Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Проблем с ламбите в таблото 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 3:27 pm
Мнения: 106
Местоположение: София
Skype: de-cho
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo '01
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добри ора,

Моля ако някой е виждал/имал подобен проблем да сподели:
http://www.youtube.com/watch?v=eDQaNs3I2fU

http://www.youtube.com/watch?v=3HeNqOl59VY

http://www.youtube.com/watch?v=UFJJe1t9cq8

Най-общо - мигат ми няколко лампи в таблото - rear diff temp, акумулатор, ръчна и abs


Не мога да хвана никаква зависимост кога се случва - при движение, при спряла кола, при загряла, при студена, при преминаване през дупки, без да минавам през дупки, по магистрала, по селски път и т.н. - когато си пожелае. Като почнат да примигат лампите веднага ми се рестартира и касетофона. Касетофона е връзван от някой Ганя Балкански, но като го махна, проблема продължава. Ходене по мъките от повече от половин година - майстори, знайни и незнайни. Проверени са всички релета, маси, букси и т.н. всичко е както трябва. Съответно и агрегатите, чиито ламби светят си работят и нямам проблеми нито с диф, ни с акумулатор, ръчна и абс.

Ако някои е виждал нещо подобно... ](*,) :cry:

_________________
Свекървата на моята тъща - мой приятел!

Subaru Forester 2.0 S-Turbo '01
Ducati SuperSport 900ss '99

Сря Дек 19, 2012 11:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Алтернатора или е сдал багажа или регулатора му е на път да си замине. По принцип индикатора за ръчната и акумулатора светят, когато тока в електроинсталацията на колата тече от акумулатора, а не от алтернатора. Може и някаква друга причина да предизвиква поведението на алтернатора, но той е замесен много сериозно според мен.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Сря Дек 19, 2012 2:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 3:27 pm
Мнения: 106
Местоположение: София
Skype: de-cho
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo '01
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
замерван е бачка, ако е е на път...бая дълъг му е пътя ..повече от 6 месеца не ще да замине...:)

_________________
Свекървата на моята тъща - мой приятел!

Subaru Forester 2.0 S-Turbo '01
Ducati SuperSport 900ss '99

Сря Дек 19, 2012 4:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума

Регистриран на: Пет Мар 26, 2010 11:11 pm
Мнения: 875
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
de-cho написа:
замерван е бачка, ако е е на път...бая дълъг му е пътя ..повече от 6 месеца не ще да замине...:)



махни ремакът на динамото и я запали без него

Сря Дек 19, 2012 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Наложи ми се скоро да разследвам доста подробно как са навързани индикаторните лампи в таблото и мога да ти гарантирам, че индикаторите за ръчната и акумулатора светват заедно, когато напрежението на акумулатора е по-високо от това на алтернатора - вързани са през един диод, не през компютъра на колата. Не казвам, че точно самия алтернатор е проблема, но със сигурност има проблем, който води до падане на напрежението на клемите му под това на акумулатора.

Варианти за това има различни - във свързването на изхода на алтернатора към инсталацията на колата, във свързването на захранването на регулатора на напрежение в алтернатора към инсталацията (между другото тя минава през таблото, аз с бъзикане на индикацията успях да си изгоря моя алтернатор), някой консуматор в колата, който консумира прекалено или на кратки импулси (примерно запалването) и довежда алтернатора до ненормален режим на работа, дефектирал филтриращ елемент (кондензатор). Това са само някои за които се сещам, със сигурнот има и други.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Сря Дек 19, 2012 7:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am
Мнения: 874
Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Нещо някъде ти дава на късо.Разглобявай и търси преди да си се запалил.Ако има следи колата да е с обръщан волан може и това да е.

_________________
Ако искаш да си щастлив един ден - напий се!
Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се!
Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару!
http://betoteh.com/bg/index.html

Сря Дек 19, 2012 9:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 3:27 pm
Мнения: 106
Местоположение: София
Skype: de-cho
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo '01
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Оказа се лоша връзка в алтернатора, както предположи колегата, за което му благодаря! :beer:

_________________
Свекървата на моята тъща - мой приятел!

Subaru Forester 2.0 S-Turbo '01
Ducati SuperSport 900ss '99

Чет Яну 03, 2013 11:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 25, 2017 6:41 pm
Мнения: 8
Местоположение: Варна
Автомобил: B9 Tribeca 3.0H
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги при мен има същия проблем (макар, че карам Трибека 3.0 2007), с тази разлика, че волана ми се втвърди, все едно не е запалена и когато дам гас и се чува едно леко тъткане. Възможно ли е и при мен да е същия проблем? Благодаря предварително

Сря Мар 21, 2018 5:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
"Същия" проблем с лампите или? Свали ремъка и виж коя ролка ти затяга.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Мар 21, 2018 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 25, 2017 6:41 pm
Мнения: 8
Местоположение: Варна
Автомобил: B9 Tribeca 3.0H
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами почти същия, само дето при мен светнаха за постоянно и не изгасят :(

Чет Мар 22, 2018 12:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 25, 2017 6:41 pm
Мнения: 8
Местоположение: Варна
Автомобил: B9 Tribeca 3.0H
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте отново, при мен се оказа разбита ролка на пистовия ремък или по-точно лагера на ролката се е разбил, от там ми е изплюл ремъка и затова са светнали лампите :)

Поздрави и приятен ден! :)

Чет Мар 22, 2018 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор