Автор |
Съобщение |
patko
|
Ние къде отидохме с предположенията, а причината била толкова тривиална.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Чет Дек 27, 2012 5:32 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
patko , каква е тази точка?
|
|
|
Чет Дек 27, 2012 5:35 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Да-мембраните-подлежи и на ремонт изпарителя . но от сервиза ми препоръчаха замяна с нов. Е аз сложих друг използван , който знаех ,че няма проблем. Сега съм мн.доволен. Благодаря на колегите от сервиза на BRC-Пловдив!
|
|
|
Чет Дек 27, 2012 5:38 pm |
|
|
patko
|
доктора написа: patko , каква е тази точка? Исках да си коригирам мнението, но се разсеях и натиснах грешен бутон и остана само точката. После го поправих.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Чет Дек 27, 2012 5:40 pm |
|
|
taf4o
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm Мнения: 15 Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
|
Здравей, може ли само да дадеш контакти на хората от BRC Пловдив да им звънна и аз и да се разбера с тях да оправят и мойто, защото аз нямам изпарител и ще трябва да си купя от тях и съответно да ми го сменят. Предварително ти бралгодаря "доктора"
|
|
|
Пет Дек 28, 2012 10:19 am |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
|
Пет Дек 28, 2012 10:35 am |
|
|
taf4o
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm Мнения: 15 Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
|
Благодаря много за бързата реакция. Говорих с хората много са любезни наистина, записах си час за след нова година така че ще кажа какво е станало след като мина през тях.
|
|
|
Пет Дек 28, 2012 11:07 am |
|
|
Vmax
|
доктора написа: Да-мембраните-подлежи и на ремонт изпарителя . но от сервиза ми препоръчаха замяна с нов. Е аз сложих друг използван , който знаех ,че няма проблем. Сега съм мн.доволен. Благодаря на колегите от сервиза на BRC-Пловдив! За всеки случай мини на настройки, защото нямаш гаранция този изпарител с какво налягане работи...
|
|
|
Пет Дек 28, 2012 12:39 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
А това съм го проверил- едно към едно са изпарителите + това ,че преди това смених и газовия клапан ,като си мислех че проблема идва от него. Двигателя се държи перфектно , като няма разлика в мощността на газ и бензин. Все пак като минавам през Пловдив , ще направя една диагностика.
|
|
|
Пет Дек 28, 2012 1:03 pm |
|
|
Vmax
|
доктора написа: А това съм го проверил- едно към едно са изпарителите + това ,че преди това смених и газовия клапан ,като си мислех че проблема идва от него. Двигателя се държи перфектно , като няма разлика в мощността на газ и бензин. Все пак като минавам през Пловдив , ще направя една диагностика. Това няма как да го провериш освен през настройка - нищо че са еднакви изпарителите, налягането се коригира механично / като се закачи лаптоп се виждат стойностите / и е различно за всеки изпарител в зависимост от износването.
|
|
|
Пет Дек 28, 2012 1:12 pm |
|
|
taf4o
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm Мнения: 15 Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
|
Вчера цял ден бях в BRC Пловдив, моя проблем не се реши засега чакаме отговор от Италианците . Като имам развитие ще пиша да кажа какво е станало.
|
|
|
Пет Яну 04, 2013 8:59 am |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Наистина ли? Не беше ли от изпарителя? Аз като го смених и вече си паля нормално.
|
|
|
Пет Яну 04, 2013 9:43 am |
|
|
taf4o
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm Мнения: 15 Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
|
При мен не е от изпарителя, сменяхме и компютъра, но проблема за момента е нерешен. Ходих и на диагностика на нормалния компютър на колата всичко е в норма, и никои за момента не знае как може да се реши проблема. Аз реших да направя един последен опит ще сменя свещите нищо, че са сменяни да видим какво ще стане и няма да пипам нищо ще я карам така ако трябва.
|
|
|
Чет Яну 17, 2013 4:20 pm |
|
|
доктора
Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
|
Газовия клапан смени ли колега? Един газаджия ми каза , че ако не затваря добре , след като изгасиш колата се нагнетява газ и после при паленето се дави понеже се смесва и с бензина. Аз първо него смених.
|
|
|
Чет Яну 17, 2013 4:57 pm |
|
|
kiro_ema
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm Мнения: 769 Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
|
Колкото по сложно , толкова по лошо . Аз съм с обикновенна газова уредба с плочка и без компютър и нямам никъкави проблеми вече много години .
_________________ http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide http://www.snimka.bg/?profile,albums
|
|
|
Чет Яну 17, 2013 8:20 pm |
|
|
cazan0wa
Регистриран на: Пет Мар 03, 2017 9:00 pm Мнения: 27 Местоположение: Германия
Автомобил: Impreza gx 2.0 2003
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги имам проблем със моята Импреза 2.0 125к.с 2003.Сутрин не иска да пали завърта на четвърт и спира...след няколко опита пали със старият стартер палеше от вторият и смених го със друг по зле всяка стана на топло никакви проблеми. Смених акумулатор преди десет дни. Динамото зарежда първоначално със 14.4 после пада и се мени винаги но е със 3 кабела който минава през компютъра до колкото прочетох е нормално и не знам вече.Всички кабели прегледах плюс минус маса всичко е Ок.Само плюса на бендикса беше хлабав почистих буксата стигнах я със клещи да не е хлабава и я сложих и май вече утре ще стане ясно...Ето линк. Благодаря https://www.youtube.com/watch?v=n0A5j_A ... ture=share
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 4:27 pm |
|
|
Valio
|
Проблема изглежда е в стартера пак...или в захранващия кабел/дебелия/ към включвателя, може да е лоша кербовката на кабелната обувка..,ако не е това значи е стартер-включвател или четки.
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 10:10 pm |
|
|
ico_tech
|
Провери си пак стартера. Подай му ток директно, ако пали, проблема е в ключа.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 10:19 pm |
|
|
cazan0wa
Регистриран на: Пет Мар 03, 2017 9:00 pm Мнения: 27 Местоположение: Германия
Автомобил: Impreza gx 2.0 2003
Рейтинг: 0
|
Благодаря,колега ами моят беше на 350к км а този сегашният е на 170к км ще прегледам пак дебелият кабел който е към плюса ако ли не не знам... Ще се върна старият поне го правеше на 1 2 дни само първия път и винаги палеше от вторият. Добре де ако е от ключа няма ли да го прави независимо дали на топло или студено,защото при мин е само при първото палене и после карам 8ч градско паля и гася по 50 60 пъти няма ядове
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 10:24 pm |
|
|
ico_tech
|
Това с пробега не е важно, важно е в какво състояние е стартера. Ако просто си взел някакъв, дето е седял 2 години - ами трудно ще му е Твоя случай се среща в следните разновидности: - акумулатора е мъртъв, но ти казваш че си сложил нов - стартера умира, но ти си го сменил - лоша връзка по веригата
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 11:03 pm |
|
|