Автор |
Съобщение |
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Най вероятно се е усукала щом е била на кантар,като е субару да не е танк.
|
|
|
Съб Мар 31, 2012 8:56 pm |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
И нормално ли е такова усукване?
|
|
|
Съб Мар 31, 2012 9:04 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Абе карай и се радвай на живота нищо и няма на колата
|
|
|
Съб Мар 31, 2012 9:09 pm |
|
|
AKatzarov
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 4:39 pm Мнения: 12 Местоположение: София
Автомобил: Субару Форестър 2008 г.
Рейтинг: 0
|
Аз имам питане за Субару Форестър 2.0 инжекцион на газ 2008 -2009 г.:
Понеже карах Субару 2004-2005 г на асвалт не се държеше много добре, - /шум, друсане по дупки, тромавост/. Колата беше 158 к.с. с нови гуми. Дали това е характерно за тези модели и дали 2008-2009 г. нямат по-мека возия, или съм случил на кола с износени амортисьори и някакви проблеми по окачването. За 2008 г тази серия дали е с проблеми по ламбда сондата и катализатора, четох някъде из форума за това. Изобщо може ли да ми каже някой, който е карал джип2008 г , дали е по-добре да си купя такъв втора употреба, има изложени по за 23 000 - 25 000 лева. Колко ще трябва да доплатя за допълнително обслужване, регистрация и други?
|
|
|
Вто Яну 01, 2013 4:57 pm |
|
|
Soflab
Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am Мнения: 599 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
Рейтинг: 285
|
Lyubo написа: :good: И нормално ли е такова усукване? Абсолютно нормално. Японците по принцип пестят от метал, защото нямат руда и цялата им металургия е внос. Моето форестърче като го спра на тротоар с една гума отгоре се получава същата ситуация - няма затваряне багажника. Само че аз го свалям от тротоара с отворен багажник и така избягвам юнашкото блъскане, което адски мразя. Мисля че за това спомага и големия шибидах.
_________________ www.soflab.eu www.torcousa.com www.redlinezone.eu
|
|
|
Сря Яну 02, 2013 8:46 am |
|
|
dragogbg
Регистриран на: Сря Яну 02, 2013 9:56 pm Мнения: 34 Рейтинг: 0
|
Angel Heart написа: Много полезни съвети ! Уважаеми колеги аз направих моя избор и той е Субару Форестер 2.0 2007 година , но още не съм го взел , чака ме ! Моля колегите с такива модели , или други които имат пряк поглед в/у автомобила да ги споделят. Доста съм се вманиачил и почти денонощо чета теми във Форума , но не откривам нищо конкретно за този модел . Споделете вашите мнения с един нов бъдещ собственик на Фори ! Благодария предварително . Автомобила е автоматик 2000кубика 158к.с Нека все пак някой ако има мнение да сподели за конкретния модел!!!!
_________________ И колите като жените всички са хубави, докато не ги съблечеш!
|
|
|
Вто Яну 08, 2013 10:00 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
Lyubo написа: :good: И нормално ли е такова усукване? Нормално е - това са самоносещи купета. Ако беше рамов джип нямаше да се усучи. Ако после се е оправило, значи всичко си е наред.
|
|
|
Сря Яну 09, 2013 2:13 pm |
|
|
darko
Регистриран на: Съб Ное 17, 2012 10:24 pm Мнения: 30
Автомобил: Forester S Turbo MT '00
Рейтинг: 7
|
И джиповете се усукват, но повече рамата, купето по малко защото тампоните компенсират.
|
|
|
Чет Яну 10, 2013 10:43 pm |
|
|
nikentce
|
Цитат: Аз имам питане за Субару Форестър 2.0 инжекцион на газ 2008 -2009 г.:
Понеже карах Субару 2004-2005 г на асвалт не се държеше много добре, - /шум, друсане по дупки, тромавост/. Колата беше 158 к.с. с нови гуми. Дали това е характерно за тези модели и дали 2008-2009 г. нямат по-мека возия, или съм случил на кола с износени амортисьори и някакви проблеми по окачването. За 2008 г тази серия дали е с проблеми по ламбда сондата и катализатора, четох някъде из форума за това. Изобщо може ли да ми каже някой, който е карал джип2008 г , дали е по-добре да си купя такъв втора употреба, има изложени по за 23 000 - 25 000 лева. Колко ще трябва да доплатя за допълнително обслужване, регистрация и други? Колега - ако колата е още при тебе и още има такива проблеми на асвалт, пробвай дали потегля със затягане при напълно навит волан(задължително на сух асвалт) и дали в тази ситуация се чува пресурване на задната гума или стържещ метален звук от пода на колата. Ако има тези признаци - много е вероятно да е спекъл силикона в централният диференциал, понеже е на виско принцип, макар че колата е нова и не би трябвало да се скапе толкова бързо, но знае ли се колко душмански е карана. Това неминуемо води до подобни ефекти, които ти описваш, в такъв случай колата ти се държи като с блокирал централен диференциал на джипка. Ако тези симптоми са ти само на асвалт, а не се проявяват на неравен терен от пръст, кал или сняг - няма логика да е от окачването. Такъв тест е желателно да се прави на всички возила, които са с централен диференциал, дали всичко с него е наред.
|
|
|
Съб Яну 12, 2013 3:07 pm |
|
|
Kriss
Регистриран на: Нед Юли 24, 2011 6:11 pm Мнения: 3 Местоположение: София
Автомобил: Citroen Xantia II Break 2.0HDi
Рейтинг: 0
|
Привет на всички Субару фенове. Поразгледах форума, но не откривам следното инфо ( или поне не събрано на едно място ): Какви са цените на основните части за Форестер 2 ( и по-специално за фейс лифта ). За 2.0 (158к.с. ) с газ. какви са приблизително цените на: 1. Ангренаж + ролки 2. Втулки, тампони, биалетки и др. по окачването който се сменят по-често. 3. Съединител (при ръчни скорости ) 4. Нужна ли е специална периодична поддръжка на диф-овете? 5. Какво друго се сменя профилкатично по този мотор и респективно цени. 6. Полуоски ? Благодаря предварително. П.С. Ако вече е изписано някъде, моля да ме извините ( и да ми пейстнете линка)
|
|
|
Сря Яну 23, 2013 5:22 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Мнения: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
Kriss написа: Привет на всички Субару фенове. Поразгледах форума, но не откривам следното инфо ( или поне не събрано на едно място ): Какви са цените на основните части за Форестер 2 ( и по-специално за фейс лифта ). За 2.0 (158к.с. ) с газ. какви са приблизително цените на: 1. Ангренаж + ролки 2. Втулки, тампони, биалетки и др. по окачването който се сменят по-често. 3. Съединител (при ръчни скорости ) 4. Нужна ли е специална периодична поддръжка на диф-овете? 5. Какво друго се сменя профилкатично по този мотор и респективно цени. 6. Полуоски ? Благодаря предварително. П.С. Ако вече е изписано някъде, моля да ме извините ( и да ми пейстнете линка) от 1 до 6 :Колега скъпо е ,подобре недей!!! П.С. извинен
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Сря Яну 23, 2013 7:19 pm |
|
|
Kriss
Регистриран на: Нед Юли 24, 2011 6:11 pm Мнения: 3 Местоположение: София
Автомобил: Citroen Xantia II Break 2.0HDi
Рейтинг: 0
|
Хех, не става дума за конкретен автомобил-гроб нуждаещ се от всичко това. Искам просто да се ориентирам в материята.
|
|
|
Сря Яну 23, 2013 7:30 pm |
|
|
StefanK
Регистриран на: Сря Юли 25, 2007 1:09 pm Мнения: 127 Местоположение: София
Автомобил: Forester, 2.0, 2006
Телефон: 0878 45 42 96
Рейтинг: 8
|
Скоро сменях ангренаж + ролки + водна помпа /желателно е/ - 700 - 800 лв.
_________________ http://picasaweb.google.bg/lh/photo/8J0N3WqbB64Ty81EFi-Emg?feat=directlink
|
|
|
Сря Яну 23, 2013 9:07 pm |
|
|
Тедо
Регистриран на: Сря Яну 23, 2013 1:12 pm Мнения: 99 Местоположение: София
Skype: zanderbg
Телефон: 0888811914
Рейтинг: 0
|
такова усукване на купето съм наблюдавал едно време на ладата /2107 на 5г/... Съвременните коли /би трябвало да/ са доста по-твърди заради нормите за безопасност... Пасата съм го паркирал така, че едната задна гума да виси във въздуха... Гранд витарата - също... и при двете вратите се затварят нормално... Преди това имах санта фе - също съм си правил експерименти с "окантарване" и не се усуква видимо... Възможно е на форито да има някаква особеност в багажната врата... Щом има варианти с 200+ конски сили, купето трябва да е доста усилено...
|
|
|
Чет Яну 24, 2013 11:54 am |
|
|
XTsubaru
Регистриран на: Съб Яну 26, 2013 11:15 am Мнения: 29
Автомобил: Forester 2.5 XT SH 4-AT
Рейтинг: 15
|
Някой има ли идея как може да се избегне проблема с усукването на купето? Благодаря
|
|
|
Нед Яну 27, 2013 2:15 pm |
|
|
plaskom
|
XTsubaru написа: Някой има ли идея как може да се избегне проблема с усукването на купето? Благодаря Такъв проблем няма. Нормално е да се усуква и после да се връща в нормално положение.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Нед Яну 27, 2013 5:12 pm |
|
|
=Alex=
|
Пичове, имам питане - как би следвало да се проверява Visco LSD-то на задния мост дали работи както трябва? В нет-а намирам противоречива информация... едни казват - задните гуми във въздуха, завърташ едната, оказвайки съпротивление на другата и не би следвало да можеш да завъртиш само едната, докато се задържа другата. Други казват, че всъщност виско ЛСД-то "на ръка" не се проверява и "на ръка" не можеш да го познаеш, защото за разлика от механичния (clutch type) не му е достатъчно въртене на ръка и няма да локне. Тези, вторите препоръчват тестове на сняг и влажна трева. Та?
|
|
|
Пет Фев 08, 2013 11:19 pm |
|
|
plaskom
|
|
Пет Фев 08, 2013 11:34 pm |
|
|
=Alex=
|
Благодаря. Прегледах ги, но никъде не откривам да пише нещо за задния диф...
|
|
|
Съб Фев 09, 2013 12:09 am |
|
|
Geo_Plam
Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am Мнения: 244 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
|
Ето какво намерих в нета: Как мога сам да тествам, дали моята виско муфа е изправна? Загрявате виско муфата с около половин, един час градско каране - може и повече. След което си избирате равно, широко и асфалтирано място. Много важно е асфалта да е сух и без натрупан прахоляк върху него! Навивате пълен ляв или десен волан, отпускате плавно съединителя и колата трябва да направи три, четири пълни кръга без да се чувства затормозяване. Гумите не трябва да се провлачват по асфалта или просвирват. След това навивате обратен волан и повтаряте същото упражнение. За по-сигурно направете гореописаното и на заден ход!Източник: http://viscous-coupling.blogspot.com/
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH
|
|
|
Съб Фев 09, 2013 10:54 am |
|
|