Отговори на тема  [ 451 мнения ]  стр Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Следваща
 Особености на Субару Форестър II (2003-2008) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am
Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, на скоро ми светна лампата engine check и круиз контрола мига. Закачих колата ( Forester 2.5 xt 2005 ) и излезе грешка на O2 сензор ( ламбда ) - каква марка сонда е най добрият вариант за купуване ? Посъветваха ме за оригинална или Denso.
Някой оптимизирал ли си е музиката в колата? По специално баса? Има ли басов говорител на пазара съвместим със този на форито?

Вто Юли 11, 2017 10:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги , не искам да отварям излишна тема и заради това реших да ползвам тази , ако модовете решат ,че не е мястото и тук , нека изтрият поста ми . Наскоро смених на машината си задните нивомати и пружини , и искам да ги продам , ноне знам каква цена да им търся , комплект са , като единият амортисьор е много леко изпуснал , другият е "ток" , така че питането ми е , каква цена да им обявя .

Съб Авг 05, 2017 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KONSTANTIN FOTEV написа:
Здравейте, на скоро ми светна лампата engine check и круиз контрола мига. Закачих колата ( Forester 2.5 xt 2005 ) и излезе грешка на O2 сензор ( ламбда ) - каква марка сонда е най добрият вариант за купуване ? Посъветваха ме за оригинална или Denso.
Някой оптимизирал ли си е музиката в колата? По специално баса? Има ли басов говорител на пазара съвместим със този на форито?


ОЕМ-ската сонда е много скъпа, Денсо въри работа, но е най-добре да си я поръчаш през сервиза, който ще ти я сменя.
Относно музиката - фабричния бас не става и няма смисъл да се ъпгрейдва. Фабричните колони са що годе ОК, но с времето мембраните изсъхват и е добре да се сменят - отпред са 16.5см двулентови, отзад - 13см коаксиален.
http://www.avitel-bg.com/hertz-esk-165-5-compo
http://www.avitel-bg.com/hertz-hcx-130-2-way-coax

Аз сложих тези от линковете ( отпред е малко плитко, но тези пасват идеално, така че не се връзва на приказки че ти трябва слим говорител ).
Най-добре е да се сложи изолация по вратите - ползвах 6мм изолайн и в ДЕК, където ми правиха монтажа добавиха още 1см пак на изолайн ама с алуминиево фолио.
Така колата утихва, звука става плътен и се усеща бас. Ако си маниак на тема бас ще ти трябва и отделен събууфер за багажника - каса.
Естествено, за да свирне като хората трябва да смениш и ОЕМ-ският плейър. Взех някакъв 2дин Пионер двд плеър, който беше последен модел, по спомен за около 400-500лв, но с добри характеристики - и подържа задна камера. Та цялото упражнение за да стане като хората, гони 1000лв.
Но ще се радваш на хубава музика и що годе тиха кола, че Фози е бая шумен с тия тънки ламарини.

За монтаж ти препоръчвам Краси от Дек - кратко, ясно, без простотии, спазва си сроковете.

Нед Авг 06, 2017 9:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am
Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за изчерпателният отговор.
А как стои въпросът с поставянето на нова 2DIN аудиосистема и контролът и от волана. Гледах няколко модула, но не бяха съвместими с моят Форестър.

Чет Авг 10, 2017 12:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KONSTANTIN FOTEV написа:
Благодаря за изчерпателният отговор.
А как стои въпросът с поставянето на нова 2DIN аудиосистема и контролът и от волана. Гледах няколко модула, но не бяха съвместими с моят Форестър.


Забравих, че се купуваше интерфейс адаптер.
Взех го от тук: http://microcom7.com/, ако не ме лъже паметта беше 90лв, гледам в сайта сега са по 70лв.
Поне при мен си работи както трябва и няма проблеми

Чет Авг 10, 2017 1:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
Subaru Forester 2.0 XT 2004-2005 (177 к.с.) как са зацепени колелата ?
Мерси.

Пон Авг 14, 2017 12:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Здравейте колеги,
Subaru Forester 2.0 XT 2004-2005 (177 к.с.) как са зацепени колелата ?
Мерси.




АТ - 90/10
МТ - 50/50

Пон Авг 14, 2017 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 21, 2017 1:18 pm
Мнения: 2
Автомобил: МАЗДА
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз вече имам решение, фори дизел нов за си носи отговорността продавача.

Съб Сеп 02, 2017 7:26 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Тук бих искал да попитам един въпрос относно поддръжка и препоръки при турбиниран Форестър: как трябва да се поддържа кола с турбина, има ли някакви "опорни точки", които човек трябва да прави, за да може турбината да работи по-дълго време? Никъде не успях да намеря четиво по темата и по-конкретно при турбинираните Субара.
Мерси! :beer:

Съб Сеп 02, 2017 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Здравейте,
Тук бих искал да попитам един въпрос относно поддръжка и препоръки при турбиниран Форестър: как трябва да се поддържа кола с турбина, има ли някакви "опорни точки", които човек трябва да прави, за да може турбината да работи по-дълго време? Никъде не успях да намеря четиво по темата и по-конкретно при турбинираните Субара.
Мерси! :beer:

Аз лично никъде не съм чел нещо по-специално да има за турбинираните откъм поддръжка. Редовна смяна с читаво масло и следене за антифриз, май е това в общи линии :good:
А днес реших да тествам една програма за Android на Samsung S7 - GSP acceleration. То най-вече исках да тествам времето за ускорение от 0 до 100 км/ч на моя 2,5ХТ :D
Резултатът направо ме учуди - 6,8 секунди :bow: Бях с жената, два чувала сливи за ракия, които бяха общо над 100 кг и една 20 кг касетка с домати то село :D
Само включих на power режим и газ до дупка. Ако тествам с изключено ESP и поддържане над 2000 оборота, съм сигурен, че резултатът ще е още по-впечатляващ. Пък ако махна и сливите, не знам ROFL

Съб Сеп 02, 2017 7:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ?

Пон Сеп 04, 2017 6:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm
Мнения: 632
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ?


Ами при дълга колона бавно каране, особено ако си автомат, няма да стигнеш до оборотите в които турбото се включва(започва да надува). Разбира се ако не форсираш всеки път тръгни-спри, което е безмислено. Хубаво е разбира се да се почисти питата от насъбралите се с времето мръсотии, както и онсовния радиоатор, особено часта между него и този на климатика.

Аз което съм чувал, за търбото е, че е хубаво да изчакаш да позагрее малко преди тръгване и да не се надува турината на студен двигател, но колко е вярно това незнам. Гледам да го спазвам. Разбира се нечакам да достигне работна температура, но поне малко да мръдне стрлката от дъното.

_________________
A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.

Пон Сеп 04, 2017 8:13 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй, тъй. Също след здраво каране се паркира и оставя да поработи на място 1-2-3-4-5 мин(зависи от външната температура), за да охлади колектора и да не си отидат без време втулките на топлата перка.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Сеп 04, 2017 9:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ?

Температурата на интеркулера влияе само на тази на влизащият въздух в двигателя т.е. теоретично се наблюдава спад в мощността, която така или иначе бива компенсирана. В големите жеги и седене на светофарите температурата при maf-а ми е достигала до 65 градуса. Тази на антифриза до 95, проблеми нямаше.

Както колегата fixallot каза, трябва да се поддържат в добро състояние радиаторите и интеркулера с "ресане" на кулера и измиване на радиаторите.
При студени стартове, се усеща и чува как двигателят не иска да се развърта повече докато не е загрял. Обикновенно оставям моят да си загрее в движение без товари и юркане докато оборотите на празен ход не паднад под 1000.
Валовете на турбините са с много по-малки толеранси (все пак достигат някакви обороти ~150-200k) и там е желателно да се изчака още малко време докато маслото достигне в количество и качество.
Друг мит е че трябва да се чака 2 минути преди да изгасиме двигателя след агресивно каране. Това се отнася по-скоро за турбини които разчитат само на маслено охлаждане. Понеже имаме екстрата да минава и антифриз през турбото в момента в който се отпусне газта температурите падат драстично. Все пак е хубаво след слизане от магистрала да се занижават оборотите и подаването на газ просто за добри маниери :D , защото отдаване на топлина се случва когато има движение, а не когато сме на място.

Пон Сеп 04, 2017 9:23 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря колеги! :beer: Да сте ми живи и здрави. Като имам въпроси пак ще питам.

Пон Сеп 04, 2017 1:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Ще използвам тази тема, за да попитам следният въпрос. Някой инсталирал ли е universal transmission cooler (Mishimoto) на Subaru Forester 2.5XT (4EAT) II генерация (2005та година фейслифтова). Ако да бихте ли споделили опит и къде точно е желателно да се сложи този cooler.
Мерси!

Чет Окт 19, 2017 10:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да не би да прегрява?
Мисля, че Vizor е с такъв, пиши му на лични (може и да бъркам)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 19, 2017 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 6:35 am
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Forester 2.0x
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте
Купих си на 24.10 Субару Форестър 2.0х 2003 г. Със заводска газ .
Имам молба да ми препоръчате добър майстор на газовите уредби на територията на София .
Отделно още не съм ходил в субару сервиз (защото събирам инфо , кой е наи-добрия в София) а имам проблем в ниските обороти колата леко прекъсва . Някаква идея от какво може да е ???
Благодаря предварително :)

Сря Окт 25, 2017 5:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 4:07 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
As sam ot Srbija,izvinete sto polzvam latinica,prosto cjal zivot sam v Srbja i taka sam sviknal ot kato imam PC.

Iskam nekolko vprosa za vas:

Subaru Forester II 2003-2004 2.0 125HP,konkretno tozi model me interesuva.

As idvam po avanturi:mtb,rashodki po gorata,kamping,zanimavam se s pejzazna fotografija...

Forestera me interesuva da moga da mu slozim gazova uredba s normalno karane auto put 120km/h i izvangradsko (gradsko njama da karam s taja kola)kolko vi dava rashod na gas?
Kolko struva da se napravi smjana na sicki konzumenti :remeci,rolki,vodna pompa...sicko koeto se smjana na 100 000km.

na tova roester ima li nesto koeto e prosto problem na sickite i da struva mnogo i da se taja cast tesko namira v blgaria.

kolata iskam da si zemem v Blgaria da podrzam v Blgaria i da si zimam casti v Blgaria.

E njakolko snimki koi praih v minaloto vreme,nadjam se 4 nesm naprail problem sto slgah snimkite tuk:


ИзображениеYugo-Made In Yugoslavia by kolev nikola, on Flickr

ИзображениеDolomiti-Marmolada Sky Night by kolev nikola, on Flickr

ИзображениеSerbia - Krupaljsko Vrelo by kolev nikola, on Flickr

Чет Окт 26, 2017 8:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей,
Аз карам такъв Форестър на газ. Общо взето няма нещо кой-знае какво скъпо. Виж има тема закачена горе в тази секция "Особености на Субару Форестър II (2003-2008)". Обичаен проблем са задните амортисьори, рейка, ламбда сонда... но части има и нови и по моргите и няма нещо особено скъпо.
Единствено ми липсва, че няма турбо, а разхода е като за турбо :pardon: Междуградско ми дава около 12-13/100, но карам по-бързичко, а аеродинамиката е на тухла :)
Имаме си таблица с данни, които попълват хората за разхода си и може да видиш, че там средното за газ и междуградско е 11/100

Изображение

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=3

Чет Окт 26, 2017 9:38 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Отговори на тема   [ 451 мнения ]  стр Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор