естествено продължава да съществува. Сега идваме на темата диагностика. Грешки и светване на чек няма. Резултати от живите данни също нямат отклонения с изключение на един показател, ъгъл на запалване. В посочения проблем момент на прекъсване данните на ъгъла на запалване изглеждат много странно. Тук май е мястото да отбележа, че центровката е проверена и няма прескочил зъб или грешно зацепване. Също да отбележа, че колата е само на бензин. Много бих се радвал ако някой сподели мнения по моя проблем. Слагам и линкове към видеа с живите показатели. Първото е при работа на място, а второто видео при изкачване като има моменти с рязко и плавно подаване на газ. https://photos.app.goo.gl/MCURUSHKfy3sspvy9https://photos.app.goo.gl/h4RMKD5B7ciRja3u6
|
|
|
Нед Ное 19, 2023 2:25 pm |
|
 |
Alxx
|
Дърпаш въздух някъде или имаш повреден инжектор/инсталация към него. Колата се опитва или действително детонира и нок коректорът връща аванса, оттам и пропадането. Налягане на гориво мерил ли си с и без регулатор, вакуум тест или тест с пушек правен ли е? Вакуум маркуча към клапана на турбото оригинален ли е?
P.S. Този мотор с едната бобина е 170кс и е до 2000-та година.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 19, 2023 3:49 pm |
|
 |
scalloty
Регистриран на: Нед Дек 29, 2019 4:01 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Вакуума е мерен -0.68 - -0.70 bar в колектора на празен ход. Дюзите са проверявани на стенд и работят коректно. Маркуча към турбо клапана е пробвам с много варианти както и с оригинален. Да колата е с една бобина.
Както се вижда на второто видео в проблемните моменти сместа е богата и абсолютното налягане достига до 0.6 bar. Тоест има гориво и въздух, но няма правилно запалване.
|
|
|
Нед Ное 19, 2023 4:35 pm |
|
 |
Alxx
|
Под вакуум тест друго имах предвид, но както и да е. В проблемните моменти сондата ти показва висок волтаж, т.е. бедно. Пропадат на богато, когато нок сензорът отчете каквото отчита и връща яко аванса, този момент усещаш като придърпване. Тоест промяната в запалването е вследствие на проблема, а не е причината за него. Както и да е, от дистанция толкова от мен, пък ти си претегли какво си или не си проверил.
Да допълня нещо дребно: дюзите хубаво са тествани, ама на какво налягане? Колко време(достатъчно да загреят соленоидите и да си покажат рогата ако има пробив)? Дебит мерен ли е или само дали "църкат на метла"? Нови оем уплътнения ли са сложени?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 19, 2023 5:34 pm |
|
 |
scalloty
Регистриран на: Нед Дек 29, 2019 4:01 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Благодаря ти много за споделеното. Скоро ще тествам с пушек машина. Колкото до дюзите мерен им е дебита да. Ако се занимаваш професионално с това и ако ти се занимава с конкретния случай дай координати да се свържа с теб.
|
|
|
Нед Ное 19, 2023 6:21 pm |
|
 |
zk.
|
Много по-добре е вместо клипчета, да се запишат данните във файл, така или иначе сте подкарали ромрейдъра. Също така, за да е по-използваем лога, е хубаво да има още параметри, за да има по-добър ориентир какво се случва. Някои от полезните параметри няма да ги има за твоя компютър - How To: Make useful data logs https://www.romraider.com/forum/viewtopic.php?t=5384, но предвид проблема може да е добре други параметри да се добавят, горивните корекции примерно. Също така може връщането на авансите да е заради запомнени нок корекции, и тогава ще е полезно да има лог и след нулирането им.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Нед Ное 19, 2023 9:55 pm |
|
 |
scalloty
Регистриран на: Нед Дек 29, 2019 4:01 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
zk. написа: Много по-добре е вместо клипчета, да се запишат данните във файл, така или иначе сте подкарали ромрейдъра. Също така, за да е по-използваем лога, е хубаво да има още параметри, за да има по-добър ориентир какво се случва. Някои от полезните параметри няма да ги има за твоя компютър - How To: Make useful data logs https://www.romraider.com/forum/viewtopic.php?t=5384, но предвид проблема може да е добре други параметри да се добавят, горивните корекции примерно. Също така може връщането на авансите да е заради запомнени нок корекции, и тогава ще е полезно да има лог и след нулирането им. Споделям файл с логнати данни долу в линка, добаних почти всички показатели. Теста е правен при изкачване в планински път защото така се усеща по-осезаемо проблема. https://drive.google.com/file/d/1noWq7noCRfTB4nHYq1CxXIfWVjnRgEOg/view?usp=sharing
|
|
|
Пон Ное 20, 2023 11:13 am |
|
 |
zk.
|
Връщането на авансите си е сериозно и за това не върви, както вече Alxx отбеляза. А причини може да има много, включително и нещо тракащо по генерация/мотор/кутия. TPS-ът също иска пипване.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Вто Ное 21, 2023 6:29 pm |
|
 |
Alxx
|
Не съм сигурен защо, но все още набеждавам дюза/уплътнение. Също бих проверил под нок сензора за корозия и за правилното му затягане. И като споменахме чукания - обтяжната ролка на ангренажа. Ако е скф особенно...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Ное 21, 2023 7:45 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|