Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Вежди за Форестър - от къде ? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm
Мнения: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Има ли някой идея от къде да си купя задни вежди за Форестър-а I?
Намерих 2 сайта , но цените са умопомрачаващи - за цял калник 300 лева.

Сря Авг 15, 2012 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 4:56 pm
Мнения: 149
Местоположение: stara zagora
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ebay.co.uk ;)

Нед Авг 19, 2012 10:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 23, 2013 9:26 am
Мнения: 1
Автомобил: Forester 98 2.0
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет, регистрирах се във форума, най-вече за да подсетя любители на марката за модела Форестър 97-99г. като гледат за веждите на задните калници внимателно да прегледат и т.нар. ботуш и ако видят пукнатини в покритието (шагрена) да го разчоплят настоятелно! Ако се покажат ръждиви петна под кората направо да свалят тапицерията в багажното отделение. Целта е да се прегледат ботушите отвътре. За жалост свалянето на тапицерията изисква доста усилия тъй като се преминава през сваляне на седалки, облегалки и пластмасови кори около прозорците. Хубавото е, че проектантите на компанията, верни на принципите си са направили разглобяването лесно - повечето щипки на корите стягат точно колкото си трябва и не заяждат при изтегляне, седалките са стегнати на релси с удобни болтове за достъп (все пак е нужно гедоре за развиване на някои от болтовете на облегалките).
За съжаление, аз се поддадох на уверението на моя майстор, че конструкцията си била една от най-добре защитените и нямало нужда от тревоги (моят Фори е австрийски) въпреки, че отдолу ръждите бяха повсеместни!!! В крайна сметка хората не са тенекиджии и ги интересува само механиката.
Като приключите със свалянето на тапицерията идеята е да се прегледат въпросните ботуши за избила ръжда от всички страни, включително горе, където този елемент е заварен за конструкцията под стъклото. Ако видите каквито и да било ръжди по линията на заварка над пода там където е запечатващата лента от силикон или там каквото е покритие, това означава, че корозията върви под ламарината. Външната ламарина е хваната за втори слой под нея и е много тънка. Общо всички ламарини на въпросния ботуш са тънки, а неговата функция е да носи на опън всички удари на макферсона и общо взето в момента, в който тръгне корозията под полимерното покритие на подкалника, за година-две се разрушава и метала. Ръждите вървят и към калника също, така че ако там има дупка, вероятно има корозия и по силовата част. Гниенето отива и към извивката към задните седалки, така че свалянето им си струва усилията.
Надявам се да съм бил от полза, защото моите ботуши бяха почти пред разпад (откъснати в горната страна при заварката за купето), а след скъсване на ботуша колелата почти влизат в купето :)! Целта на занятието е да се даде на тенекиджията ви възможност да укрепи ботуша преди да се е изменила формата и точното му закрепване към каросерията, после остават съмненията, че въпреки усилията геометрията на окачването вече не е същата. Аз съм в тази фаза към момента и ако всичко е наред ще пиша. Между другото търсене на здраво купе е безсмислено - при майстора имаше хора, които се бяха отказали от Форито само заради факта, че всичко на пазара върви с въпросния проблем.
 15

Пон Сеп 23, 2013 9:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 25, 2016 11:00 am
Мнения: 26
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: forester XT 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Задни бумбета Форестър са за смяна и кърпене, някой има ли инфо колко пари излиза операцията дали си заслужава ,както всякаква информация (за майстори ,цена на бумбета )ще е от полза :)

Пон Дек 16, 2019 11:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 11, 2018 5:00 pm
Мнения: 13
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Във avto.bim.bd се предлагат вежди и подкалници за смяна съм питал на едно място цената е 300лв. за подмяна на два броя вежди и два подкалници .Без боядисване на сменените детайли. Адрес:гр. София ж.к.Люлин 7 ул.Орион 84 хале номер 9

Сря Дек 18, 2019 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 11, 2018 5:00 pm
Мнения: 13
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
https://www.avtosklad.bg/%D0%B2%D0%B5%D ... u-forester

Сря Дек 18, 2019 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Две лоши думи за полските прагове, вежди и т.н.:
Антикорозионна защита - никаква(естествено). Ламарината е кофти материал и ръждясва със скоростта на светлината. Праговете са дебели 0,6мм ROFL Познайте на крик к'во става?
За статистиката: в Сърбия с правилен пазарлък в Ниш се взимат две вежди за 60-70лв, не за 78 бройката като тук.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 18, 2019 6:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm
Мнения: 98
Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пич... от три години имам Форестър единичка... когато го взех беше поръждясал... в момента е още по-ръждясал по веждите... не се занимавай с глупости... ако го боядисаш и добие вид на много запазен ще трябва да му правиш каско... а аз си спестявам по 400-500 лева на година от тази застрахуловка... значи за три години съм спестил около 1500 кинта. А иначе као поддръжка за колата не съм пестил - ремъци, амортисьори, тампони и всякакви други екстри, вкл. и нови зимни и нови летни гуми които са ми излезнали към 4,5 - 5.0 хил. кинта за тия три години... и върви да ева и пущиняка без задни вежди... е верно не върви као голф, но все пак...

_________________
Купих си Субару аз и го карам във захлас!
Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз...
Яко през гората бяга и към мацките посяга...
Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...

Сря Дек 18, 2019 10:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пи4, борбата е не да изглежда добре, а да не ти влезе задното ока4ване в купето... прегледа на задните бомбета е задължителен. бъркате м/у пружината и купето и ако има дупка.... ВНИМАТЕЛНО светвате и изледвате на подемник, раз4опляте и мислите дали да вземате!!!
Говоря за Импреза 1, Форестър 1 и Легаси 1,2....

п.п. Някой път ще се 4ерпим бири във Варна. Поздрави на бандата там :beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Дек 19, 2019 12:21 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Дек 16, 2020 8:11 pm
Мнения: 5
Телефон: 0895500452
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, като нов собственик на Фори (Христофори Събев) се налага спешно изкърпване отзад - вежди и подкалници. Прочетох внимателно темата и се чудя дали има някакво развитие с по-лесното намиране на вежди или не?

Вто Дек 29, 2020 1:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор