Автор |
Съобщение |
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Колеги имам следния проблем-сутрин дори при минусови температури си пали от раз. След като се покара и двигателя е загрял започва да пали трудно-т.е. с повече въртяне на стартера. Пробвах и забелязах , че при такъв случай с подаване на малко газ пали по-лесно. Акумулатора си върти идеално, т.е. не е от тока ,от свещите също не мисля да е ,защото нямаше да пали сутрин. Съмнявам се в бензиновата помпа или горивния филтър. Понеже го имам от скоро ,т.е. това ми е втория Фори, първия ми го блъснаха на третата седмица , моля който е имал подобен проблем или разбира да сподели информация.
|
|
|
Вто Дек 18, 2012 11:16 am |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Хайде колеги, на никой ли не се е случвало?
|
|
|
Сря Дек 19, 2012 8:48 am |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Постове: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
доктора написа: Съмнявам се в бензиновата помпа или горивния филтър. Имах преди време друга кола, която след стопляне палеше трудно - оказа се бензинова помпа - изгоря малко след като почна да прави тия проблеми и след смяната всичко беше наред. Възможно е обаче тоя зор да се поражда от какво ли не - бензинова помпа и филтър са само две от мнооогото възможности.
|
|
|
Сря Дек 19, 2012 9:02 am |
|
|
kiro_ema
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm Постове: 769 Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
|
температурен датчик евентуално , ако стартера върти добре . грешката е моя , не чета добре сори
_________________ http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide http://www.snimka.bg/?profile,albums
|
Последна промяна kiro_ema на Сря Дек 19, 2012 11:07 am, променена общо 2 пъти
|
|
Сря Дек 19, 2012 10:40 am |
|
|
Vmax
|
kiro_ema написа: Втулки и четки на стартера . по-скоро е свързано с подаването на гориво - регулатор на налягането също е заподозрян, наред с бензиновата помпа и свещите. Колега насочи се към някой сервиз преди да стане по зле и да те остави на пътя. Колата не е с газ, нали?
|
|
|
Сря Дек 19, 2012 10:48 am |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
С газ е и се оказа , че проблема е само като се кара на газ/макар че винаги пали на бензин/. Когато се кара на бензин-няма никакъв проблем-пали си нормално.Покара ли се на газ- после иска повече въртене. Смених газовия клапан-без резултат. След празниците ще се насоча към сервиз на BRC.
|
|
|
Вто Дек 25, 2012 1:48 pm |
|
|
Vmax
|
доктора написа: С газ е и се оказа , че проблема е само като се кара на газ/макар че винаги пали на бензин/. Когато се кара на бензин-няма никакъв проблем-пали си нормално.Покара ли се на газ- после иска повече въртене. Смених газовия клапан-без резултат. След празниците ще се насоча към сервиз на BRC. Щом си с БРЦ най добре се насочи към пловдивския сервиз. В никакъв случай не се доверявай на сервиза в Дружба, София Весели празници
|
|
|
Вто Дек 25, 2012 4:18 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Благодаря колега.Ще послушам съвета ти. След това ще дам инфо , какъв е проблема.
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 9:07 am |
|
|
taf4o
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm Постове: 15 Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
|
Колега дали ти оправиха проблема с паленето в този сервиз в Пловдив за BRC? Ако са ти оправили проблема моля те дай някакви контакти на тези хора, защото и аз имам такъв проблем с паленето... Газовия инжекцион ми е BRC ходих на диагностика тук в София при тези в Дружба уж фирмен сервиз ... Без коментар... Мойта прави същия проблем. Ако карам само на бензин никви драми пали без проблем. Ако съм карал на газ и я паркирам загася я и сетринта преди работа трябва да въртя доста преди да запали. Всичко по индикациите свети нормално, колата би трябвало да пали на бензин и след това при определена температура да се превключи на газ. Така и прави, но спря да пали от раз като съм я карал преди да я загася на газ и изтине... Всички филтри са сменени, свещи също колата си я гледам много. Говорил съм вече с няколко газаджии, и всички вдигат рамене или ми казват че могат да го оправят но трябвало да сменя целиа газов инжекцион с техен... От това рабирам колко са... За фирмения сервиз на BRC в София нямам думи освен за смяна на филтри за друго не стават. Обмислям да пиша на BRC в Италия да ми кажат каде може да ми оправят проблема, ако трябва ще си направя една екскурзия до там ако няма компетентни специалисти в България. Забравих да спомена колата е с фабрично монтирана газова оредба, 2009 година Legacy 2.0. Предварително ви благодаря и дано някои успее да ме насочи към правилния човек за решаване на моя проблем.
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 12:48 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Още не съм ходил колега, по празниците почиват явно. Утре ще звънна да проверя и ако работят ще ходя. И моя газов инжекцион е фабричен/т.е. монтиран в дилъра в Италия/. Ще ти кажа колега като мина през сервиза. Чух добри отзиви за сервиза в Пловдив.
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 1:49 pm |
|
|
joker_brand
Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 6:21 pm Постове: 438 Местоположение: +818
Автомобил: The power of dreams ....
Рейтинг: 90
|
Абсолютно същият проблем при мен на Forester 2.0 turbo с BRC ! Смених какво ли не - стартер, свещи, кабели, филтри на газова, софтуерна настройка, ултразвук на инжектори (аз съм с Keihin) и пак ядец ! Решихме, че е от акумулатора накрая, само че като го сложа на колата на баща ми и пали от раз . Лятото на моменти положението беше много зле, пали на магия след сигурно 10-12 завъртания и накрая се чува този пиукащият звук от радиото ....... п.п ще следя темата и дано се намери някакво решение на проблема ! Аз опитах всичко - без резултат
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 2:01 pm |
|
|
taf4o
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm Постове: 15 Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
|
Благодаря за бързата реакция на колегата. Ще очаквам вашата информация до тогава аз поне я карам само на бензин за момента докато не намеря решение за газта, страх ме е от товавъртене да не се прецака нещо друго... А относно акумулатора и аз съм го сменил с нов мислех, че може да е от него, но уви не е...
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 3:01 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Няма как ,ако е от акумулатора или всичко друго свързано с запалване , то тогава няма да пали и като се кара на бензин. Проблема е в газовата уредба , но най интересно е ,че при мен сутрин си пали добре ,т.е. при по голям престой на колата проблема изчезва. При -13 градуса миналия ден сутринта си запали от раз. А през деня иска по два пъти въртяне .
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 3:45 pm |
|
|
joker_brand
Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 6:21 pm Постове: 438 Местоположение: +818
Автомобил: The power of dreams ....
Рейтинг: 90
|
доктора написа: Няма как ,ако е от акумулатора или всичко друго свързано с запалване , то тогава няма да пали и като се кара на бензин. Проблема е в газовата уредба , но най интересно е ,че при мен сутрин си пали добре ,т.е. при по голям престой на колата проблема изчезва. При -13 градуса миналия ден сутринта си запали от раз. А през деня иска по два пъти въртяне . Абсолютно същото и при мен колега ! Независимо дали я паркирам в гаража или навънка (без значение от температурата) и не я карам най-малко 1 денонощие, като се кача и запалва от раз . Имам чувството, че захапва още от първия зъб на стартера ! Аз колата я имам от 2,5 години . Последните 3-4 месеца започна да ми прави този номер ......
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 3:56 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Ако го решат проблема в BRC-Пловдив , веднага ще дам инфо колега.
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 4:05 pm |
|
|
patko
|
От четене по други форуми стигнах до извода, че всичко е от газовите уредби. Така се омазват времената за впръскване, че след работа на газ идва труден старт на бензин, колебливи обороти, лоша работа на бензин. Аз съм с ГИ Фобос и имам подобни симптоми - стартирането ми не бих казал, че е трудно, но при по-ниски температури брои цилиндрите и се стабилизира след няколко секунди. После има забиване на муцуната и като загрее хубаво се реже и на бензин и на газ. Би трябвало да няма проблеми с ОБД уредбите, но нека тези, които са с такива да споделят. http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 43&t=86279
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 4:07 pm |
|
|
baki
Регистриран на: Сря Май 26, 2010 1:48 pm Постове: 15
Автомобил: subaru forester 2.0 2008
Рейтинг: 0
|
И аз имах подобен проблем-сутрин палеше трудно независимо от температурата,чудеше се на колко цилиндъра да захапе и след 1-2мин.се оправяше.С ГИ ланди ренцо съм. Оправи се само с настройка на сместа.Проблема започна да го прави доста след монтажа на газовата
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 4:45 pm |
|
|
taf4o
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm Постове: 15 Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
|
На мен проблема се появи от преди 2-3 месеца, още беше топло навън... Аз ще изчакам колегата да каже какво е станало след като посети BRC Пловдив, ако му оправят проблема и аз ще паля натам. Аз вече съм изчел доста по темата и навсякъде мненията са различни, повечето мнения клонят към почистване на изпарителя и рециклирането му посредством ремонтен комплект които бил около 35-40лв или помяна на изпарителя с нов, но да видим от каде ще изкочи заека...
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 5:31 pm |
|
|
patko
|
http://peugeotclub.info/forum/viewforum.php?f=43Тук има много интерсни неща. Наблегнете на темите, в които е писал EMO-407. Той има сходни теми и в Ситроен форума. С риск да ме порицаете, че сравнявам Субару със Ситроен и Пежо, но мисля, че нещата с адаптивните бензинови горивни системи са аналогични.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Сря Дек 26, 2012 5:42 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Постове: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Колеги ,проблема се реши ! Сутринта се обадих до сервиза BRC-Пловдив ,като им обясних проблема. От там бяха мн. любезни и ми обясниха ,че е от изпарителя- през маркуча за вакума вкарва газ във всмукателните тръби. Казаха ,че изпарителя е за смяна и че имат такъв за 190лв. Аз имах изпарител от предишното ми катастрофирало субару , та си го смених и сега всичко е ОК . Айде сменяйте изпарителите и да почерпите ,като се видим някой ден. Весели празници на всички!
|
|
|
Чет Дек 27, 2012 4:44 pm |
|
|