Автор |
Съобщение |
nobreak
Регистриран на: Пет Мар 25, 2016 10:25 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
Здравейте. Може ли някой да ми обясни или да ми каже от къде да прочета каква е разликата между двигател на Субару с обозначение X и такъв с обозначение I и кой от тях е по надежден?
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 10:44 am |
|
|
Alxx
|
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 11:04 am |
|
|
nobreak
Регистриран на: Пет Мар 25, 2016 10:25 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
Примерно 2.0X и 2.5i....какви конструктивни разлики има?
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 11:06 am |
|
|
ico_tech
|
X e Eкстра, а i е за интелигенцията Извинявай за шегата. Сега сериозно - за различните пазари Субару има различни означения. Буквата не носи много информация, защото окомплектоването е спрямо пазара. X обикновено е базова модификация, но за Форестър от тези години така или иначе няма разновидности на двигателите 2.0X - атмосферен 2.0XT - турбо 2.5X - атмосферен (USDM) 2.5XT - турбо Аз 2.5i за Форестър не съм срещал, освен ако не е американски. 2.5i се ползва за Аутбек
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 11:40 am |
|
|
nobreak
Регистриран на: Пет Мар 25, 2016 10:25 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: X e Eкстра, а i е за интелигенцията Извинявай за шегата. Сега сериозно - за различните пазари Субару има различни означения. Буквата не носи много информация, защото окомплектоването е спрямо пазара. X обикновено е базова модификация, но за Форестър от тези години така или иначе няма разновидности на двигателите 2.0X - атмосферен 2.0XT - турбо 2.5X - атмосферен (USDM) 2.5XT - турбо Аз 2.5i за Форестър не съм срещал, освен ако не е американски. 2.5i се ползва за Аутбек Ей тук ги гледах означенията https://www.auto-data.net/bg/subaru-forester-model-1848 Гледам има 2.5 158 и 2.5 173 к.с. Доколкото разбрах това USDM е 173 к.с. е американския вариант....кой от двата е за предпочитане, като се абстрахираме от конските сили?
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 11:49 am |
|
|
ico_tech
|
Информацията в този сайт не е много адекватна. Всичко е каръшик. Някои модели са само за Япония. Някои означения са сбъркани. Ма пък кой съм аз да споря с auto-data
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 11:58 am |
|
|
nobreak
Регистриран на: Пет Мар 25, 2016 10:25 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
От къде да гледам по адекватна информация?
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 12:02 pm |
|
|
antonimoo
Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm Постове: 82 Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
|
Използването на един общо известен сайт даде следният (задоволителен) отговор. Wikipedia. Пускаш превод на български и четеш на воля
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 12:07 pm |
|
|
nobreak
Регистриран на: Пет Мар 25, 2016 10:25 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
Благодаря!
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 12:13 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
След почти 2 години шофиране на Форестър 2000 куб,158 к.с. и 40 х км ,реших в тази тема да напиша за тези особенности/слаби места/ на този мотор: 1.ако първата ламбда сонда не е сменяна или няма информация кога е сменяна последно- по добре я сменете.Ако чакате да ви светне чека,за да изпише тази грешка,може доста да чакате,а същевременно тя вече да е започнала да ви прави проблеми. 2. радиатора на този модел в 90 процента от случаите не издържа повече от 10 години. 3.така наречената екология и грешки от втора ламбда сонда/има цяла тема за това/.
|
|
|
Сря Яну 24, 2018 9:13 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Постове: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
Здравейте, поизчетох доста от темите в раздел "Форестър" за да се запозная с особеностите на модела. По-конкретно ме интересува атмосферен 2003-2007. Като цяло 125-коньовия двигател го дават много здрав, а за 158 к.с. срещан няколко отделни мнения, че има някои особености (в отрицателен аспект), но не ми стана много ясно. Тъй като темата е за 2003-2007(8), а двигателите от 2006-2007 са други, може ли някой да разясни какви особености имат по-новите ? Всеобщото мнение, е че 125 (особено автомат) идва слаб за купето затова се повече се заглеждах по 158к.с., но след прочетените няколко такива мнения не съм сигурен кое си заслужава повече във времето - (почти)безпроблемен 125к.с. от 2005г. или (може би)безпроблемен 158к.с. от 2006? Като изисквания към колата имам да ми служи добре при много добро обслужване от моя страна. Пътувам напред-назад, а офф-роуд-а ще се изразява в каране по затънтени места/села, по немного хубави (български) пътища, някъде пикник, палатка. Не ходя на среден/тежък офроуд, а просто искам малко по-проходимо и комфортно пътуване по лоши пътища. Задължително слагане на газ. Четох за MT/AT и нямам конкретно изискване - стига да е поддържано и читаво. Карам и градско затова предполагам автомат-а ще е супер екстра, но нямам проблем и да си "ръчкам" ръчката Извинявам се за дългия пост, но наистина не намерих по-конкретно за особеностите на 156к.с. и ще съм благодарен на всякакви мнения.
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Съб Фев 10, 2018 3:10 pm |
|
|
ivanblg
Регистриран на: Нед Ное 06, 2016 5:59 pm Постове: 6
Телефон: 0878483148
Рейтинг: 0
|
Здравейте,отново ще подосаждам.По-напред бях писал ,че искам да се сдобия с форестър турбо.Дилемата сега е дали 20хт или 25хт.От Благоевград съм и бих искал да се запозная и повозя и в двете ако има наоколо участници с такива.Карах едно 20хт 99г с газ , но не ме очарова особено като ускорение.Може този екземпляр да е бил уморен или очаквам прекалено много.Но това ,което усетих веднага е че може да се ускорява в завой и колата да не се опитва да избяга от завоя.Ще съм благодарен ,ако някой се свърже с мен и помогне в избора. Поздрави.
|
|
|
Вто Мар 13, 2018 8:13 pm |
|
|
kronos
|
ivanblg написа: Здравейте,отново ще подосаждам.По-напред бях писал ,че искам да се сдобия с форестър турбо.Дилемата сега е дали 20хт или 25хт.От Благоевград съм и бих искал да се запозная и повозя и в двете ако има наоколо участници с такива.Карах едно 20хт 99г с газ , но не ме очарова особено като ускорение.Може този екземпляр да е бил уморен или очаквам прекалено много.Но това ,което усетих веднага е че може да се ускорява в завой и колата да не се опитва да избяга от завоя.Ще съм благодарен ,ако някой се свърже с мен и помогне в избора. Поздрави. Двата модела изобщо не могат да се сравняват като ускорение. Не, че 177 к.с. са малко от турбобензин, но сравнение с 230 на същото купе, което няма и 1500 кг, си е огромна разлика.
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 6:18 pm |
|
|
Александър
Регистриран на: Сря Апр 29, 2015 4:26 pm Постове: 94 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 2006г.
Телефон: 0885868444
Рейтинг: 19
|
Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша в тази: 1. Търсих, но не можах със сигурност да определя номера на първа ламбда сонда за Форестър 2006г., 2.0. Някой да го знае? Вероятно е 22641AA480 или 22641AA381. Каква е разликата? 2. Подходяща алтернатива ли са сонди Denso DOX-0361 и DOX-0308? Доколкото прочетох - разликата е само в дължината на кабела, но дали е така и коя би била по-подходяща(по-близка до оригиналната)
Благодаря на знаещите за отговорите.
|
|
|
Вто Апр 17, 2018 10:19 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Препоръчвам ти Дензо,има писано за това и в други теми.И аз такава сложих преди 30 х км и нямам проблем досега
|
|
|
Вто Апр 17, 2018 8:07 pm |
|
|
Александър
Регистриран на: Сря Апр 29, 2015 4:26 pm Постове: 94 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 2006г.
Телефон: 0885868444
Рейтинг: 19
|
dimitrov 1969 написа: Препоръчвам ти Дензо,има писано за това и в други теми.И аз такава сложих преди 30 х км и нямам проблем досега Кое Denso? 0308, 0361 или друго.
|
|
|
Вто Апр 17, 2018 9:57 pm |
|
|
STANYTONKOV
Регистриран на: Пон Дек 20, 2010 2:19 pm Постове: 225 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT 177к.с 2003г
Телефон: 0896107191
Рейтинг: 30
|
За фори 2003 2005 год с 2.0 мотор 125 кс би трябвало да е Dox-0307 . Виж и тази тема, може да ти е полезна viewtopic.php?f=7&t=19239
|
|
|
Вто Апр 17, 2018 10:18 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Александър написа: dimitrov 1969 написа: Препоръчвам ти Дензо,има писано за това и в други теми.И аз такава сложих преди 30 х км и нямам проблем досега Кое Denso? 0308, 0361 или друго. 0361 са ми сложили/добре,че пазя кутията/.Караме едни и същи автомобили.А 0308 пак за нашият модел ли е? И каква е разликата между двете?
|
|
|
Сря Апр 18, 2018 5:56 am |
|
|
Александър
Регистриран на: Сря Апр 29, 2015 4:26 pm Постове: 94 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 2006г.
Телефон: 0885868444
Рейтинг: 19
|
Благодаря ти за инфото, Димитров. Написал съм по-горе - разликата м/у 0308 и 0361 е в дължината на кабела. Мисля, че 0361 е по-новият вариант, с по-дълъг кабел, за да става за повече модели Субару (а и не само Субару). В различните сайтове 0361 струва от 165лв. до 290лв. Чудя се дали са еднакво "истински"!
|
|
|
Сря Апр 18, 2018 9:17 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Александър написа: Благодаря ти за инфото, Димитров. Написал съм по-горе - разликата м/у 0308 и 0361 е в дължината на кабела. Мисля, че 0361 е по-новият вариант, с по-дълъг кабел, за да става за повече модели Субару (а и не само Субару). В различните сайтове 0361 струва от 165лв. до 290лв. Чудя се дали са еднакво "истински"! a За 260 лв. я купих моята,но то в точно в този търговски сектор е нещо страшно....
|
|
|
Сря Апр 18, 2018 1:06 pm |
|
|