Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:26 pm



Отговори на тема  [ 451 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Следваща
 Особености на Субару Форестър II (2003-2008) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am
Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, на скоро ми светна лампата engine check и круиз контрола мига. Закачих колата ( Forester 2.5 xt 2005 ) и излезе грешка на O2 сензор ( ламбда ) - каква марка сонда е най добрият вариант за купуване ? Посъветваха ме за оригинална или Denso.
Някой оптимизирал ли си е музиката в колата? По специално баса? Има ли басов говорител на пазара съвместим със този на форито?

Вто Юли 11, 2017 10:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги , не искам да отварям излишна тема и заради това реших да ползвам тази , ако модовете решат ,че не е мястото и тук , нека изтрият поста ми . Наскоро смених на машината си задните нивомати и пружини , и искам да ги продам , ноне знам каква цена да им търся , комплект са , като единият амортисьор е много леко изпуснал , другият е "ток" , така че питането ми е , каква цена да им обявя .

Съб Авг 05, 2017 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KONSTANTIN FOTEV написа:
Здравейте, на скоро ми светна лампата engine check и круиз контрола мига. Закачих колата ( Forester 2.5 xt 2005 ) и излезе грешка на O2 сензор ( ламбда ) - каква марка сонда е най добрият вариант за купуване ? Посъветваха ме за оригинална или Denso.
Някой оптимизирал ли си е музиката в колата? По специално баса? Има ли басов говорител на пазара съвместим със този на форито?


ОЕМ-ската сонда е много скъпа, Денсо въри работа, но е най-добре да си я поръчаш през сервиза, който ще ти я сменя.
Относно музиката - фабричния бас не става и няма смисъл да се ъпгрейдва. Фабричните колони са що годе ОК, но с времето мембраните изсъхват и е добре да се сменят - отпред са 16.5см двулентови, отзад - 13см коаксиален.
http://www.avitel-bg.com/hertz-esk-165-5-compo
http://www.avitel-bg.com/hertz-hcx-130-2-way-coax

Аз сложих тези от линковете ( отпред е малко плитко, но тези пасват идеално, така че не се връзва на приказки че ти трябва слим говорител ).
Най-добре е да се сложи изолация по вратите - ползвах 6мм изолайн и в ДЕК, където ми правиха монтажа добавиха още 1см пак на изолайн ама с алуминиево фолио.
Така колата утихва, звука става плътен и се усеща бас. Ако си маниак на тема бас ще ти трябва и отделен събууфер за багажника - каса.
Естествено, за да свирне като хората трябва да смениш и ОЕМ-ският плейър. Взех някакъв 2дин Пионер двд плеър, който беше последен модел, по спомен за около 400-500лв, но с добри характеристики - и подържа задна камера. Та цялото упражнение за да стане като хората, гони 1000лв.
Но ще се радваш на хубава музика и що годе тиха кола, че Фози е бая шумен с тия тънки ламарини.

За монтаж ти препоръчвам Краси от Дек - кратко, ясно, без простотии, спазва си сроковете.

Нед Авг 06, 2017 9:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am
Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за изчерпателният отговор.
А как стои въпросът с поставянето на нова 2DIN аудиосистема и контролът и от волана. Гледах няколко модула, но не бяха съвместими с моят Форестър.

Чет Авг 10, 2017 12:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KONSTANTIN FOTEV написа:
Благодаря за изчерпателният отговор.
А как стои въпросът с поставянето на нова 2DIN аудиосистема и контролът и от волана. Гледах няколко модула, но не бяха съвместими с моят Форестър.


Забравих, че се купуваше интерфейс адаптер.
Взех го от тук: http://microcom7.com/, ако не ме лъже паметта беше 90лв, гледам в сайта сега са по 70лв.
Поне при мен си работи както трябва и няма проблеми

Чет Авг 10, 2017 1:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
Subaru Forester 2.0 XT 2004-2005 (177 к.с.) как са зацепени колелата ?
Мерси.

Пон Авг 14, 2017 12:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Здравейте колеги,
Subaru Forester 2.0 XT 2004-2005 (177 к.с.) как са зацепени колелата ?
Мерси.




АТ - 90/10
МТ - 50/50

Пон Авг 14, 2017 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 21, 2017 1:18 pm
Мнения: 2
Автомобил: МАЗДА
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз вече имам решение, фори дизел нов за си носи отговорността продавача.

Съб Сеп 02, 2017 7:26 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Тук бих искал да попитам един въпрос относно поддръжка и препоръки при турбиниран Форестър: как трябва да се поддържа кола с турбина, има ли някакви "опорни точки", които човек трябва да прави, за да може турбината да работи по-дълго време? Никъде не успях да намеря четиво по темата и по-конкретно при турбинираните Субара.
Мерси! :beer:

Съб Сеп 02, 2017 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
Здравейте,
Тук бих искал да попитам един въпрос относно поддръжка и препоръки при турбиниран Форестър: как трябва да се поддържа кола с турбина, има ли някакви "опорни точки", които човек трябва да прави, за да може турбината да работи по-дълго време? Никъде не успях да намеря четиво по темата и по-конкретно при турбинираните Субара.
Мерси! :beer:

Аз лично никъде не съм чел нещо по-специално да има за турбинираните откъм поддръжка. Редовна смяна с читаво масло и следене за антифриз, май е това в общи линии :good:
А днес реших да тествам една програма за Android на Samsung S7 - GSP acceleration. То най-вече исках да тествам времето за ускорение от 0 до 100 км/ч на моя 2,5ХТ :D
Резултатът направо ме учуди - 6,8 секунди :bow: Бях с жената, два чувала сливи за ракия, които бяха общо над 100 кг и една 20 кг касетка с домати то село :D
Само включих на power режим и газ до дупка. Ако тествам с изключено ESP и поддържане над 2000 оборота, съм сигурен, че резултатът ще е още по-впечатляващ. Пък ако махна и сливите, не знам ROFL

Съб Сеп 02, 2017 7:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ?

Пон Сеп 04, 2017 6:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm
Мнения: 632
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ?


Ами при дълга колона бавно каране, особено ако си автомат, няма да стигнеш до оборотите в които турбото се включва(започва да надува). Разбира се ако не форсираш всеки път тръгни-спри, което е безмислено. Хубаво е разбира се да се почисти питата от насъбралите се с времето мръсотии, както и онсовния радиоатор, особено часта между него и този на климатика.

Аз което съм чувал, за търбото е, че е хубаво да изчакаш да позагрее малко преди тръгване и да не се надува турината на студен двигател, но колко е вярно това незнам. Гледам да го спазвам. Разбира се нечакам да достигне работна температура, но поне малко да мръдне стрлката от дъното.

_________________
A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.

Пон Сеп 04, 2017 8:13 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй, тъй. Също след здраво каране се паркира и оставя да поработи на място 1-2-3-4-5 мин(зависи от външната температура), за да охлади колектора и да не си отидат без време втулките на топлата перка.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Сеп 04, 2017 9:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pnikolaev написа:
До тук добре. А лятото възможни ли са проблеми с охлаждането на кулера през така наречената пощенска кутия. Например: задръстване, дълга колона караща с 10-20 ?

Температурата на интеркулера влияе само на тази на влизащият въздух в двигателя т.е. теоретично се наблюдава спад в мощността, която така или иначе бива компенсирана. В големите жеги и седене на светофарите температурата при maf-а ми е достигала до 65 градуса. Тази на антифриза до 95, проблеми нямаше.

Както колегата fixallot каза, трябва да се поддържат в добро състояние радиаторите и интеркулера с "ресане" на кулера и измиване на радиаторите.
При студени стартове, се усеща и чува как двигателят не иска да се развърта повече докато не е загрял. Обикновенно оставям моят да си загрее в движение без товари и юркане докато оборотите на празен ход не паднад под 1000.
Валовете на турбините са с много по-малки толеранси (все пак достигат някакви обороти ~150-200k) и там е желателно да се изчака още малко време докато маслото достигне в количество и качество.
Друг мит е че трябва да се чака 2 минути преди да изгасиме двигателя след агресивно каране. Това се отнася по-скоро за турбини които разчитат само на маслено охлаждане. Понеже имаме екстрата да минава и антифриз през турбото в момента в който се отпусне газта температурите падат драстично. Все пак е хубаво след слизане от магистрала да се занижават оборотите и подаването на газ просто за добри маниери :D , защото отдаване на топлина се случва когато има движение, а не когато сме на място.

Пон Сеп 04, 2017 9:23 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря колеги! :beer: Да сте ми живи и здрави. Като имам въпроси пак ще питам.

Пон Сеп 04, 2017 1:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Ще използвам тази тема, за да попитам следният въпрос. Някой инсталирал ли е universal transmission cooler (Mishimoto) на Subaru Forester 2.5XT (4EAT) II генерация (2005та година фейслифтова). Ако да бихте ли споделили опит и къде точно е желателно да се сложи този cooler.
Мерси!

Чет Окт 19, 2017 10:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да не би да прегрява?
Мисля, че Vizor е с такъв, пиши му на лични (може и да бъркам)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 19, 2017 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 6:35 am
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Forester 2.0x
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте
Купих си на 24.10 Субару Форестър 2.0х 2003 г. Със заводска газ .
Имам молба да ми препоръчате добър майстор на газовите уредби на територията на София .
Отделно още не съм ходил в субару сервиз (защото събирам инфо , кой е наи-добрия в София) а имам проблем в ниските обороти колата леко прекъсва . Някаква идея от какво може да е ???
Благодаря предварително :)

Сря Окт 25, 2017 5:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 4:07 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
As sam ot Srbija,izvinete sto polzvam latinica,prosto cjal zivot sam v Srbja i taka sam sviknal ot kato imam PC.

Iskam nekolko vprosa za vas:

Subaru Forester II 2003-2004 2.0 125HP,konkretno tozi model me interesuva.

As idvam po avanturi:mtb,rashodki po gorata,kamping,zanimavam se s pejzazna fotografija...

Forestera me interesuva da moga da mu slozim gazova uredba s normalno karane auto put 120km/h i izvangradsko (gradsko njama da karam s taja kola)kolko vi dava rashod na gas?
Kolko struva da se napravi smjana na sicki konzumenti :remeci,rolki,vodna pompa...sicko koeto se smjana na 100 000km.

na tova roester ima li nesto koeto e prosto problem na sickite i da struva mnogo i da se taja cast tesko namira v blgaria.

kolata iskam da si zemem v Blgaria da podrzam v Blgaria i da si zimam casti v Blgaria.

E njakolko snimki koi praih v minaloto vreme,nadjam se 4 nesm naprail problem sto slgah snimkite tuk:


ИзображениеYugo-Made In Yugoslavia by kolev nikola, on Flickr

ИзображениеDolomiti-Marmolada Sky Night by kolev nikola, on Flickr

ИзображениеSerbia - Krupaljsko Vrelo by kolev nikola, on Flickr

Чет Окт 26, 2017 8:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей,
Аз карам такъв Форестър на газ. Общо взето няма нещо кой-знае какво скъпо. Виж има тема закачена горе в тази секция "Особености на Субару Форестър II (2003-2008)". Обичаен проблем са задните амортисьори, рейка, ламбда сонда... но части има и нови и по моргите и няма нещо особено скъпо.
Единствено ми липсва, че няма турбо, а разхода е като за турбо :pardon: Междуградско ми дава около 12-13/100, но карам по-бързичко, а аеродинамиката е на тухла :)
Имаме си таблица с данни, които попълват хората за разхода си и може да видиш, че там средното за газ и междуградско е 11/100

Изображение

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=3

Чет Окт 26, 2017 9:38 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 451 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор