Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 11:52 pm



Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Шум скоростна кутия 
Автор Съобщение
Пресен - пресен

Регистриран на: Пет Яну 03, 2014 8:05 pm
Мнения: 2
Автомобил: subaru
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега :bow: и от друго място чух за него,но също така ме предупредиха да отида с мои части при него защото понякога Цитирам-плащаш за оригинални части а получаваш евтиния вариант :-~ извинявам се ако са ме подвели,не искам да обиждам човека.Та като стана дума за това отивам да потърся темата за резервни части че имам половин окачване да сменям ](*,) ,да видим и тях откъде да ги набавям.

Вто Яну 07, 2014 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm
Мнения: 433
Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За набавянето на части http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=3791
Аз от него пазарувам и е от Варна :good:
Има и други порови се малко из раздела за Сервизи и Магазини
:beer:

_________________
Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.

Сря Яну 08, 2014 11:40 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги по марка и шум в скоростна кутия. При мен шума е съшият, не мога да го опиша по хубаво.
При Миро е много трудно да се вредиш за това ще търся др. варианти, ако има някой идея.
Чувал съм за сервиз за субару в Галата, някой ако има отзиви за тях ще съм благодарян.

Съб Дек 30, 2017 11:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери и в Боксер карс (Пламен). Предполагам, че и в Добрич някой може да ти свърши работа. Ако си с ръчна кутия и демултипликатор може да се свали само първичния вал с лагера, но работата е много тънка и граничи с неврохирургична операция :).
За майстора на Галата предполагам кой е, но досега съм го питал само за части и нямам отзиви от работата му. При него обаче има доста чаркала втора употреба и може да се помисли за смяна на кутията, ако излиза на добри пари.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Дек 31, 2017 6:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря колега за инфото, става въпрос за ръчна кутия.
Проблема стана още по сериозен. През миналата седмица поради авария и на др. субару се наложи да пътувам до София с нея и от леко шумене премина в ручене, даже на връщане се наложи да мина 500км. на бавни. От начало на бавни не се чуваше толкова силно, но като се прибрах явно беше позагряла повече кутията и започна да чатърка при завиване.
Тъй де вече не съм за ремонт а за смяна на кутия.
Ще помоля знаещите да си кажат мнението- Има ли вариант ако взема кутия и заден диф от Аутбек 2000г. , моята е 2003г. да има разминаване в полуоските или нещо др.
Благодаря предварително.

Сря Яну 10, 2018 2:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, ако твоята кола е Легаси Б12 1998-2003г. поколение - няма да има разминаване в полуоските, защото на практика на цялото поколение са едни и същи.
Ако обаче си Легаси Б13, което започва от средата на 2003 - там вече има разминаване, защото вътрешните карета на предните полуоски са мъжки, а за кутията от 2000 трябват женски и няма да можеш да ползваш твоите. А не можеш да ползваш такива от 2000г, защото има разлика в дължина на пръта и във външните карета. Задните са еднакви, там няма проблем да си останеш с твоите.

Ако сменяш кутия и заден диф в комплект няма да имаш проблеми, единствено трябва да знае, че тъй като Бек МТ е само 2.5, ще загубиш малко от бавните - на 2.0 мултипликатора е 1.447, а на 2.5 е 1.196.

Проблемът при твоята кутия е вискомуфа и понеже си упорствал, вероятно си смлял и лагерите в опашката при муфата. Моя съвет е да се свали твоята кутия и да се отвори опашката, за да видиш какво е положението и ако не е излязла зегерката и не са помляни зъбите на предавката там, ще можеш да минеш с рециклиране на муфата за 250лв., нови лагери за около 150, масло и цената на труда. Ако предавката е помляна може би е по-добре да търсиш цяла кутия, защото трудно ще намериш тази предавка, която 1:1. Ако колата ти е Б12, кутията от Бека може да се сложи и без смяна на дифа, тъй като и двете са ФД 3.90, но пък Бека вероятно е с ЛСД заден диф, така че си заслужава и той да се сложи на мястото на твоя. На Б13 2.0 не успях да намеря предавателни числа нещо.

Поздрави

Чет Яну 11, 2018 10:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
askeless написа:
Колега, ако твоята кола е Легаси Б12 1998-2003г. поколение - няма да има разминаване в полуоските, защото на практика на цялото поколение са едни и същи.
Ако обаче си Легаси Б13, което започва от средата на 2003 - там вече има разминаване, защото вътрешните карета на предните полуоски са мъжки, а за кутията от 2000 трябват женски и няма да можеш да ползваш твоите. А не можеш да ползваш такива от 2000г, защото има разлика в дължина на пръта и във външните карета. Задните са еднакви, там няма проблем да си останеш с твоите.

Ако сменяш кутия и заден диф в комплект няма да имаш проблеми, единствено трябва да знае, че тъй като Бек МТ е само 2.5, ще загубиш малко от бавните - на 2.0 мултипликатора е 1.447, а на 2.5 е 1.196.

Проблемът при твоята кутия е вискомуфа и понеже си упорствал, вероятно си смлял и лагерите в опашката при муфата. Моя съвет е да се свали твоята кутия и да се отвори опашката, за да видиш какво е положението и ако не е излязла зегерката и не са помляни зъбите на предавката там, ще можеш да минеш с рециклиране на муфата за 250лв., нови лагери за около 150, масло и цената на труда. Ако предавката е помляна може би е по-добре да търсиш цяла кутия, защото трудно ще намериш тази предавка, която 1:1. Ако колата ти е Б12, кутията от Бека може да се сложи и без смяна на дифа, тъй като и двете са ФД 3.90, но пък Бека вероятно е с ЛСД заден диф, така че си заслужава и той да се сложи на мястото на твоя. На Б13 2.0 не успях да намеря предавателни числа нещо.

Поздрави

Благодаря искренно колега за изчерпателното и компетентно мнение.
Колата е Легаси Аутбек Б12 2003г,. Купена есента при пробата не осетих нищо от М.Т. Мисля, че имам ухо, минал съм 150000км с легаси Б12 При него имах проблем с виско муфата и я рециклирах-след което всичко беше ОК.
След смяна на маслото на тъй наречения нов Аутбек се появи лек шум първоначално сутрин докато е студена М.Т. после за около 500км започна да се чъва постоянно (като натиснеш съединител или поставиш лоста между бързи и бавни всякакви шумове изчезваха) при пълен ляв десен нямаше никакви вибрации всичко си беше нормално. Бях решил да и правя ремонт но поради авария и на легасито се ноложи да пътувам с нея до София и навръщане само се молех да се прибера. По мое некомпетентно мнение първоначално проблема беше в скоростната кутия, както писах по горе връщането беше на бавни а аз не я жалих 110-120км-ч явно се прегря виско муфата и затова чатъркаше при завиване.
Мисля, че съм намерил кутия в събота ще ходя да е взема, въпроса е дали да взема и задфния диф.

Чет Яну 11, 2018 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако вземаш кутия пак от Бек Б12 2.5 МТ дифовете ще са еднакви.

Чет Яну 11, 2018 4:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm
Мнения: 118
Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
askeless написа:
Ако вземаш кутия пак от Бек Б12 2.5 МТ дифовете ще са еднакви.


Благодаря колега. Както писах вече съм със нова стара кутия която е от бек Б12 без да сменям диф.
Радоста ми продължи доста кратко само 400км през които кутията и колата бачкаха като нови. Впоследствие започна същата песен като със старата кутия. Сутрин като запаля се появава шум много лек и изчезва след около минута, след около 100км. на др. сутрин шума изчезва вече като загрее колата. Спрял съм да карам колата и чакам, какво и аз не знам.
Шума е 1 към 1 като със старата кутия. Къде е проблема че първоначално не се чуваше нищо, а сега старата песен на нов глас. Като натиснеш съединител изчезва, на положение между бързи и бавни също не се чува.
В началото на темата има мнения, че бил от лагера на първичния вал. Е как да е от първичния вал като той се върти като си на междинна. Означава че проблема е някъде по навътре.
Мисля си че направих голяма грешка че не смених това лагерче дето е в съединителя, не знам защо не се сетих за него.
Може ли този шум да е от него.

Пон Фев 05, 2018 2:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор