Особености на Субару Форестър II (2003-2008)
Автор |
Съобщение |
KONSTANTIN FOTEV
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
|
Здравейте, на скоро ми светна лампата engine check и круиз контрола мига. Закачих колата ( Forester 2.5 xt 2005 ) и излезе грешка на O2 сензор ( ламбда ) - каква марка сонда е най добрият вариант за купуване ? Посъветваха ме за оригинална или Denso. Някой оптимизирал ли си е музиката в колата? По специално баса? Има ли басов говорител на пазара съвместим със този на форито?
|
|
|
Вто Юли 11, 2017 10:49 pm |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Мнения: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
Здравейте колеги , не искам да отварям излишна тема и заради това реших да ползвам тази , ако модовете решат ,че не е мястото и тук , нека изтрият поста ми . Наскоро смених на машината си задните нивомати и пружини , и искам да ги продам , ноне знам каква цена да им търся , комплект са , като единият амортисьор е много леко изпуснал , другият е "ток" , така че питането ми е , каква цена да им обявя .
|
|
|
Съб Авг 05, 2017 7:02 pm |
|
|
Vmax
|
KONSTANTIN FOTEV написа: Здравейте, на скоро ми светна лампата engine check и круиз контрола мига. Закачих колата ( Forester 2.5 xt 2005 ) и излезе грешка на O2 сензор ( ламбда ) - каква марка сонда е най добрият вариант за купуване ? Посъветваха ме за оригинална или Denso. Някой оптимизирал ли си е музиката в колата? По специално баса? Има ли басов говорител на пазара съвместим със този на форито? ОЕМ-ската сонда е много скъпа, Денсо въри работа, но е най-добре да си я поръчаш през сервиза, който ще ти я сменя. Относно музиката - фабричния бас не става и няма смисъл да се ъпгрейдва. Фабричните колони са що годе ОК, но с времето мембраните изсъхват и е добре да се сменят - отпред са 16.5см двулентови, отзад - 13см коаксиален. http://www.avitel-bg.com/hertz-esk-165-5-compohttp://www.avitel-bg.com/hertz-hcx-130-2-way-coaxАз сложих тези от линковете ( отпред е малко плитко, но тези пасват идеално, така че не се връзва на приказки че ти трябва слим говорител ). Най-добре е да се сложи изолация по вратите - ползвах 6мм изолайн и в ДЕК, където ми правиха монтажа добавиха още 1см пак на изолайн ама с алуминиево фолио. Така колата утихва, звука става плътен и се усеща бас. Ако си маниак на тема бас ще ти трябва и отделен събууфер за багажника - каса. Естествено, за да свирне като хората трябва да смениш и ОЕМ-ският плейър. Взех някакъв 2дин Пионер двд плеър, който беше последен модел, по спомен за около 400-500лв, но с добри характеристики - и подържа задна камера. Та цялото упражнение за да стане като хората, гони 1000лв. Но ще се радваш на хубава музика и що годе тиха кола, че Фози е бая шумен с тия тънки ламарини. За монтаж ти препоръчвам Краси от Дек - кратко, ясно, без простотии, спазва си сроковете.
|
|
|
Нед Авг 06, 2017 9:23 am |
|
|
KONSTANTIN FOTEV
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
|
Благодаря за изчерпателният отговор. А как стои въпросът с поставянето на нова 2DIN аудиосистема и контролът и от волана. Гледах няколко модула, но не бяха съвместими с моят Форестър.
|
|
|
Чет Авг 10, 2017 12:23 pm |
|
|
Vmax
|
KONSTANTIN FOTEV написа: Благодаря за изчерпателният отговор. А как стои въпросът с поставянето на нова 2DIN аудиосистема и контролът и от волана. Гледах няколко модула, но не бяха съвместими с моят Форестър. Забравих, че се купуваше интерфейс адаптер. Взех го от тук: http://microcom7.com/, ако не ме лъже паметта беше 90лв, гледам в сайта сега са по 70лв. Поне при мен си работи както трябва и няма проблеми
|
|
|
Чет Авг 10, 2017 1:20 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте колеги, Subaru Forester 2.0 XT 2004-2005 (177 к.с.) как са зацепени колелата ? Мерси.
|
|
|
Пон Авг 14, 2017 12:27 pm |
|
|
Vmax
|
pnikolaev написа: Здравейте колеги, Subaru Forester 2.0 XT 2004-2005 (177 к.с.) как са зацепени колелата ? Мерси. АТ - 90/10 МТ - 50/50
|
|
|
Пон Авг 14, 2017 3:43 pm |
|
|
j_mnemonnic
Регистриран на: Пон Авг 21, 2017 1:18 pm Мнения: 2
Автомобил: МАЗДА
Рейтинг: 0
|
Аз вече имам решение, фори дизел нов за си носи отговорността продавача.
|
|
|
Съб Сеп 02, 2017 7:26 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Тук бих искал да попитам един въпрос относно поддръжка и препоръки при турбиниран Форестър: как трябва да се поддържа кола с турбина, има ли някакви "опорни точки", които човек трябва да прави, за да може турбината да работи по-дълго време? Никъде не успях да намеря четиво по темата и по-конкретно при турбинираните Субара. Мерси!
|
|
|
Съб Сеп 02, 2017 4:35 pm |
|
|
kronos
|
pnikolaev написа: Здравейте, Тук бих искал да попитам един въпрос относно поддръжка и препоръки при турбиниран Форестър: как трябва да се поддържа кола с турбина, има ли някакви "опорни точки", които човек трябва да прави, за да може турбината да работи по-дълго време? Никъде не успях да намеря четиво по темата и по-конкретно при турбинираните Субара. Мерси! Аз лично никъде не съм чел нещо по-специално да има за турбинираните откъм поддръжка. Редовна смяна с читаво масло и следене за антифриз, май е това в общи линии А днес реших да тествам една програма за Android на Samsung S7 - GSP acceleration. То най-вече исках да тествам времето за ускорение от 0 до 100 км/ч на моя 2,5ХТ Резултатът направо ме учуди - 6,8 секунди Бях с жената, два чувала сливи за ракия, които бяха общо над 100 кг и една 20 кг касетка с домати то село Само включих на power режим и газ до дупка. Ако тествам с изключено ESP и поддържане над 2000 оборота, съм сигурен, че резултатът ще е още по-впечатляващ. Пък ако махна и сливите, не знам
|
|
|
Съб Сеп 02, 2017 7:16 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ?
|
|
|
Пон Сеп 04, 2017 6:22 am |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Мнения: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
pnikolaev написа: До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ? Ами при дълга колона бавно каране, особено ако си автомат, няма да стигнеш до оборотите в които турбото се включва(започва да надува). Разбира се ако не форсираш всеки път тръгни-спри, което е безмислено. Хубаво е разбира се да се почисти питата от насъбралите се с времето мръсотии, както и онсовния радиоатор, особено часта между него и този на климатика. Аз което съм чувал, за търбото е, че е хубаво да изчакаш да позагрее малко преди тръгване и да не се надува турината на студен двигател, но колко е вярно това незнам. Гледам да го спазвам. Разбира се нечакам да достигне работна температура, но поне малко да мръдне стрлката от дъното.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Пон Сеп 04, 2017 8:13 am |
|
|
Alxx
|
Тъй, тъй. Също след здраво каране се паркира и оставя да поработи на място 1-2-3-4-5 мин(зависи от външната температура), за да охлади колектора и да не си отидат без време втулките на топлата перка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 04, 2017 9:08 am |
|
|
antonimoo
Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm Мнения: 82 Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
|
pnikolaev написа: До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ? Температурата на интеркулера влияе само на тази на влизащият въздух в двигателя т.е. теоретично се наблюдава спад в мощността, която така или иначе бива компенсирана. В големите жеги и седене на светофарите температурата при maf-а ми е достигала до 65 градуса. Тази на антифриза до 95, проблеми нямаше. Както колегата fixallot каза, трябва да се поддържат в добро състояние радиаторите и интеркулера с "ресане" на кулера и измиване на радиаторите. При студени стартове, се усеща и чува как двигателят не иска да се развърта повече докато не е загрял. Обикновенно оставям моят да си загрее в движение без товари и юркане докато оборотите на празен ход не паднад под 1000. Валовете на турбините са с много по-малки толеранси (все пак достигат някакви обороти ~150-200k) и там е желателно да се изчака още малко време докато маслото достигне в количество и качество. Друг мит е че трябва да се чака 2 минути преди да изгасиме двигателя след агресивно каране. Това се отнася по-скоро за турбини които разчитат само на маслено охлаждане. Понеже имаме екстрата да минава и антифриз през турбото в момента в който се отпусне газта температурите падат драстично. Все пак е хубаво след слизане от магистрала да се занижават оборотите и подаването на газ просто за добри маниери , защото отдаване на топлина се случва когато има движение, а не когато сме на място.
|
|
|
Пон Сеп 04, 2017 9:23 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Благодаря колеги! Да сте ми живи и здрави. Като имам въпроси пак ще питам.
|
|
|
Пон Сеп 04, 2017 1:18 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Ще използвам тази тема, за да попитам следният въпрос. Някой инсталирал ли е universal transmission cooler (Mishimoto) на Subaru Forester 2.5XT (4EAT) II генерация (2005та година фейслифтова). Ако да бихте ли споделили опит и къде точно е желателно да се сложи този cooler. Мерси!
|
|
|
Чет Окт 19, 2017 10:34 am |
|
|
ico_tech
|
Да не би да прегрява? Мисля, че Vizor е с такъв, пиши му на лични (може и да бъркам)
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Окт 19, 2017 7:19 pm |
|
|
karsho89
Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 6:35 am Мнения: 1
Автомобил: Subaru Forester 2.0x
Рейтинг: 0
|
Здравейте Купих си на 24.10 Субару Форестър 2.0х 2003 г. Със заводска газ . Имам молба да ми препоръчате добър майстор на газовите уредби на територията на София . Отделно още не съм ходил в субару сервиз (защото събирам инфо , кой е наи-добрия в София) а имам проблем в ниските обороти колата леко прекъсва . Някаква идея от какво може да е ??? Благодаря предварително
|
|
|
Сря Окт 25, 2017 5:15 pm |
|
|
dr_kolew
Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 4:07 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
As sam ot Srbija,izvinete sto polzvam latinica,prosto cjal zivot sam v Srbja i taka sam sviknal ot kato imam PC. Iskam nekolko vprosa za vas: Subaru Forester II 2003-2004 2.0 125HP,konkretno tozi model me interesuva. As idvam po avanturi:mtb,rashodki po gorata,kamping,zanimavam se s pejzazna fotografija... Forestera me interesuva da moga da mu slozim gazova uredba s normalno karane auto put 120km/h i izvangradsko (gradsko njama da karam s taja kola)kolko vi dava rashod na gas? Kolko struva da se napravi smjana na sicki konzumenti :remeci,rolki,vodna pompa...sicko koeto se smjana na 100 000km. na tova roester ima li nesto koeto e prosto problem na sickite i da struva mnogo i da se taja cast tesko namira v blgaria. kolata iskam da si zemem v Blgaria da podrzam v Blgaria i da si zimam casti v Blgaria. E njakolko snimki koi praih v minaloto vreme,nadjam se 4 nesm naprail problem sto slgah snimkite tuk: Yugo-Made In Yugoslavia by kolev nikola, on Flickr Dolomiti-Marmolada Sky Night by kolev nikola, on Flickr Serbia - Krupaljsko Vrelo by kolev nikola, on Flickr
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 8:13 am |
|
|
BAlexandrov
|
Здравей, Аз карам такъв Форестър на газ. Общо взето няма нещо кой-знае какво скъпо. Виж има тема закачена горе в тази секция "Особености на Субару Форестър II (2003-2008)". Обичаен проблем са задните амортисьори, рейка, ламбда сонда... но части има и нови и по моргите и няма нещо особено скъпо. Единствено ми липсва, че няма турбо, а разхода е като за турбо Междуградско ми дава около 12-13/100, но карам по-бързичко, а аеродинамиката е на тухла Имаме си таблица с данни, които попълват хората за разхода си и може да видиш, че там средното за газ и междуградско е 11/100 https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=3
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 9:38 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|