Отговори на тема  [ 451 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Следваща
 Особености на Субару Форестър II (2003-2008) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm
Мнения: 457
Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най вероятно се е усукала щом е била на кантар,като е субару да не е танк.

Съб Мар 31, 2012 8:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm
Мнения: 66
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
:good: И нормално ли е такова усукване?

Съб Мар 31, 2012 9:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm
Мнения: 457
Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе карай и се радвай на живота нищо и няма на колата :cool:

Съб Мар 31, 2012 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 4:39 pm
Мнения: 12
Местоположение: София
Автомобил: Субару Форестър 2008 г.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз имам питане за Субару Форестър 2.0 инжекцион на газ 2008 -2009 г.:

Понеже карах Субару 2004-2005 г на асвалт не се държеше много добре, - /шум, друсане по дупки, тромавост/. Колата беше 158 к.с. с нови гуми. Дали това е характерно за тези модели и дали 2008-2009 г. нямат по-мека возия, или съм случил на кола с износени амортисьори и някакви проблеми по окачването.
За 2008 г тази серия дали е с проблеми по ламбда сондата и катализатора, четох някъде из форума за това.
Изобщо може ли да ми каже някой, който е карал джип2008 г , дали е по-добре да си купя такъв втора употреба, има изложени по за 23 000 - 25 000 лева. Колко ще трябва да доплатя за допълнително обслужване, регистрация и други?

Вто Яну 01, 2013 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am
Мнения: 599
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
Рейтинг: 285
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Lyubo написа:
:good: И нормално ли е такова усукване?

Абсолютно нормално. Японците по принцип пестят от метал, защото нямат руда и цялата им металургия е внос. Моето форестърче като го спра на тротоар с една гума отгоре се получава същата ситуация - няма затваряне багажника. Само че аз го свалям от тротоара с отворен багажник и така избягвам юнашкото блъскане, което адски мразя. Мисля че за това спомага и големия шибидах.

_________________
www.soflab.eu
www.torcousa.com
www.redlinezone.eu

Сря Яну 02, 2013 8:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 02, 2013 9:56 pm
Мнения: 34
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Angel Heart написа:
Много полезни съвети ! Уважаеми колеги аз направих моя избор и той е Субару Форестер 2.0 2007 година , но още не съм го взел , чака ме ! Моля колегите с такива модели , или други които имат пряк поглед в/у автомобила да ги споделят. Доста съм се вманиачил и почти денонощо чета теми във Форума , но не откривам нищо конкретно за този модел . Споделете вашите мнения с един нов бъдещ собственик на Фори ! Благодария предварително . Автомобила е автоматик 2000кубика 158к.с


Нека все пак някой ако има мнение да сподели за конкретния модел!!!!

_________________
И колите като жените всички са хубави, докато не ги съблечеш!

Вто Яну 08, 2013 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm
Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Lyubo написа:
:good: И нормално ли е такова усукване?

Нормално е - това са самоносещи купета.
Ако беше рамов джип нямаше да се усучи.
Ако после се е оправило, значи всичко си е наред.

Сря Яну 09, 2013 2:13 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Ное 17, 2012 10:24 pm
Мнения: 30
Автомобил: Forester S Turbo MT '00
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
И джиповете се усукват, но повече рамата, купето по малко защото тампоните компенсират.

Чет Яну 10, 2013 10:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Аз имам питане за Субару Форестър 2.0 инжекцион на газ 2008 -2009 г.:

Понеже карах Субару 2004-2005 г на асвалт не се държеше много добре, - /шум, друсане по дупки, тромавост/. Колата беше 158 к.с. с нови гуми. Дали това е характерно за тези модели и дали 2008-2009 г. нямат по-мека возия, или съм случил на кола с износени амортисьори и някакви проблеми по окачването.
За 2008 г тази серия дали е с проблеми по ламбда сондата и катализатора, четох някъде из форума за това.
Изобщо може ли да ми каже някой, който е карал джип2008 г , дали е по-добре да си купя такъв втора употреба, има изложени по за 23 000 - 25 000 лева. Колко ще трябва да доплатя за допълнително обслужване, регистрация и други?


Колега - ако колата е още при тебе и още има такива проблеми на асвалт, пробвай дали потегля със затягане при напълно навит волан(задължително на сух асвалт) и дали в тази ситуация се чува пресурване на задната гума или стържещ метален звук от пода на колата. Ако има тези признаци - много е вероятно да е спекъл силикона в централният диференциал, понеже е на виско принцип, макар че колата е нова и не би трябвало да се скапе толкова бързо, но знае ли се колко душмански е карана. Това неминуемо води до подобни ефекти, които ти описваш, в такъв случай колата ти се държи като с блокирал централен диференциал на джипка. Ако тези симптоми са ти само на асвалт, а не се проявяват на неравен терен от пръст, кал или сняг - няма логика да е от окачването. Такъв тест е желателно да се прави на всички возила, които са с централен диференциал, дали всичко с него е наред.

Съб Яну 12, 2013 3:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юли 24, 2011 6:11 pm
Мнения: 3
Местоположение: София
Автомобил: Citroen Xantia II Break 2.0HDi
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет на всички Субару фенове. Поразгледах форума, но не откривам следното инфо ( или поне не събрано на едно място ): Какви са цените на основните части за Форестер 2 ( и по-специално за фейс лифта ).

За 2.0 (158к.с. ) с газ. какви са приблизително цените на:

1. Ангренаж + ролки
2. Втулки, тампони, биалетки и др. по окачването който се сменят по-често.
3. Съединител (при ръчни скорости )
4. Нужна ли е специална периодична поддръжка на диф-овете?
5. Какво друго се сменя профилкатично по този мотор и респективно цени.
6. Полуоски ?


Благодаря предварително.


П.С. Ако вече е изписано някъде, моля да ме извините ( и да ми пейстнете линка) :)

Сря Яну 23, 2013 5:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kriss написа:
Привет на всички Субару фенове. Поразгледах форума, но не откривам следното инфо ( или поне не събрано на едно място ): Какви са цените на основните части за Форестер 2 ( и по-специално за фейс лифта ).

За 2.0 (158к.с. ) с газ. какви са приблизително цените на:

1. Ангренаж + ролки
2. Втулки, тампони, биалетки и др. по окачването който се сменят по-често.
3. Съединител (при ръчни скорости )
4. Нужна ли е специална периодична поддръжка на диф-овете?
5. Какво друго се сменя профилкатично по този мотор и респективно цени.
6. Полуоски ?


Благодаря предварително.


П.С. Ако вече е изписано някъде, моля да ме извините ( и да ми пейстнете линка) :)


от 1 до 6 :Колега скъпо е ,подобре недей!!!

П.С. извинен

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Сря Яну 23, 2013 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Юли 24, 2011 6:11 pm
Мнения: 3
Местоположение: София
Автомобил: Citroen Xantia II Break 2.0HDi
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Хех, не става дума за конкретен автомобил-гроб нуждаещ се от всичко това. Искам просто да се ориентирам в материята. :)

Сря Яну 23, 2013 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 25, 2007 1:09 pm
Мнения: 127
Местоположение: София
Автомобил: Forester, 2.0, 2006
Телефон: 0878 45 42 96
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Скоро сменях ангренаж + ролки + водна помпа /желателно е/ - 700 - 800 лв.

_________________
http://picasaweb.google.bg/lh/photo/8J0N3WqbB64Ty81EFi-Emg?feat=directlink

Сря Яну 23, 2013 9:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 23, 2013 1:12 pm
Мнения: 99
Местоположение: София
Skype: zanderbg
Телефон: 0888811914
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
такова усукване на купето съм наблюдавал едно време на ладата /2107 на 5г/... Съвременните коли /би трябвало да/ са доста по-твърди заради нормите за безопасност... Пасата съм го паркирал така, че едната задна гума да виси във въздуха... Гранд витарата - също... и при двете вратите се затварят нормално... Преди това имах санта фе - също съм си правил експерименти с "окантарване" и не се усуква видимо...
Възможно е на форито да има някаква особеност в багажната врата... Щом има варианти с 200+ конски сили, купето трябва да е доста усилено...

Чет Яну 24, 2013 11:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 26, 2013 11:15 am
Мнения: 29
Автомобил: Forester 2.5 XT SH 4-AT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Някой има ли идея как може да се избегне проблема с усукването на купето? Благодаря

Нед Яну 27, 2013 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
XTsubaru написа:
Някой има ли идея как може да се избегне проблема с усукването на купето? Благодаря

Такъв проблем няма. Нормално е да се усуква и после да се връща в нормално положение.
;)

_________________
www.plaskom.com

Нед Яну 27, 2013 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пичове, имам питане - как би следвало да се проверява Visco LSD-то на задния мост дали работи както трябва? В нет-а намирам противоречива информация... едни казват - задните гуми във въздуха, завърташ едната, оказвайки съпротивление на другата и не би следвало да можеш да завъртиш само едната, докато се задържа другата. Други казват, че всъщност виско ЛСД-то "на ръка" не се проверява и "на ръка" не можеш да го познаеш, защото за разлика от механичния (clutch type) не му е достатъчно въртене на ръка и няма да локне. Тези, вторите препоръчват тестове на сняг и влажна трева.
Та?

Пет Фев 08, 2013 11:19 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прегледай Service Manual-ите тук, сигурно има нещо написано.
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/
;)

_________________
www.plaskom.com

Пет Фев 08, 2013 11:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря. Прегледах ги, но никъде не откривам да пише нещо за задния диф... :-?

Съб Фев 09, 2013 12:09 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am
Мнения: 244
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето какво намерих в нета:
Как мога сам да тествам, дали моята виско муфа е изправна?
Загрявате виско муфата с около половин, един час градско каране - може и повече. След което си избирате равно, широко и асфалтирано място. Много важно е асфалта да е сух и без натрупан прахоляк върху него! Навивате пълен ляв или десен волан, отпускате плавно съединителя и колата трябва да направи три, четири пълни кръга без да се чувства затормозяване. Гумите не трябва да се провлачват по асфалта или просвирват. След това навивате обратен волан и повтаряте същото упражнение.
За по-сигурно направете гореописаното и на заден ход!


Източник: http://viscous-coupling.blogspot.com/

_________________
Subaru Forester SF first love
Subaru Forester SH

Съб Фев 09, 2013 10:54 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 451 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор