Отговори на тема стр <  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  >
 Особености на Субару Форестър I (1997-2002) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Ное 24, 2010 5:27 pm
Постове: 18
Местоположение: София
Skype: vlado0775
Автомобил: Sularu OUTBACK 2.5i '99
Телефон: 0899270211
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
krass написа:
Има бърз/бавни, сервиз - София или Пловдив.


Сервиз ми трябваше за проверка на състоянието на колата при покупката, така че не ми върши работа сервиз в София или Пловдив май. Благодаря за отговора за скоростите

Сря Ное 24, 2010 7:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 20, 2010 2:56 pm
Постове: 446
Местоположение: Варна
Автомобил: SUBARU Legacy 2.5
Телефон: 0894 625 237
Рейтинг: 42
От звездите одобрен
Отговори с цитат
За да си вземеш временни номера първо трябва да си направиш ГО. След това отиваш в КАТ с документите за покупкопродажба в твоя случай би трябвало това да е фактурата която ще ти издадат от автокъщата. В КАТ попълваш едно заявление, плащаш си таксата и ти издават временен талон и накрая си вземаш табелите под мишница и си ги слагаш на новото фори. Поне при мен беше така в КАТ София. По принцип някой от търговците на автомобили предлагат съдействие при регистрация в КАТ. Ако твоя търговец предлага такава услуга те съветвам задължително да се възползваш от нея. Аз купувах кола миналата година ноември месец от София и трябва да ти кажа че както имаше сигурно 200 човека опашка благодарение на един "агент" де то правеше застраховки ГО ме прекара за по малко и от 15 минути. А аз отначало като видях опашката си помислих че ще трябва да си търся хотел :smt129

Чет Апр 28, 2011 5:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 21, 2011 4:29 pm
Постове: 30
Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester 2.0 AT 1999
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
evg3 написа:
Разпирай хубаво каква е ситуацията с колата, защото последната снимка е от друга кола и със сигурност от автокъща. Не съм убеден, че частно лице, което продава колата си ще обърка обявата и ще качва снимка на Форд от автокъща, работеща с mobile.бг. ;)


Да, това се вижда че последната снимка е сбъркана, да кажем че на всеки може да се случи... Частно лице е писал, но реално човека е собственик на автокъщата.

Цитат:
Хм, тая цена е възможна само за Фори с десен волан, а тук случая видимо не е такъв. Което следва да ти навее много мисли... Един колега след като си купи кола, намери вътре забравена фактура за 100 евра, издадена от АВТОМОРГА

Мале... Оборотите на празен ход бяха почти 1000, но иначе нямаше вибрации де. Утре може би ще я гледаме на сервиза.

Пет Апр 29, 2011 8:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Постове: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Мале... Оборотите на празен ход бяха почти 1000, но иначе нямаше вибрации де. Утре може би ще я гледаме на сервиза.


Ако е била студена и си я запалил те нормално са толкова...след като загрее са около 750 мисля :!:

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Съб Апр 30, 2011 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 27, 2011 8:52 pm
Постове: 2
Местоположение: Dobrich
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,ако може някой да ме светне относно тоя модел на Субару-предимства,недостатъци,разход на гориво/на бензин и на газ/,кое е най важно да се гледа при покупката и т.н. :smt100

Сря Юни 01, 2011 11:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 12:05 pm
Постове: 4
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Относно разхода-13.5/7.5/9.7 (St/Land/Tot).
С газ -още 2-3 литра отгоре.

Чет Юни 09, 2011 12:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Постове: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
roshko13 написа:
Зравейте колеги,
Имам голямо желание да стана горд собственик на Subaru Forester 2000 куб.125 кс.
Все още търся и постоянно разглеждам оферти.Търся нещо до 7000 лв.Може ли да ми дадете съвет какво е основното което трябва да гледам когато го копувам?
Приемам всякакви мнения и съвети.

Благодаря ви предварително :smt023


Много време е минало от този въпрос, но все пак:
Накратко.. освен стандартните неща, които трябва да гледаш за всяка кола е добре да обърнеш внимание на:
- задни пружини и амортисьори (най-добре ги пиши за смяна и предвиди парите в бюджета за закупуване на колата)
- пистън слап - слушай добре мотора преди да е загрят
- междуосов диференциал - по възможност покарай колата поне 20 км и тествай при пълен лян и пълен десен за "прескачане".
Всичко друго е пей сърце:) Колата е страхотна.

Форестъра определено е подходящ за предназначението, което описваш. Само багажника не е от най-големите. Ако не се лъжа при модела след 2008-ма е около 390 литра, което не е огромна площ. Сравни го с обема на Киа-та.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".

Вто Авг 30, 2011 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Постове: 858
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Що не вземеш новото Sorento? Тъкмо толкова му е цената. Багажника му е по-голям и му дърпаш дДС! Е.... Няма да е Субару ама товари повече. Иначе аз съм с две деца и Фори дизел 2010. За нищо друго освен Субару не го сменям. Преди имах Зафира нова и товарех на воля , но само толкова. Форко е по-евтин - особено ако го вземеш от Нептун ауто. За новите Форита 2011 видях ,че са с по- усилени амове отзад. Възможен е ремап на дизела до 180к.с. , което си е сериозно.....не че сега не върви де! Разход градско 7.5, извън града от 5.5 до 8.8 в зависимост от номера обувки и музиката в колата! :smt023

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Нед Окт 09, 2011 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 23, 2011 10:17 am
Постове: 3
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
търся си автомобил за всичко - градски, извънградски, туризъм по планини и трудно достъпни места, но не и за истински офроуд. Един от моделите на които съм се спрял е герепосочения форестър.

Избрал съм атмосферния двигател, тъй като предпочитам да имам бавни а и се води по-дълговечен. Разбирам че този двигател е сравнително прост като устройство и лесен за отремонтиране. Срещам и мнението че на около 200 000 км е добре да се направи "профилактичен" ремонт на двигателя. Комбинацията от двете звучи логична и принципно нямам против да дам някои и друг лев за едно такова дело, стига да си заслужава и стига да има някаква доза истина в тези твърдения. Вие какво ще кажете ? :)

Имам желание да го повдигна. Пречетох няколко теми по въпроса че се ползват фланци и форито може да се вдигне с едни 5 см примерно и ище малко от гуми. Може ли някои, който го е правил или има наблюдения да сподели мнение за това как се държи колата на път и извън него след лифта?

По подръжката - основно ме интересува дали се намират части за този модел - нови и на старо? Царува мнението че за такъв по-екзотичен модел няма части и трябвало да се чака за тривиални неща.

Как се справят с гниенето?

Засега е това, ама нищо чудно да ви тормозя с още въпроси :)

Нед Окт 23, 2011 11:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 23, 2011 10:17 am
Постове: 3
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Impreza94 написа:
Какво се разбира под профилактичен ремонт?

Това е един добър въпрос .... Предполагам подмяна на износени сегменти. Рано или късно двигателите се чупят, въпросът е може ли да се направи нещо по въпроса и да се одължи живота им преди да е станала белята. Все пак написанто горе не е твърдение - проверявам неща, които са ми направили впечатление. Предполагам ако има някаква доза истина в тях, като собственици на субару ще занете най-добре ;)

Нед Окт 23, 2011 11:44 am
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Постове: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Износени сегменти на 200 000 няма. Съмнявам се и да си прочел нещо подобно тук във форума.
Такъв ремонт няма да ти е наложителен и на 300 000 км и на 300 000 мили...............приготви си паричките да го обслужиш подобаващо и всичко ще е ток.

_________________
All-Wheel-Drive

Нед Окт 23, 2011 11:57 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 4:07 pm
Постове: 308
Местоположение: Kaspichan
Skype: moskow83
Автомобил: Legacy 2.0'00
Телефон: 0896716735
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А колкото за частите имаме колега от Варна който ни снабдява с оригинални японски части на прилична цена,а също така има и колеги с много,много донори от марката от които можеш да си спазариш каквото ти трябва. :smt023

Нед Окт 23, 2011 6:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Постове: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За този двигател на 200 000 е препоръчително да се настроят клапаните, защото са с механични повдигачи - нищо повече. И смяна на ангреанжен комплект, и регулирането на клапани се препоръчва на 100 000 км. Вече ако говрим за "пистън слап", който често се появява на към 170-200 000 км, това е друга бира. Но не съм чул някой в БГ да е тръгнал да си отваря двигателя заради пистън слап-а.

Пон Окт 24, 2011 11:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm
Постове: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Самата марка е за хора с добри доходи. Частите не са безумно скъпи, но са едни от доста скъпите на пазара. И това, че не се чупи е мит. Да кажем, че е дуракоустойчива е по- правилно. Минуси на Форестър-а - амортисьори заминават бързо, а цената им е доста солена. Тампони и биалетки по окачването, спирачни дискове.

Вто Окт 25, 2011 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 23, 2011 10:17 am
Постове: 3
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vertriebler написа:
Самата марка е за хора с добри доходи. Частите не са безумно скъпи, но са едни от доста скъпите на пазара. И това, че не се чупи е мит. Да кажем, че е дуракоустойчива е по- правилно. Минуси на Форестър-а - амортисьори заминават бързо, а цената им е доста солена. Тампони и биалетки по окачването, спирачни дискове.


Ами цената не ме притеснява стига да си заслужава - идеята ми е нещо оправено по колата да не трябва пак да се прави след 6 месеца.
По-голям проблем ми е да се занимавам с често ходене по сервизи, отколкот да дам някои лев повече.
Какво означава че амортесьорите заминават бързо - 30 -40 000 км ?

Сря Окт 26, 2011 9:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Постове: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Какво означава че амортесьорите заминават бързо - 30 -40 000 км ?


Бързо при мен означаваше 130 хиляди км. за оригиналните. Каябата ми вече е на 40 хил. и не е мръднала.
С мнението, че често се износват тампони, биалетки и спирачни дискове, категорично не съм съгласен. Зависи какви части се слагат. Има китайски, които заминават още с монтажа и хубави, които ще изкарат години.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".
 6

Сря Окт 26, 2011 11:09 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Постове: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ComingSoon написа:
Бързо при мен означаваше 130 хиляди км. за оригиналните. Каябата ми вече е на 40 хил. и не е мръднала.
С мнението, че често се износват тампони, биалетки и спирачни дискове, категорично не съм съгласен. Зависи какви части се слагат. Има китайски, които заминават още с монтажа и хубави, които ще изкарат години.

За амортисьорите такова остана впечатлението, защото почти всички колеги с Горски около 2000-та година сменят/смениха, като ги купят/купиха, но те са на по 10+ години, така че това е съвсем естествено.

Относно тампоните, оригиналните са със метални планки вътре и изкарват нечовешки дълго време :smt134
Ако купиш някакви ментаци, каквито ми предложиха в Евро 07 няма да изкарат. Най-обикновена гума овъргаляна в талк.

_________________
All-Wheel-Drive

Сря Окт 26, 2011 11:58 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm
Постове: 178
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
kostadin написа:
Още една питанка....Аз съм Алфа ромео фен-завинаги...ама форевар...Но винаги съм имал и друга кола,а в момента е мицубиши спеис вагон 4х4-до ден днешен не съм имал по-здрава и издържлива кола,но вече е на доста години и километри,и обмисляики и проучваики другите марки коли съм се спрял на форестер.Ама наистина,изчел съм всичко в нета за модела и вече съм убеден че това е следващата ми кола,дали първа ,дали втора не знам,но често ходя по хижи и плажове и знам че ми трябва.....Та ако някъде изпадне супер форестър ,моля да се обадите 0895647864


То малко е многосмислено какво значи супер форестър, щото за едни е карано от пенсионер, а за други... (виж това - http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=6629&p=126537#p126318)

Сря Дек 14, 2011 12:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 13, 2011 9:11 pm
Постове: 1
Местоположение: Банско
Автомобил: alfa romeo jtd
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Оценявам предложенията за двете субара,тенкс,иска ми се нов внос до 125 к.с.около 1999-2000 , година,но още се лутам из търсачката за автомата и ръчната кутия.Не ми стана ясно защо на турбото ,ръчна кутия ,не му трябват бавни,и автомата може ли да катери бавно или да дърпа ремарке.

Пет Дек 23, 2011 9:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 13, 2012 8:25 am
Постове: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
хъм и аз го видях,но да продължавам ли да търся такъв автомобил,как мислите ще ми свърши ли работа ,подходящ ли е за градска кола

Пон Фев 13, 2012 10:10 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор