Автор |
Съобщение |
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
ComingSoon написа: за фори 1997-2001- модели SUB001B -предни и SUB002B - задни
Ако се монтират подобни пружини ще трябва ли да се сменят и "стандартните" амове? за SG - модели: KYB 334345 (ляв заден) and KYB334344 (десен заден) за SF5 - KYB 334191/2 Най-добре е да се пита производителя на пружините, кои модели препоръчва.
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Чет Май 17, 2012 11:24 am |
|
|
kokinio
Регистриран на: Чет Сеп 23, 2010 3:04 pm Мнения: 202 Местоположение: Стара Загора
Skype: kokinio68
Автомобил: Saab 95 2.0T Тролчо
Рейтинг: 11
|
Yco написа: ComingSoon написа: за фори 1997-2001- модели SUB001B -предни и SUB002B - задни
Ако се монтират подобни пружини ще трябва ли да се сменят и "стандартните" амове? за SG - модели: KYB 334345 (ляв заден) and KYB334344 (десен заден) за SF5 - KYB 334191/2 Най-добре е да се пита производителя на пружините, кои модели препоръчва. Mимо13 може да достави оригинални усилени Субару пружини които идеално се комбинират със Каяба амовете отзад!!!
_________________ България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрешното движение може някой да те удари отзад!
|
|
|
Чет Май 17, 2012 11:35 am |
|
|
ComingSoon
Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm Мнения: 1021 Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
|
Амовете и пружини ми са перфектни, скоро са сменени с нови. Височината на задницата на колата е точна, но мислих малко да я повдигна този лифт. Мислих да сложа нови прижини и запазя сегашните амове.
_________________ Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".
|
|
|
Чет Май 17, 2012 12:57 pm |
|
|
mando
Регистриран на: Чет Май 24, 2012 2:00 pm Мнения: 7
Автомобил: MY03 2.0XT 5MT
Рейтинг: 0
|
www.springcoil.co.ukТези правят задни пружини които заместват оргиналните SLS без задницата да сяда на асфалта. Излизат към ~250 лева + доставка. Прахово покрити ~50лв/пружина
|
|
|
Чет Май 24, 2012 2:28 pm |
|
|
mun4o
Регистриран на: Пон Дек 05, 2011 3:28 pm Мнения: 19 Местоположение: sofia
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Здравейте, дружина! И аз оня ден случайно разбрах, че задният ми ляв АМ е леко омаслен и явно ми предстои тази неприятна процедура. Имате ли представа докога мога да карам с този омаслен АМ, при положение, че не съм усетил засега някви симптоми?
|
|
|
Нед Юни 03, 2012 1:34 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Мнения: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Готви се,тръгнал ли е...ще замине,но може и много време да изкара!Ако ти предстоят пътувания на дълго - СМЕНЯЙ да ти е мирна главата. В момента проучвам интересните световни практики за "лифт"/повдигане на автомобила...стигнал съм до нещо интересно и не скъпо,скоро ще го споделя Поздрави!
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Чет Юни 07, 2012 9:08 am |
|
|
LordDread
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm Мнения: 178 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
|
mun4o написа: Здравейте, дружина! И аз оня ден случайно разбрах, че задният ми ляв АМ е леко омаслен и явно ми предстои тази неприятна процедура. Имате ли представа докога мога да карам с този омаслен АМ, при положение, че не съм усетил засега някви симптоми? Честно казано със Субару нямам много опит, но на старата ми кола си карам със омаслени амортисьори години наред, и още не са и сменяни. Забелязахме ги в сервиза още на 40-50 к. в момента е на 140 к. Колата е рено канго и няма вид да е "полегнала Тодорка". Но за Форко, колегите с опит ще кажат по-добре.
|
|
|
Чет Юни 07, 2012 9:42 am |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Мнения: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Принципно си прав...може и да поживеят...чак толкова дълго се съмнявам при форко...поне от наблюдения на няколко екземпляра от само регулиращите се амове!
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Чет Юни 07, 2012 9:59 am |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
LordDread написа: Честно казано със Субару нямам много опит, но на старата ми кола си карам със омаслени амортисьори години наред, и още не са и сменяни. Забелязахме ги в сервиза още на 40-50 к. в момента е на 140 к. Колата е рено канго и няма вид да е "полегнала Тодорка". Но за Форко, колегите с опит ще кажат по-добре. Амортисьора е съпротивлението на пружината, демек силата която и пречи да се сгъва. Стойката на колата зависи от пружината, а стабилността от амортисьора. Той не позволява на пружината да ходи нагоре-надолу повече от предвиденото. Като ви изпуснат амовете, това съпротивление го няма и първо пружината слиза по-ниско, демек се свива повече, хем после продължава да танцува, докато самата тя не обере вибрациите. С изпуснали амортисьори стабилността на колата е коренно различна, рискувате да счупите пружина при по-голям удар в-у някое колело и тн, все неща които са изключително "приятни" и съвсем спокойно могат да доведат до най-лошото. По-малките болежки са свързани с това, че като ви изпуснат амовете, при легнали полицай, бордюри и тн нервности, които преминавате, колата слиза по-ниско и съответно ще опирате повече и по-често, с което рискувате да нараните пода, броните, картера и тн на колата. Регулиращите ниво са друго нещо, те са като възглавници и там като протекат, те не могат да се напомпат за да вдигнат ниво.
|
|
|
Чет Юни 07, 2012 12:55 pm |
|
|
LordDread
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm Мнения: 178 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
|
Да, прав си, примера който дадох няма нищо общо като окачване. Моя грешка.
|
|
|
Чет Юни 07, 2012 1:05 pm |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
По-скоро исках да кажа защо НЕ трябва да се кара с изпуснали амортисьори и защо не влияят толкова (особено задните) на стойката на колата в покой.
|
|
|
Чет Юни 07, 2012 1:16 pm |
|
|
larry
Регистриран на: Чет Фев 17, 2011 9:50 am Мнения: 44 Местоположение: Sofia
Автомобил: SUBARU Forester 2.0 - 2003
Рейтинг: 15
|
mun4o написа: Здравейте, дружина! И аз оня ден случайно разбрах, че задният ми ляв АМ е леко омаслен и явно ми предстои тази неприятна процедура. Имате ли представа докога мога да карам с този омаслен АМ, при положение, че не съм усетил засега някви симптоми? Привет! Това с омасляването е твърде неприятна диагноза. Дано не те изненада скоро и другия. И аз съвсем наскоро - но не заради омасляване а заради поувисналата задница, преминах през ,,тази неприятна процедура,, С новите амортесьори и пружини всичко е ОК! Каква е колата колега?
|
|
|
Чет Юни 07, 2012 5:18 pm |
|
|
mun4o
Регистриран на: Пон Дек 05, 2011 3:28 pm Мнения: 19 Местоположение: sofia
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Forester 2003 xt 177PS. Най-интересното е, че никъде в интернет не можах да намеря такива АМ-ове да се продават! Което значи 1800лв инвестиция! (не съм убеден, че това е точната дума:))
|
|
|
Пет Юни 08, 2012 8:12 am |
|
|
larry
Регистриран на: Чет Фев 17, 2011 9:50 am Мнения: 44 Местоположение: Sofia
Автомобил: SUBARU Forester 2.0 - 2003
Рейтинг: 15
|
Имам един ляв заден самонивелиращ Токико, в добро състояние е - за разлика от десния, но е от Forester 2.0 Х - 2003 Мислех да ти го предложа, но едва ли ще става и за турбото
Ако решиш да сменяш и двата, пробвай при колегата mimo13, при него има всичко!
Успех!
|
|
|
Пет Юни 08, 2012 10:13 pm |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Мнения: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
Би трябвало да са еднакви според мен.
|
|
|
Пет Юни 08, 2012 10:48 pm |
|
|
mando
Регистриран на: Чет Май 24, 2012 2:00 pm Мнения: 7
Автомобил: MY03 2.0XT 5MT
Рейтинг: 0
|
Стига да е за SG ще стане, няма значение дали е от X или ХТ
|
|
|
Съб Юни 16, 2012 11:28 pm |
|
|
mun4o
Регистриран на: Пон Дек 05, 2011 3:28 pm Мнения: 19 Местоположение: sofia
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Мойта е със сигурност SG, но не знам какво значи това съкращение:)
|
|
|
Нед Юни 17, 2012 8:47 am |
|
|
kokinio
Регистриран на: Чет Сеп 23, 2010 3:04 pm Мнения: 202 Местоположение: Стара Загора
Skype: kokinio68
Автомобил: Saab 95 2.0T Тролчо
Рейтинг: 11
|
viewtopic.php?f=12&t=11375Ако имаш интерес пиши на лични или в темата все е тая. Цената може да се коментира! Амортисьора и пружините са за SG Forester гарантирано,щото от такъв са свалени!!!
_________________ България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрешното движение може някой да те удари отзад!
|
|
|
Пон Юни 18, 2012 11:02 am |
|
|
mando
Регистриран на: Чет Май 24, 2012 2:00 pm Мнения: 7
Автомобил: MY03 2.0XT 5MT
Рейтинг: 0
|
mun4o написа: Мойта е със сигурност SG, но не знам какво значи това съкращение:) Първа генерация Форко - SF втора - SG трета - SH Твоят е баш като моят и се води SG5
|
|
|
Пон Юни 18, 2012 12:12 pm |
|
|
larry
Регистриран на: Чет Фев 17, 2011 9:50 am Мнения: 44 Местоположение: Sofia
Автомобил: SUBARU Forester 2.0 - 2003
Рейтинг: 15
|
mando написа: Стига да е за SG ще стане, няма значение дали е от X или ХТ Правилно! Според каталозите, при втората генерация на Форестър или SG, на 2.0Х , 2.0ХТ и 2.5Х - задните амове са еднакви Значи този който имам, става и за кола с турбо
|
|
|
Пон Юни 18, 2012 6:13 pm |
|
|