Особености на Субару Форестър II (2003-2008)
Автор |
Съобщение |
dr_kolew
Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 4:07 pm Постове: 4 Рейтинг: 0
|
Mersi, Ami nigde ne namerih po foruma konkretno ceni za opredeleni nesta, Primerno cena na zadnite amortizjori,cena za veliki servis (sicko koeto se smjana na 100 000km) I za tozi motor 2.0 125ks razbrah da nema problem s gazova uredma i njama da mu goru klapanite...
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 10:38 am |
|
|
BAlexandrov
|
Цените са много относително нещо...звънни на някой от сервизите и питай.
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 12:44 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 633 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
karsho89 написа: Здравейте Купих си на 24.10 Субару Форестър 2.0х 2003 г. Със заводска газ . Имам молба да ми препоръчате добър майстор на газовите уредби на територията на София . Отделно още не съм ходил в субару сервиз (защото събирам инфо , кой е наи-добрия в София) а имам проблем в ниските обороти колата леко прекъсва . Някаква идея от какво може да е ??? Благодаря предварително viewtopic.php?f=1&t=15245Ей в тази златна темичка има много неща. За газ и сервизи е дъвкано много. Не мисля, че е редно да не вложиш поне капка труд в търсене и четене за да се постараеш да си решиш проблема с вече наличната информация и ако е останало още нещо да доизясняваш. Ако беше чел и преди да си купиш колата, щеше да разбереш, че тази "фабрична" газ не е толкова фабрична и да си спестиш доста ядове. Щеше да знаеш, че сервиза се търси преди да си купиш колата, за да може да ти съдейства и при правилния избор(доколкото е възможно), а не после да си трошиш главата там. Успех с решаването на проблемите и безаварийни километри!
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 1:42 pm |
|
|
dr_kolew
Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 4:07 pm Постове: 4 Рейтинг: 0
|
Ot Srbija sam, Vibera Mai ne im raboti:) a pisah na meil ama nikoj ne mi nisto do sega odgovori
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 5:58 pm |
|
|
Alxx
|
Zdravo zemo! Mogu nadve natri da ti ispicam puno toga, plus sam u biznisu s delovima. Mogu da ti dam ponude po potrebi, plus kontakte na drugim mestima pa sam da procenis koje sta je. Saljem ti mobilni na poruku, zovi po danu i poduze, posto radim na bucnom mestu i se desava da ne cujem telefon. Pozdrav!
P.S. Slike kidaju brate...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 26, 2017 7:40 pm |
|
|
Nikolov
Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm Постове: 130 Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
|
Здравейте ! Два отговора на Вашите въпроси: 1. Смяна на консумативи при първоначално обслужване, включващо: - смяна ангренажен комплект- ремък с всички ролки; - смяна на масла- двигател, скоростна кутия, диференциал; - смяна на филтри- маслен, въздушен, филтър на купето; - смяна на водна помпа. Общо до тук- 840 лв. Цените към днешна дата вероятно са променени, но предполагам не драстично. 2. Разход на гориво- газ пропан-бутан (LPG) при следните условия: а/ допълнителни товари: - пълноразмерна резервна гума; - бутилка за газ, разбира се; - бензин в резервоара- около 45 литра= около 33кг; - багаж- около 25кг, включващ ръчен багаж, както и всички инструменти, които постоянно са в колата; - тегло на пътниците, включително шофьора- средно около 150кг; б/ пътни условия: - терен- равнинен до слабо хълмист (преобладаващо равнинен); - сух път; - вятър- лек страничен- около 3 до 5м/сек; - температура на въздуха- средно около 18 градуса; в/ гуми: - 205/70 R15 95H, всесезонни - грайфер- около 4,3мм; - налягане- 2,3атм; - ДОТ- 2009г; г/ скорост - по магистрала- "постоянно" поддържана скорост от 130км/ч на пета предавка, с разбира се изпреварвания при плавно увеличение на скоростта; - извън магистрала- постоянно поддържани обороти, съответстващи на скорост от 130км/ч на пета предавка; д/ общо изминато разстояние- 906км, от които: - пътуване по магистрала- около 845 км; - пътуване извън магистрала- около 61 км; - пътуването е осъществено отиване-връщане по същия път; е/ общо заредено гориво- 104,6л газ пропан-бутан (LPG) горивото е отчетено празно-празно, т.е. тръгвайки зареждам условно изпразнен резервоар до горе, презареждам по пътя няколко пъти и накрая, когато преди пристигането горивото (газта) свърши, отчитам целия изминат пробег. ж/ среден разход на гориво- газ пропан-бутан (LPG) - 11,55л/100км
_________________ „Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди) Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.
|
6
|
|
Пет Окт 27, 2017 6:16 pm |
|
|
shanobot
Регистриран на: Съб Сеп 30, 2017 11:01 pm Постове: 5 Рейтинг: 0
|
Здравейте, отскоро съм собственик на subaru forester 2.0xt с автоматични скорости. Не съм ходил на дълъг път все още поради факта че нямам винетка, но ускорението не ми се струва като за кола със 177к.с. Ако натисна педалът на газта до долу и след няколко секунди тръгва да ускорява на само ако е натисната до край. В противен случай си ускорява нормално като кола със 100-110к.с. Това нормално ли е за автоматика или трябва да ходя при някой майстор.
|
|
|
Съб Окт 28, 2017 1:50 pm |
|
|
Vmax
|
Дано си правил преглед в сервиз преди покупката. Ако не си - отиди в специализиран такъв, ако има проблем ще ти кажат. Ако сравняваш с 110 коня дизелово турбо ще ти се стори бавен, иначе върви прилично.
На диагностика ще се разбере има ли проблем с ламбда сензор, нок датчик или друго което да я спъва
|
|
|
Съб Окт 28, 2017 5:15 pm |
|
|
shanobot
Регистриран на: Съб Сеп 30, 2017 11:01 pm Постове: 5 Рейтинг: 0
|
Закачали сме я на компютър за грешки и са и сменяни всички консумативи засега други прегледи не съм правил. Ще видя как ще се държи извън града и тогава може да отскоча до Пловдив или София ако се налага по-компетентна проверка.
|
|
|
Съб Окт 28, 2017 5:32 pm |
|
|
dr_kolew
Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 4:07 pm Постове: 4 Рейтинг: 0
|
Bravo,mersi na takv hubav i tocan odgovor.
|
|
|
Съб Окт 28, 2017 6:07 pm |
|
|
Vmax
|
Това че няма грешки, не означава че е ок. Затова тези коли се гледат от тясно специализирани сервизи.
|
|
|
Съб Окт 28, 2017 6:13 pm |
|
|
Brkirov
Регистриран на: Нед Авг 23, 2015 10:01 am Постове: 66 Местоположение: Плевен
Автомобил: Forester 2006, 158 hp, AT
Телефон: 0876667293
Рейтинг: 15
|
Почети повечко за този автомат, колега! Ще се успокоиш и ще си караш!
_________________ Ненормално е да правиш едно и също и да очакваш различен резултат! А. Айнщайн
|
|
|
Съб Окт 28, 2017 10:51 pm |
|
|
bobikrastev
Регистриран на: Вто Окт 24, 2017 5:34 pm Постове: 12 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, отскоро и аз съм горд собственик на Forester 2003 г. Имам нужда от малко помощ от отбора на знаещите. Търгашите, за да не се притесняват купувачите, явно правят така, че 'check engine' да не свети, а знае ли човек - може и случайно да е . На контакт, без да съм запалил - не свети. А причина за светене и след запалване има - ламбда сондата е за смяна - затова си мисля че е манипулирано. Свалих таблото и видях, че не е крушка от сменяемите от задната страна - най-вероятно е светодиод на платката. Няма следи от разглобяване на таблото. Има ли някой опит с това? Ако знам кое е кабелчето от буксите, които влизат - ще проверя първо за прекъсване, а след това ще разглобявам таблото да търся там проблема. Поздрави Борислав
|
|
|
Сря Ное 08, 2017 3:10 pm |
|
|
shanobot
Регистриран на: Съб Сеп 30, 2017 11:01 pm Постове: 5 Рейтинг: 0
|
Здравейте, имам един проблем който ме притеснява и реших да потърся съвет. При превключване от N към R има претрисане на колата. Някакаква представа каква може да е причината?
|
|
|
Съб Дек 02, 2017 9:55 am |
|
|
Alxx
|
Обслужвана ли е кутията?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Дек 02, 2017 9:38 pm |
|
|
shanobot
Регистриран на: Съб Сеп 30, 2017 11:01 pm Постове: 5 Рейтинг: 0
|
Да преди два месеца когато е закупена колата. Може да го е имало и по рано но да не съм обърнал внимание. Просто днес ми се стори по силно. Иначе при превкличване на другите букви и цифри няма проблем.
|
|
|
Съб Дек 02, 2017 10:28 pm |
|
|
mitkomitashki
Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm Постове: 40 Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
|
Здравейте, Търся Субару Форестър за татко, около 2004/2005 година и гледах няколко, и всичките са много изгнили Колите са от Швейцария и Германия. Въпросът ми е, това много голям проблем ли е и може ли да се намери кола, която не е изгнила. Една от тях днес я водих в Митака, иначе перфектна, а отдолу се разпадаше Не стига това, ами бяха замазали всичко с черна боя и беше станало ужасно грозно. Мочетата там казаха, че всичко друго и е супер на колата, но задния мост задължително трябвало да се смени и т.н.
|
|
|
Вто Дек 05, 2017 6:11 pm |
|
|
dspirov
Регистриран на: Пон Яну 02, 2017 7:37 pm Постове: 9 Рейтинг: 12
|
За съжаление често срещан проблем, от Швейцария е трудно да се намери бройка която да не е изгнила. Аз бях гледал едно 2.0XT с перфектен двигател, дребни забележки по интериора и 1-2 шумни лагера за смяна... ама отдолу беше трагедия. В крайна сметка си взех от Италия, ръжда няма, ама пък има следи от удари, мърляви ремонти по окабеляването, и лек разход на масло. Те май много не го сменят.
|
|
|
Чет Дек 21, 2017 5:39 pm |
|
|
ivanblg
Регистриран на: Нед Ное 06, 2016 5:59 pm Постове: 6
Телефон: 0878483148
Рейтинг: 0
|
Здравейте и Весела Коледа . Имам нужда от съвет,четох за турбо форестърите и тук и друго каквото намерих в интернет.Сигурен съм ,че искам турбо форестър между 2004-2006 и по скоро този до 2005.Това , което четох е че стените на блока на по-големия мотор са по-тънки и затова прегрявали.На дуго място четох ,че големия мотор прегрявал от неизправно охлаждане на турбото.Направо се изплаших като четох проблеми на хора от форума и цените на ремонтите.Изключително ориентиран съм към японските коли, в семейството имаме нисан ,сузуки. Аз лично карам хонда сивик бензинов втек.Купих я на 13 години и за 100 хиляди освен консумативи нищо.Та много се притеснявам ако конструкцията на турбо боксера е такава,че трябват сериозно пари за подръжка , това ме разколебава. А това ,което търся е кола с качествена сглобка , як мотор и ходова част и да ми прави кеф. При слагане на газова уредба може ли тя да работи без придръпвания и присецвания при ускорение?Ще ви покажа една обява и ккво намерих в един форум. https://www.car.gr/10994635-subaru-fore ... s-panoramaFrom local data in Greece: The 2.5XT in the above picture (before facelift) had 211hp horsepower and most of the cars imported here had severe engine problems (mainly crankshaft bearings as a local in-the-know Subie salesman has told me). The newer edition (introduced six months later, below picture) had 230-something hps and no engine problems. Поздрави.
|
|
|
Пон Дек 25, 2017 8:55 pm |
|
|
Vmax
|
ivanblg написа: Аз лично карам хонда сивик бензинов втек.Купих я на 13 години и за 100 хиляди освен консумативи нищо.Та много се притеснявам ако конструкцията на турбо боксера е такава,че трябват сериозно пари за подръжка , това ме разколебава. А това ,което търся е кола с качествена сглобка , як мотор и ходова част и да ми прави кеф. Това което търсиш = по-големи разходи за подръжка. При Фоз 2.5ХТ това означава че рано или късно ще правиш ремонт на двг. Става за газ, и то по-добре от доста атмосферни Субара. ПС1: На доста глупости си попаднал, особено гръцки. ПС2: Виж с търсачката на форума за 2.5ХТ какво е писано, но ако очакваш евтина подръжка и безпроблемно даване на газ, ще си разочарован.
|
|
|
Пон Дек 25, 2017 9:30 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 70 госта |
|