Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Започвам да се замислям за трето Суби в дома - Форестър 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 14, 2008 8:46 pm
Мнения: 248
Местоположение: БОЖУРИЩЕ
Автомобил: Аутбек3.0
Телефон: 0888524989
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, вече две субарата в дома ми не стигат, мисля за трето и това да е форестър.Имам въпроси: 1. Искам форестър с 2.0 турбо -170 к.с. или с 2,5 мотор - 156 к.с. т.е. малко по мощно от стандартен модел със 122 к.с., та има ли чувствителна разлика между цитираните модели по отношение на ускорение и максимална скорост. 2. Как стои въпроса с газифициране на турбо форестър имали накакви проблеми, досега съм имал само импрези и легасита всички газифицирани нямам проблеми с тях. :idea:

Вто Апр 02, 2013 10:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm
Мнения: 136
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега, като за начало за кои години говорим, защото 170 коня турбо е първа генерация, а там 2,5 мотор имат само американските форестъри.

Вто Апр 02, 2013 11:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
kocepicha написа:
Колеги, вече две субарата в дома ми не стигат, мисля за трето и това да е форестър.Имам въпроси: 1. Искам форестър с 2.0 турбо -170 к.с. или с 2,5 мотор - 156 к.с. т.е. малко по мощно от стандартен модел със 122 к.с., та има ли чувствителна разлика между цитираните модели по отношение на ускорение и максимална скорост. 2. Как стои въпроса с газифициране на турбо форестър имали накакви проблеми, досега съм имал само импрези и легасита всички газифицирани нямам проблеми с тях. :idea:


Колега, ускорението на Форестър турбо (170) к.с. е съвсем прилично, т.е. усеща се осезателна разлика спрямо атмосферните модели. С малка промяна на налягането на турбината , ускорението става още по-добро. Аз лично съм вдигал 210 км/час на газ. Колата се държи добре на газ, вече 30 хиляди. Газовата система е инжекцион - Фобос 1. Добре е при газифициране да се постави по мощен изпарител, защото зимно време при ускоряване може да се получи проблем, поради спадане на налягането.
 8

Вто Апр 02, 2013 12:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 24, 2011 3:53 pm
Мнения: 75
Местоположение: BG - SOFIA
Автомобил: Субару Аутбек 2.5Llineatronik
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А какъв проблем може да се получи? Най много от газ да те върне на бензин при рязко натискане на десният педал. Следва протягане на ръката ти до копчето на газовата уредба и ръчно превключване на газ. Проблема изчезва след като автомобила загрее :pardon:

Съб Май 04, 2013 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор