Отговори на тема  [ 50 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Проблем с паленето на Форестър III 2.0-бензин 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ние къде отидохме с предположенията, а причината била толкова тривиална.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Чет Дек 27, 2012 5:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
patko , каква е тази точка?

Чет Дек 27, 2012 5:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Да-мембраните-подлежи и на ремонт изпарителя . но от сервиза ми препоръчаха замяна с нов. Е аз сложих друг използван , който знаех ,че няма проблем. Сега съм мн.доволен. Благодаря на колегите от сервиза на BRC-Пловдив!

Чет Дек 27, 2012 5:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
доктора написа:
patko , каква е тази точка?


Исках да си коригирам мнението, но се разсеях и натиснах грешен бутон и остана само точката. После го поправих.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Чет Дек 27, 2012 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm
Мнения: 15
Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей, може ли само да дадеш контакти на хората от BRC Пловдив да им звънна и аз и да се разбера с тях да оправят и мойто, защото аз нямам изпарител и ще трябва да си купя от тях и съответно да ми го сменят. Предварително ти бралгодаря "доктора"

Пет Дек 28, 2012 10:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Пловдив, бул. "Цар Симеон" 66
Телефон: 032/685503 0887784971
www.brc.bg/[email protected]

Пет Дек 28, 2012 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm
Мнения: 15
Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря много за бързата реакция. Говорих с хората много са любезни наистина, записах си час за след нова година така че ще кажа какво е станало след като мина през тях.

Пет Дек 28, 2012 11:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
доктора написа:
Да-мембраните-подлежи и на ремонт изпарителя . но от сервиза ми препоръчаха замяна с нов. Е аз сложих друг използван , който знаех ,че няма проблем. Сега съм мн.доволен. Благодаря на колегите от сервиза на BRC-Пловдив!


За всеки случай мини на настройки, защото нямаш гаранция този изпарител с какво налягане работи...

Пет Дек 28, 2012 12:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
А това съм го проверил- едно към едно са изпарителите + това ,че преди това смених и газовия клапан ,като си мислех че проблема идва от него. Двигателя се държи перфектно , като няма разлика в мощността на газ и бензин. Все пак като минавам през Пловдив , ще направя една диагностика.

Пет Дек 28, 2012 1:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
доктора написа:
А това съм го проверил- едно към едно са изпарителите + това ,че преди това смених и газовия клапан ,като си мислех че проблема идва от него. Двигателя се държи перфектно , като няма разлика в мощността на газ и бензин. Все пак като минавам през Пловдив , ще направя една диагностика.


Това няма как да го провериш освен през настройка - нищо че са еднакви изпарителите, налягането се коригира механично / като се закачи лаптоп се виждат стойностите / и е различно за всеки изпарител в зависимост от износването.

Пет Дек 28, 2012 1:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm
Мнения: 15
Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Вчера цял ден бях в BRC Пловдив, моя проблем не се реши засега чакаме отговор от Италианците ](*,) :cry: . Като имам развитие ще пиша да кажа какво е станало.

Пет Яну 04, 2013 8:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Наистина ли? Не беше ли от изпарителя? Аз като го смених и вече си паля нормално.

Пет Яну 04, 2013 9:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm
Мнения: 15
Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При мен не е от изпарителя, сменяхме и компютъра, но проблема за момента е нерешен. Ходих и на диагностика на нормалния компютър на колата всичко е в норма, и никои за момента не знае как може да се реши проблема. Аз реших да направя един последен опит ще сменя свещите нищо, че са сменяни да видим какво ще стане и няма да пипам нищо ще я карам така ако трябва.

Чет Яну 17, 2013 4:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Газовия клапан смени ли колега? Един газаджия ми каза , че ако не затваря добре , след като изгасиш колата се нагнетява газ и после при паленето се дави понеже се смесва и с бензина. Аз първо него смених.

Чет Яну 17, 2013 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Колкото по сложно , толкова по лошо . #-o Аз съм с обикновенна газова уредба с плочка и без компютър и нямам никъкави проблеми вече много години . :cool: :beer:

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Чет Яну 17, 2013 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 03, 2017 9:00 pm
Мнения: 27
Местоположение: Германия
Автомобил: Impreza gx 2.0 2003
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги имам проблем със моята Импреза 2.0 125к.с 2003.Сутрин не иска да пали завърта на четвърт и спира...след няколко опита пали със старият стартер палеше от вторият и смених го със друг по зле всяка стана на топло никакви проблеми. Смених акумулатор преди десет дни. Динамото зарежда първоначално със 14.4 после пада и се мени винаги но е със 3 кабела който минава през компютъра до колкото прочетох е нормално и не знам вече.Всички кабели прегледах плюс минус маса всичко е Ок.Само плюса на бендикса беше хлабав почистих буксата стигнах я със клещи да не е хлабава и я сложих и май вече утре ще стане ясно...Ето линк.
Благодаря

https://www.youtube.com/watch?v=n0A5j_A ... ture=share

Пон Дек 02, 2019 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Проблема изглежда е в стартера пак...или в захранващия кабел/дебелия/ към включвателя, може да е лоша кербовката на кабелната обувка..,ако не е това значи е стартер-включвател или четки.

Пон Дек 02, 2019 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери си пак стартера. Подай му ток директно, ако пали, проблема е в ключа.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Дек 02, 2019 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 03, 2017 9:00 pm
Мнения: 27
Местоположение: Германия
Автомобил: Impreza gx 2.0 2003
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря,колега ами моят беше на 350к км а този сегашният е на 170к км ще прегледам пак дебелият кабел който е към плюса ако ли не не знам... Ще се върна старият поне го правеше на 1 2 дни само първия път и винаги палеше от вторият.
Добре де ако е от ключа няма ли да го прави независимо дали на топло или студено,защото при мин е само при първото палене и после карам 8ч градско паля и гася по 50 60 пъти няма ядове

Пон Дек 02, 2019 10:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това с пробега не е важно, важно е в какво състояние е стартера. Ако просто си взел някакъв, дето е седял 2 години - ами трудно ще му е :)
Твоя случай се среща в следните разновидности:
- акумулатора е мъртъв, но ти казваш че си сложил нов
- стартера умира, но ти си го сменил
- лоша връзка по веригата

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Дек 02, 2019 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 50 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор