Отговори на тема  [ 60 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Грешка, светят ESP+CHEK+CRUISE и няма отърване 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
немога да повярвам , че тази грешка се появява само при мен. едва ли ще ходя да купувам нов акумолатор само за да се уверя че пак я има:) за сега клоня към сваляне на газовото. От хубава кола да направиш бангия е щуротия според мен.

Вто Юни 10, 2014 11:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж някой колега да ти я прочете с ELM327. Последната ти грешка може да не е свързана с газовото. Може да е 2102 или да означава че има несъответствие с отчетения разход и намаляването на бензина в резервоара.

Вто Юни 10, 2014 6:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 1:55 pm
Мнения: 843
Местоположение: Шумен
Автомобил: 2008 Tribeca 3.6
Рейтинг: 186
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, аз така и не разбрах каква грешка ти дава тая кола. Бедна или богата смес, ламбда сонда???? Напиши номера на грешките поне. Да не би да са ти махнали катализатора и затова да ти светва от време на време.
Тези новите газови уредби и на романо и на ловато си взимат директно информация от ОБД-то (от бензиновия компютър) на колата и не би трябвало да ти светва заради бедна или богата смес!

Съвета ми е купуваш си един телефон с андроид (ако нямаш де) и си купуваш един OBD bluetooth adapter, инсталираш си Torque на андроида и си четеш и чистиш грешките дори и в движение. Аз съм го играл тоя филм заради свален катализатор.

Сря Юни 11, 2014 5:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ами колеги аз не съм чак такъв специалист по газовите уредби за да ви кажа коя е грешката. това е наистина удобство да си чистиш грешките през блутут и ще взема един андроид. След като обд2 чете директно ламдасондата, защо докато карам на газ ми свършва бензина? колата е оставена в друг сервиз за да чуя друго мнение.

Чет Юни 12, 2014 6:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am
Мнения: 36
Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
mitoo написа:
това е наистина удобство да си чистиш грешките през блутут и ще взема един андроид. ........-защо докато карам на газ ми свършва бензина?.

-От 30 години се занимавам с електроника и повече от 20 конкретно с автомобилна електроника, обучил съм, няколко,.- вече добри специалисти в тази област,.Първото и най важно нещо което сум ги учил е!!!!
ЧЕТЕНЕТО НА ГРЕШКИ НЕ Е ДИАГНОСТИКА - ТРИЕНЕТО НА ГРЕШКИ НЕ Е РЕМОНТ!!!!
-За да "реве" двигателният контролер, за нещо си....то значи затова трябва да има реална причина, което ще рече че проблема трябва да се обследва обстойно и сериозно.
-Ако тругнеш да се ориентираш единствено и само по грешките записани в контролера то неминуемо ще удариш на камък, във дианостично калибриращата апаратура(ПРАВИЛНАТА) за субару , не някакви си елмчета и обд скенерчета дето всеки е повлякъл някакво кабелче, че и с блутуут и се прави на капацитет :D ....има богат набор от лайв дата, живи данни в реално време, както и опции за настройки и адаптации на определени елементи възли изпълнителни и информативни елементи по електронно механичната система на автомобила!
-Да ама кой да гледа там,.... и ако случайно почне да гледа , дали разбира какво се случва??
-Автомобилът ти има газова система, тоест една добавена (пришита) към фабричните системи нова горивана система със съоветната електроника и механика......-иначе казано още няколко предпоставки за дефекти и нещастия дулжащи се на некадърен монтаж,лоши връзки по ел инсталацията, прекарани по неправилно мястокабели- окабеляване на газ инсталацията. и тъй нататък..не на последно място и некоректна настройка и калибриране на самата газова система.
-Айде че много дълго стана....-просто си попаднал на Не-можещи газификатори :idea:
-И в края , защо изчезва бензина по време на работа на газ????? Това е недопустимо, той не може да се "изпари" , или смесва горивата или приборът-бензиномера се ориентира не от сондата в резервоара а от изминатите километри(тоест таблото пресмята по алгоритъм)..но за субару не съм виждал да правят тази глупост! Пресмятане на разхода по километрите е френска измислица по пежо и ситроен :D
-Дано да си попаднал на добри специалисти в новия сервиз и да си решиш проблемите.....
-поздрави и успех...........

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571

Чет Юни 12, 2014 8:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При ловато газова каквато имам аз има такава безумна екстра -extra fuel , която впръсква и бензин в по-високите обороти ако колата клекне или винаги когато се даде кик даун , каква става сместа между бензин и газ и как детонира идея си нямам :D ,ма щом са го измислили хората значи има някаква идея и тогава карайки на газ , леко полеко си заминава и безина, в моя случай Стоян( газаджията от Пловдив )я загаси поради нецелесъобразност.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Юни 12, 2014 8:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 20, 2013 9:15 pm
Мнения: 48
Автомобил: Субару Форестър 2.0 МТ 2001
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не си попаднал на добър монтажен сервиз, надявам се сега да я оправят и да нямаш повече проблеми

Пет Юни 13, 2014 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ами смених сервиза, мисля че изгубих гаранцията заради това, но и аз се надявам да е дошъл края на болежките.
Ебаси и мазохизма иначе:)
Доколкото разбрах грешката е била неразпознаване на положението на дроселовата клапа.

Вто Юни 17, 2014 10:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 20, 2013 9:15 pm
Мнения: 48
Автомобил: Субару Форестър 2.0 МТ 2001
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз бях в подобна ситуация. По-добре да смениш сервиза и да ти решат проблема отколкото да си късаш нервите.

Чет Юни 19, 2014 8:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги вече 2000 хиляди километра щастливо пътуване на газ

Смяната на сервиза даде резултат
 15

Вто Юли 22, 2014 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Пон Юли 21, 2014 3:21 pm
Мнения: 2
Skype: gogan66
Автомобил: Subaru Forester 2009,AT
Телефон: 0887475330
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Преди 2 дена на плажа във Варна ме заговори колега също със газифицирано Фори и също спомена за светещи лампи по таблото.Неговата кола май беше внос от Щатите. Аз карам с Виалле, няма проблеми с лампи и пъргавина ама гори бая. Питам ви колеги 16-17 градско с автоматична кутия и с климатик нормални ли са????? Задръстванията при нас не са кой знае какви и не се напъвам много по светофарите ама газта заминава . Бензин не пипа (съвсем малко като пали) щото такава си му е идеята на това газово.

Вто Юли 22, 2014 9:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ами колега ако знаеш колко гори на бензин, добави до 20% отгоре и ще разбереш дали е нормално:)
Аз когато купих моя форестер беше на 7 километра и гореше 18-20/100 бензин. За градски цикъл с непрекъснати спирания и тръгвания заради кръстовища и т.н. е съвсем нормално. Веднъж се заприказвах с един колега с форестер от щатите 2,5 без турбо 175 к.с. + газ течна фаза и той сподели , че 17/100 газ му е нормалния разход.
Освен това доколкото знам газовата уредба може да се направи да ти гори и 25/100 ако поискаш:)
При мен докато светеха лампите гореше 18/100 газ + бензин

Чет Юли 24, 2014 11:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Грешка 488

скапано романо

проблем с катализатора, от какво ли го дава?

Вто Юли 29, 2014 9:40 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mitoo написа:
Грешка 488

скапано романо

проблем с катализатора, от какво ли го дава?


Колега,488 е проблем с ЕГР-а, а твоята е 420 проблем с катализатора,решението е,ако пак даде същата грешка,да го премахнеш и се постявя 2-рата ламбда на дистанционна втулка. Не ти е проблема в Романото,смесите вече са ти ОК. сега остава да си решиш проблема и с катализатора и ще си управляваш автомобила безпроблемно в следващите 100к. км. поне ;)

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Сря Юли 30, 2014 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега благодаря ти за предложението но си яко в грешка.
Катализатора няма от какво да избуши за 33 000 км карано с безоловни бензини. Започна ли да окипазявам колата по-добре да си взема някой скапан турски фиат или ситроен и да знам че карам бангия.
Проблема го реших току що.
Както споменах по-рано на два пъти ми я даде грешката след запалване с полуразтоварен акумулатор. Обяснявам си го с нисък стартов ток, скапаното романо явно е чувствително към токови катаклизми и бум грешка. Тъй като доколкото разбрах не може да си направи чек понеже изчаква чека на субару компа и ми го сбъгясва . Отидох на сервиз за акумулатори и като натовариха панасоника и той сдаде както уж беше зареден.
От днес Форката е с чисто нова Varta AVG 70 mach. сух, за коли със старт стоп система и трябва да ти кажа , че не вярвам близките една - две години да да се появи кирливата грешка.
простете за езика ми, ама бях на път да си разкарам хубавата кола по предтекст , че е изхабена.

А някъде из щатите чета в момента субару препоръчва на американците да си сменят акумулатора на всеки 4 години

Сря Юли 30, 2014 4:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги
За съжаление грешката се появи наново, сега ходя при друг газаджия който се оказа , че има същият проблем само, че на тойота ландкрузер.
Човекът е явно доста технически грамотен и ми обясни , че на новите японски коли светне ли чека, задължително се изключва и есп-то, съответно и автопилота ако има такъв. Та тройната грешка се получава понеже е дало грешка в чека, другите две са в последствие. По- лошото е , че грешката не е заради газовото, оказа се , че може да я даде и на бензин. А самата грешка последно прочетена е лоша работа на катализатора. На дълъг път на газ изпускателната система се нагрява се нагрява до по висока температура отколкото при работа на бензин, което води до прегряване на катализатора, и понеже японските коли са с по прецизни настройки от към еко изискванията, датчика в катализатора дава грешката. Лошото е ,че като изстине катализатора грешката не се маха сама. Човекът ми включи някаква чистачка на грешки която две секунди след появата на грешката я чисти автоматично.

Аз искам да попитам, понеже е възможно да е попаднало нещо в катализатора което да го запушва и за това да се нагорещява повече, прави ли се някъде профилактика на катализатор като почистване продухване или нещо подобно?

Пет Дек 11, 2015 11:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 07, 2014 11:02 am
Мнения: 19
Автомобил: Forester 2.0 XT 2003
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мда, иначе газаджията (при когото те посъветваха да отидеш) от предните постове беше "яко в грешка"... Добре е да има и такива теми, в които на някой му се дава безплатен съвет, той го игнорира "информиранО" и после, "Колеги, оказа се ..., помагайте". Очевидно имаш грешен подход към нещата, та дано тая тема те светне малко. Успех! =D> :good: :idea:

Пон Дек 14, 2015 9:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 18, 2011 10:26 am
Мнения: 159
Местоположение: Sofia
Автомобил: 09 Subaru Forester 2.0 5МТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега наистина грешката я даде веднъж в гърция след падане на акумулатора. Тогава за късмет един грък със и той форестер ми даде ток и светнаха лампите та реших че идва от тока. Е след две години ходене по мъките и смяна на три сервиза нещата се разясниха. Колкото за съвета на колегата на когото казах че е "яко в грешка" бъди сигурен, че хич не беше безплатен след като съм минал през сервиза му. Проблема си е излизше отново и отново което значи, че не е бил решен.
Но това е минало, сега ме интересува само прави ли се профилактика на катализатор изобщо.

Пон Дек 14, 2015 6:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 13, 2014 4:35 pm
Мнения: 225
Местоположение: София
Skype: expert.motors
Автомобил: Forester SH 2.5XS, AT
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега mitoo, за съжаление не си единствения с този случай... Снощи както си карах по Околовръсния намалявайки преди светофар колата ми леко заби нос освятка се таблото и чак помислих, че е загаснала. Чека отначалото мигаше заедно с CRUISE ,но после остана да свети заедно с VDC. Неправилно си оплюл Романото, аз съм с Vialle LPI, направи го на газ, но след гасене и палене лампите си останаха дори и само на бензин. Явно е, че ще се ходи на диагностика. Ако напишеш в Гугъл "flashing cruise control light subaru forester" ще видиш колко много мнения има, не само за Форестър, но и за повечето други модели. Има мнения от ъпдейт на софтуера при дилър до всевъзможни други вакуумни, Ламбда и други проблеми. https://youtu.be/q2QL4TKStDw
Ще отида да прочетат и газта и бензина и ще пиша. Явно радостта ми от колата и по-специално от газта беше кратка... ](*,)

_________________
www.expertmotors.bg

Нед Мар 13, 2016 9:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 14, 2014 10:46 am
Мнения: 158
Местоположение: София
Автомобил: Forester SH 2.5X Premium 2011, AT
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, много вероятно е грешката да е р0420 Catalyst System Efficiency below Threshold. Явно е често срещана при ГИ. При мен се случва да светне сравнително рядко (половин година) за последните дестет дни обаче светна два пъти. Опитвам се да хвана логика, но е трудно. Като цяло го "лекувам" така: изчистване на грешката с елм, превключване на бензин и излизам на магистралата да издуха хубаво. Пиши дали при теб ще покаже същата грешка.
Поздрави

_________________
https://promachines.bg/

https://www.facebook.com/Promachines.tools.bg/

Нед Мар 13, 2016 11:55 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 60 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор