Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:50 am



Отговори на тема  [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
 Особености на Субару Форестър I (1997-2002) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Дек 10, 2012 10:46 am
Мнения: 6
Skype: tteerryybbeerryy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
О да за допълнителните разходи след придобивката съм наясно,както и за прегледа,за това съм си сложил този лимит,та да има нещо и да го поглезя след това.

иначе съм хвърлил око на този убавец http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1fqnaz

Пон Дек 10, 2012 2:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1844
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този "търговец" не се ползва с добро име тук, не ти го препоръчвам, справка тук: viewtopic.php?f=10&t=5132&start=160

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Пон Дек 10, 2012 2:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 10, 2012 10:46 am
Мнения: 6
Skype: tteerryybbeerryy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
добре че ме светна :good:

това ми е втори вариант,ако последно се спра на автомат де http://www.cars.bg/u770810

трябва ми още някое мнение за ръчните или автомата и бързо да приключа дилемата,че нали знаеш мерака лек няма :)

Пон Дек 10, 2012 2:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 10, 2012 4:19 pm
Мнения: 22
Местоположение: г.Шипка
Автомобил: subaru forester
Телефон: 359896641194
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
И аз да питам :),моето е форестър автомат 1999г без турбо преди малко го карах в снега и забелязах че като тръгвам от място на голям наклон гумите започват да въртят и като се чуе престъргване мисля че отзад като от тракщън контрол колата зацепва по добре и тръгва.Това ли е LSD или ми е прецакана колата?

Пон Яну 07, 2013 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
по всички сайтове за технически характеристики дават Форито( 2,0 л. атмосферен двг ) с около 1 л. по-нисък разход от Импрезата със същият двигател и мощност и една и съща год. на производство.
Това много ме озадачава, като се има в предвид, че Форито е по-тежко, по-ръбесто и всякакави други оф-роуд предимства пред Импрезата, които би трябвало да имат обратният резултат върху разхода.
Все още не разполагам с такъв автомобил и моята дилема между Форито и Импрезата продължава.
Някой може ли да каже защо така се различава разхода?

Пет Яну 11, 2013 1:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm
Мнения: 130
Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери за всеки случай и тук: http://www.subaru.de/allrad-fahrzeuge/kundenservice/prospektarchiv-subaru-suv-allrad.html

_________________
„Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди)
Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.

Пет Яну 11, 2013 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прегледах и този и сайт. Макар и с по-малко и тук разхода е в полза на Форито, просто нямам обяснение защо Форито да харчи по-малко, но ако наистина е така - везните ми накланят към него. Цената на старо е една и съща с Импрезата( една и съща година ), а Форито е с по-подсилено окачване, повече място в купето и по-маълк разход.

Пет Яну 11, 2013 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm
Мнения: 130
Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А направи ли съпоставка за колко секунди се ускоряват до 100км/ч?

_________________
„Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди)
Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.

Пет Яну 11, 2013 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мога да разбера гледната ти точка - имаш в предвид, че Импрезата е с по-форсиран двигател ли? При по-тежко купе и еднакъв двигател е нормално Форито да ускорява по-бавно, разликата в ускорението може да се дължи само и единствено на това.

Пет Яну 11, 2013 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm
Мнения: 130
Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Основната ми мисъл е, че има там и някакви си скоростни кутии, предавателни числа, обороти и т.н. , които също влияят на разхода на гориво. Не вярвам, че FHI (Fuji Heavy Industries Ltd) използват различни процедури при тестване на автомобилите си, за да показват официално такива резултати.

_________________
„Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди)
Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.

Съб Яну 12, 2013 1:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm
Мнения: 433
Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте. Имам питане каква точно е разликата между 2.0л-122к.с и 2.0-125к.с. при Forester I,в смисъл,има ли разлика в надеждността м/у двата, в обслужването и при евентуална газификация. Също така по какво се различават на външен вид, за да се изловят евентуални опити за заблуда от продавачите.
От форума прочетох някъде, че 122-ката е с пластмасови всмукателни колектори а 125-цата с метални, та дали е така?
Ще съм ви безкрайно задължен да ми отворите очите по тези въпроси.
Благодаря предварително!!! :bow:

ПС: Ако въпроса ми не е зададен на правилното място, моля за извинение и насоки, или преместване където му е мястото.

Чет Май 09, 2013 9:10 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 30, 2012 1:47 pm
Мнения: 32
Местоположение: PLEVEN
Skype: moni712
Автомобил: SUBARU IMPREZA
Телефон: 0878535878
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Или карате тази Велика марка !!! Или карате нещо друго наречено автомобил! Бензин части газ! Това Е СУБАРУ!!! бе пичове!!! Това е религия!!!Ако не ви идва от вътре от сърцето не се занимавайте с тази просташка марка!Много гори скъпи части гаден дизайн но се казва СУБАРУ!!!СУБАРУ!!!

_________________
https://www.facebook.com/subarubg

Нед Ное 10, 2013 1:58 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 25, 2011 12:24 pm
Мнения: 208
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това Е СУБАРУ!!! бе пичове!!! Това е религия!!!Ако не ви идва от вътре от сърцето не се занимавайте с тази просташка марка!Много гори скъпи части гаден дизайн но се казва СУБАРУ!!!СУБАРУ!!!
:good: :good: :bow: Кратко,точно и ясно

Нед Ное 10, 2013 3:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am
Мнения: 244
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Усмивки от старите ленти :)


И още едно видео:


Младия (само пъпки му липсват) Ричард Хаманд от бъдещото Top Gear: "....изглежда като папа-мобил..." :D

_________________
Subaru Forester SF first love
Subaru Forester SH

Пет Яну 31, 2014 1:26 am
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Чет Фев 20, 2014 11:33 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте момчета... Тръгнал съм на лов за читав екземпляр Форестър и хич не ми е лесно... Колегата marinor на първа страница е дал много полезна информация за избора но има едно нещо което не ми е ясно и се надявам да ми помогнете.Става дума за духането през капачката на маслото.Днес гледах едно субару и духаше от капачката доста стабилно.По думите на колегата БЯГАЙ ДАЛЕЧ :lipseal: След това тествах на 3 4 автомобила от други марки 2 от които бяха на автомобили на по 2 3 години и забелязах че и на тях духа от капачката по леко беше но духа.След кратко допитване разбрах че е нормално да духа от там.Интересуваме как стоят нещата при субарото трябва или не трябва.Благодаря ви предварително надявам се да помогнете :)

Чет Фев 20, 2014 11:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, стана почти половин година и 10к км. откакто карам Форестър Турбо 1999 с МТ кутия и като цяло съм доволен от колата, въпреки че имах доста непредвидени ядове и разходи по нея. Ще се радвам да споделите налични ли са и как се усещат при Вас някои от дразнещите ме обстоятелства.

1. Шум. Знаех, че не купувам типично магистрална кола, все пак Форко е висок и "леко" ръбест, но определено е по-шумен при движение от очакванията ми. До 3000 об. двигателят се чува доволно в купето, а вече над 3000+ об. шумът става наистина силен. Специално моята кола е със сменена генерация с проходно гърне и крайно гърне "кюнец", както и панелен спортен филтър, които също качват нивото на шум, но двигателя си се чува в купето отчетливо и силно. На място също се чува виенето му, сякаш работи прахосмукачка, не чувам специфичния боксер звук. Отделно при движение се чува вятъра, шумят уплътненията на прозорците, чува се всяко развъртане на турботото и изпускане на рециркулационния клапан, но последните 2 са приятни. Колата все пак е 170 кс. и скорости 100-150 км/ч се предполагат резонни, така че или при мен някой някъде е изтръгнал наличната шумоизолация или колите са си шумни. Започвам да се замислям за някаква допълнителна вата за шумоизолация, но нямам точна представа какво и как трябва да се направи. При скорости 150+ при мен в купето не може да се води нормален разговор, а музиката почти не се чува /за музиката малко по-късно/. Возя се от време на време в дизели и може съм се изнежил, там заради ниските обороти, шумът е осезаемо по-слаб. В графата за шумове ще добавя и шума на дюзите на газовата, чувам щракането им в купето, когато колата работи на място или се движа с ниска скорост, като дюзите си работят нормално и според майстори са нормално шумни.

2. Тласъци и притракване. Това забелязах скоро. Когато съм с ниска скорост на ниска предавка и върна газта, колата започва да намалява от двигателната спирачка, а когато оборотите паднат още започва да придърпва и да се движи на тласъци. При някои от тласъците се чува и тракане, дрънчене на метал, сякаш метални плочи се удрят една в друга. Размишлявах, че това може да е или феродовия диск, който се допира до маховика, или плочите-пакети на средния диф. Понякога притраква при преминаване и през легнал полицай, но пак при лек тласък. Незнам дали е нормално. Също така при движение с постоянна скорост на новия участък от Хемус при Богровите, а и вчера на някои участъци от Тракия, се усеща едно леко залюляване на каросерията, като вълна, лек тласък нещо такова. Не знам от настилката ли е, от окачването или пак от някой диф.

3. Озвучаване. Наскоро се опитвах да сваля кората на шофьорската врата, но стигнах само до колоната. След като свалих и огледах колоната, тя ми изглеждаше оригиналната, със прашна и мръсна, но здрава мембрана. Предполагам колоната на другата врата и на задните също са заводските. Използвам усилвател на авто СД, нямам допълнителен, нито пък бас каса и колоните свирят, но слабичко. Нямат хубав бас и почват да кривят като усилиш. Четох колеги са сложили колони Херц и са доволни, ще се мисли за този вариант, но твърдо не ми се занимава с бас каса в багажника. Как е положението при други коли.

4. Окачване и волан. Окачването ми се вижда някак меко, усеща се доволно накланянето на каросерията в завой или при по-рязка маневра за смяна на посока. Не че губи сцепление, изпуска завоя или пътя, но е някак странно, като лодка и не може да се усети пътя. Знам, че Форко е по-висок и с по-дълъг ход на окачването от Импреза, просто имам чувството, че се люшкам малко в повече. Сменяни са четирите амортисьори и задните пружини, въпреки, че десния заден ам е леко протекъл, имам по-дебела стабилизараща щанга отзад с полиуретанови тампони. Така ли е и при други коли и какво мога да направя? Не съм карал други такива т.нар СУВ-ове и нямам преки впечатления, единствено се возих веднъж до Плевен в една Хонда ЦРВ 2006 и също се люшкаше. За сега съм решил като има тампони за смяна да минавам на полиуретанови и да се ослушвам за разпънки на бомбетата отпред и отзад. А гледам, че се слагат разпънки и от долната страна, директно между колелата? Също така ми минават мисли за конверсия с цялостно окачване от СТИ пружини и амортисьори, но понеже не искам да губя просвет ще трябва да се мислят и подложки. Може ли някой да каже, с колко точно намалява просвета при замяна на стоковото окачване на Форко с такова от СТИ и доколко си струва цялата процедура като отношение управление/комфорт? Сега за волана - ами воланът ми се струва лек и не го усещам директен. Има лек ход преди колата да започне да завива, не завива директно, а при високи скорости съвсем олеква и създава напрежение, понеже постоянно трябва да си нащрек. Може и окачването да играе роля, може да има луфт в рейката, със сигурност имам течност в хидравликата, няма шумове, пращене или виене при въртене, маншоните са здрави и в накрайниците няма луфт. Всичко описано като усещане за окачването и волана е с 215/55/17 летни гуми, зимните са с по-висок борд и сигурно ще люшка повече и още по-недиректен.

5. Седалки. Моите са сините велурени, с вграден подлакътник. Определено удобни като кресло, комфортни за дълъг път и оставящи впечатление за обхващащи отвсякъде. Обаче дори с умерена скорост по завои започва едно лашкане от едната странична опора в другата и чупки в кръста. Гърбът ми постоянно се катери по страните и не усещам нещо да ме държи на мястото ми. Няма опора в кръста. Особено лявата странична опора се усеща доста мека, там няма подлакътник, който ще не ще да пристяга. А аз съм 185 см. и 90 кг., не съм съвсем малък. Няколко пъти съм карал на границите на моите възможности по завои и тогава лашкането е още по-брутално. Дюнапренът на седалките ли е съвсем омекнал или просто са си такива? Като си чета последните две точки, даже сам оставам с впечатление, че имам някаква грешка в концепцията ми за кола, но пусто, исках висока кола.

6. Преден капак и въздухозаборник. Последното, за което сега се сещам за момента. При скорости над 130 км/ч. и неравности, от шофьорското място виждам как започват да вибрират двата края на капака при фаровете, та чак почвам да се чудя няма ли да се отвори случайно. Същото и за въздухозаборника на капака, почва да вибрира и има чувството че ще отлети. Свалях го, имаше счупени щипки и превързах с чудото на инженерната мисъл свински опашки. Като го хвана с ръка не мърда, но при движение пак вибрира от вятъра.

Надявам се не съм отегчил някой с този дълъг пост, ще се радвам на споделени мнения.

Пон Авг 18, 2014 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 18, 2012 8:18 pm
Мнения: 2
Skype: ikolarov_bg
Автомобил: Форестър
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз мисля, че автомобилът си заслужава славата на горски автомобил.
Карам го от 3 години, в началото имаше смяна на ремъци и ролки, задно окачване и това е. Взех го, защото имам имот в балкана. Карах друго комби, завали дъжд и трябва някой да викам да ме дръпне. След като си взех Форестър 1997 г. само трябваше да завъртя ключа за запалване и да тръгна. Разходът е 10 л. на газ на 100 км. - средно. Колата спокойно поддържа 120 км/ч, е, тогава може да е 10.5. Но поне за сега, какъвто и дъжд да завали в балкана няма проблеми. наскоро имаше потоп тук, изровени пътища, неоправен път и т.н. Колата подскача на украинските гуми и продължава.
И това е автомобил на 15 г. Представям си какво ще представлява друг подобен автомобил (от същия клас).

Чет Сеп 04, 2014 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 28, 2014 7:27 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте
моля препоръчайте ми марка и вид на предни и задни накладки за Форестер 2000 2л 170 к.с.
Благодаря предварително

Чет Окт 30, 2014 10:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 24, 2014 7:36 pm
Мнения: 9
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги теглич от Impreza l става ли за Forester 99г. ?

Сря Ное 05, 2014 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 04, 2013 7:17 pm
Мнения: 28
Skype: a.necov
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Телефон: 359886239666
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Искам да попитам защо Фори турбо е около 170 коня 2.0т а импрезата е 211/218кс.

Вто Юни 02, 2015 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор