За съжаление с нищо не съм третирал кожата,не съм ходил никога на вътрешно на мивка ,откакто съм я купил-чистя си я сам в гаража с прахосм. и без препарати-все пак е нов салон!Не знам,май трябва да пиша до Субару Италия-шапката на нашите Субару или нз.,може и да го сменям,нещо като ми влезе като трън в окото,трудно ми възвръща доверието...Може би Субару сега не е вече това ,което е е било преди[DISAPPOINTED BUT RELIEVED FACE]
Това само на седалката на шофьора или на всички седалки? Ако е на всички седалки явно е проблем с кожата, но ако е само на една не знам може и да е от нещо друго ... (домашен любимец...)
Точно това ми хрумна - с тези напречни разрези,много прилича на котак гимнастик... Към автора на темата - ако не греша спомена че се е напукала от копчета на дънки, ама тази снимка не е ли от страничните бедрени подпори? Или аз имам бедна фантазия за дънки с копчета отстрани на бедрата...
Не,написах,че е нацепване,а не както "надиране"от копчета или цип!Може би снимката не е много ястна!Нямам домашен любимец,а и не съм пускал каквито и да са добитъци в колата,както и не съм правил нищо "не по предназначение за автомобил" -отварям си колата,сядам нормално без каквито и да е скачания и потеглям!Както и да е ! Нима не е направен салона за всякаква експлоатация,различна от галене! Но като си почетох книгата-всичко се обяснява-ЕКОКОЖАААААА! Излагация! Спирам темата!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Но като си почетох книгата-всичко се обяснява-ЕКОКОЖАААААА!
Аааааааа,не е истина просто.Колега,аз само като чета и се изнервям,а при теб не мога да си представя как е.Но...явно по качество на вложените материали(при новите модели),започваме много да се доближаваме до Рено,Дачия и т.н.,иначе в ценово отношение определено сме "по петите" на премиум автомобилите(за БГ става въпрос).
Може би надценявам възможностите на колата. За втори път се налага да ме издърпват Първият път умишлено се килнах в една канавка и уж двете леви гуми имаха някакво сцепление, но не беше достатъчно. Един Land Rover ме дръпна с въже. Нямам снимки от първото затъване, но от вчерашното направих. Опитах се да изляза от ситуацията, като изпуснах гумите /не твърде много, все пак намам компресор/ и подлагах клонки, камъни и някакви чехли под гумите, уж за по-голямо сцепление. Нищо не помогна, дръпна ме едно фордче, здраво стъпило на асфалта. Може би точно този пясък беше коварен, може би трябва да криввам по-рядко и обмислено извън пътя. Случката е на шофьорския плаж /между Дюни и Аркутино/. Моля, коментирайте и дайте съвети какво оборудване да имам, така че да изляза следващия път сам!
Гумите са нови зимни Michelin. Можеше и доста повече да ги изпусна, но най-близката бензиностанция с евентуално работещ компресор беше на 10-на километра. Много по-лесно е да извикаш човек с въже, отколкото човек с въже и компресор. Виждал съм някъде в нета едни пластмасови или гумени ленти, които да сложиш до/под гумите. Някои идея от къде се пазарят?
Ако подпре отдолу, както се често се случва...май нищо не помага. В подобна ситуация 10 човека се опитвахме така да бутаме един ТЛК 120....накрая трактора дойде. Да се слагат пък екстремни гуми или високо окачване на СУВ 240 кс също не виждам смисъл. Поне са станали хубави снимки
Пон Мар 30, 2015 2:23 pm
ф-008
Регистриран на: Пет Сеп 26, 2008 12:02 pm Постове: 570 Местоположение: София
Автомобил: ПIV'14; ТЛК200'14
Рейтинг: 64
Изпитания метод е ,когато усетиш че затъваш да спреш/да не се окопаеш мъжката да опреш на корем/,слизаш изпускаш гумите ,/както е казал колегата по горе/на под 1атм.,аз ги спускам на 0,5-0,7 за да имаш максимален ефект и колата с внимателно боравене с газта излиза сама..Това че ще караш 5-10км с меки гуми не фатално за гумите/ако не го правиш редовно/..,но който иска да кара в пясък трябва и да се подготви за това ..да не става за смях.Като казвам това имам предвид- минаваш през Метро или Кауфланд и за 20-30лв. си вземаш едно компресорче напомпваш си гумите после и ГАЗЗЗ... Лятото не тръгвам на плаж без компресорчето
Разбира се, че никога не бих сложил оффроуд гуми на тази кола. Казвате без много газ - това е ясно, но при липса на бавни скорости макар и нежното натискане на газта ме окопа в пясъка. Евентуално изпускане на гумите до 0.5-0.7 би трябвало да намали просвета още повече и колата съмсем да легне по корем А и без портативен компресор, не бих карал и 5 кимометра, освен ако зора не е голям. Тези гуми действително са скъпи... Рових в нета, попаднах на това
Колега слушай Вальо, на един и същи плаж първо с форито се закопах( с бавни), после и с бека(автомат). При първото окопаване до бронята пуснахме гумите и излезе колата. При второто с надути гуми виках неволята. Вальо караше като по асфалт.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"