Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Мар 23, 2019 5:04 pm



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Проблем с двигател Forester 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Преди три месеца купих автомобил от автокъща и сега нямам идея какво да правя.Проблема е ,че губи маслото.Не пуши,не тече но има голям разход на масло.Третирах мотора с Xado'бардал,и какво ли още не,но ефект няма.маслата съм пробвал почти всички и нищо.Приятел с малък сервиз ми казва,че няма спасение,понеже блока на колата е алуминиев и не подлежи на ремонт.Обмислям да сменя и мотора ако трябва,но ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен.Днес ще пробвам с ново масло на лики моли и руски универсален модификатор.

Пон Фев 18, 2019 8:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1221
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 844
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1) С какъв двигател си? Пробег?
2) Дефинирай голям разход - колко литра и какво масло (вискозитет) изчезват.
3) Твоят приятел от сервиза може да ти удари едно рамо и да измери компресия и вакуум - надявам се, че поне това може да се измери на алуминиев блок :giggle: . Изказаното от него мнение относно ремонта можеш спокойно да забравиш.
4) Не слагай добавки в маслата, а използвай препарат за промивка и масло с подходящ вискозитет.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Фев 18, 2019 8:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мотора е бензинов2.0,разхода на масло 1.5-2л.на 1000км.правих промивка с Xenum разтропаха се повдигачите но тяга си имаше колата.Приятеля ми няма необходимите условия и време да мери компресия.За това търся някакъв вариант със сервиз който се занимава професионално.Обмислям вариант да отида до Варна или София

Пон Фев 18, 2019 9:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1774
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 276
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Я вземи си попълни профила от къде си.
Също и какъв точно е мотора, че мотор 2.0 с хидравлични повдигачи не се сещам да има (на форестър съвсем).
Може и да бъркам, но съм срещал само 2.2 с хидравлични.

Колега наскоро ми разправя за неговият подобен проблем и ми показа стопено бутало, което е сменил.
Отваряне на мотора и преценяване на ситуацията - дали 'нов' от донор или този (зависи от финансите).
Също така се замисли много добре дали Субару е за теб. Ако имаш проблем откъм вадене на пари за поддръжка, може да те изненада неприятно, понякога. Трябва да имаш заделени едни 2к поне за ремонти (може дълго да не се наложи, но все идва момент в който се налага :pardon: ). :pardon:
Като за начало, отиди до Варна - Пламен/Миро да погледнат нещата.
Ако и до София ти се идва, чуй се с Тенчо - 1040 да бръкне да види какво е през свещите, ако може...
Може би най-добре е да ти погледне някой камерите с камера и да прецените какво да правите.
Ако само сегменти сменяш може и да минеш с 1000-1300лв. (много зависи какво ще правите, който ще го прави ще ти обясни и сметне).
Имай в предвид, че това е цена без труда.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Фев 18, 2019 10:56 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Я вземи си попълни профила от къде си.
Също и какъв точно е мотора, че мотор 2.0 с хидравлични повдигачи не се сещам да има (на форестър съвсем).
Може и да бъркам, но съм срещал само 2.2 с хидравлични.

Колега наскоро ми разправя за неговият подобен проблем и ми показа стопено бутало, което е сменил.
Отваряне на мотора и преценяване на ситуацията - дали 'нов' от донор или този (зависи от финансите).
Също така се замисли много добре дали Субару е за теб. Ако имаш проблем откъм вадене на пари за поддръжка, може да те изненада неприятно, понякога. Трябва да имаш заделени едни 2к поне за ремонти (може дълго да не се наложи, но все идва момент в който се налага :pardon: ). :pardon:
Като за начало, отиди до Варна - Пламен/Миро да погледнат нещата.
Ако и до София ти се идва, чуй се с Тенчо - 1040 да бръкне да види какво е през свещите, ако може...
Може би най-добре е да ти погледне някой камерите с камера и да прецените какво да правите.
Ако само сегменти сменяш може и да минеш с 1000-1300лв. (много зависи какво ще правите, който ще го прави ще ти обясни и сметне).
Имай в предвид, че това е цена без труда.

Субару Форестър 2009гбензин2.0X'150 коня EJ20 трета серия VIN-JF1SH5LW49G054620.а,за парите не бери грижа

Пон Фев 18, 2019 3:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4249
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Наиграли са те, като са сипали добавка преди да ти продадат колата...
След това сменяш маслото, добавката заминава и се почва с разхода на масло.
Разходът на масло идва от сегментите - явно са спечени. За тази цел се прави ремонт на двг в сервиз, който познава марката, а не при подобни приятели които са разбирачи и са ти казали че понеже блока е алуминиев не подлежал на ремонт - дрън - дрън.

Като отвориш един път двигателя тогава се разбира какво точно е за ремонт и колко ще струва - обикновено се правят лагери, сегменти и бутала ако се налага. Сумата варира от мин 2к лева до 5-6-7 и т.н. "не бери грижа за парите" цифри.
 15

Пон Фев 18, 2019 4:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1713
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 570
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегата е прав. Калкулации(не догадки) се правят с картите(мотора) на масата. Броят се жертвите и се смята. И освен това си купил най-зачуканата 20-ка. Няма хидравлични повдигачи(Валяк, моята е с такива ;) ), а пулове и има вроден дефект в софтуера за управление на мотора(е, лекува се). Ако е т.нар. "би-фюъл", шансът да се охарчиш здраво за ремонт на главите е много висок.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Пон Фев 18, 2019 8:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Колегата е прав. Калкулации(не догадки) се правят с картите(мотора) на масата. Броят се жертвите и се смята. И освен това си купил най-зачуканата 20-ка. Няма хидравлични повдигачи(Валяк, моята е с такива ;) ), а пулове и има вроден дефект в софтуера за управление на мотора(е, лекува се). Ако е т.нар. "би-фюъл", шансът да се охарчиш здраво за ремонт на главите е много висок.

Днес се свързах с Миро от Варна и се уговорихме за един бърз преглед,а колата няма би-фуел.От коментарите ви ,оставам с убеждението,че трябва да я продавам .Аз обаче мисля,че няма да я продам и ще сменя зачуканата 20ка с друг мотор ако трябва.Благодаря,че бяхте толкова мили с моята покупка,но всеки си носи кръста.И все пак ще карам Subaru Forester :beer:

Пон Фев 18, 2019 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Наиграли са те, като са сипали добавка преди да ти продадат колата...
След това сменяш маслото, добавката заминава и се почва с разхода на масло.
Разходът на масло идва от сегментите - явно са спечени. За тази цел се прави ремонт на двг в сервиз, който познава марката, а не при подобни приятели които са разбирачи и са ти казали че понеже блока е алуминиев не подлежал на ремонт - дрън - дрън.

Като отвориш един път двигателя тогава се разбира какво точно е за ремонт и колко ще струва - обикновено се правят лагери, сегменти и бутала ако се налага. Сумата варира от мин 2к лева до 5-6-7 и т.н. "не бери грижа за парите" цифри.

5к евра,мисля да ми стигнат,а мисля и да се огледам за друг мотор евентуално.Утре след срещата с Миро,ще решавам,но дори и да сменям мотор,той ще е човека-Миро от Варна

Пон Фев 18, 2019 10:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4249
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моторът на Субару не се чупи от газ, а от немарлива подръжка и калпави майстори.
В твоя случай най вероятно се касае за много дълги интервали на смяна на масло, ако въобще са го сменяли.
При добро стечение на обстоятелствата ще ти оправят мотора и за 5к, но лева.

Тук няма кой да се присмива на подобни случки, затова го подържаме този форум и си губим времето, но както виждаш първо се скача в тигана, и после се чете форума...

Пон Фев 18, 2019 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1774
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 276
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, ако съм те обидил по някакъв начин се извинявам, просто споделях опит и наблюдения от последните 10 години със Събки.
Съжалявам, че си изтеглил къса клечка (никак не е приятно, особенно, като не можеш и да му се порадваш!), но напоследък само скрап има на пазара и читави бройки се намират мноооого трудно. На всичк мои приятели им обяснявам, че не са за Субару или че ако много искат, ще трябва много търпение и търсене на читаво такова.
2.0R не съм имал и не искам и да имам и за щастие само като страничен наблюдател коментирам.
Железата са си железа и нямат общо със софта, но за 2.0R ще ти трябва пипане по компа, ако искаш да нямаш ядове с екологията по-натам, но първо го оправи.
Стискам палци да е по-малка сумата и после да нямаш ядове с колицата, за да и се кефиш на макс. Щом си твърдо убеден, че ще го караш и че ще го оправиш, после ще ти се отблагодари с приятни моменти. :love:
А за парите - просто споделям, защото освен теб, четат и други бъдещи купувачи - да са наясно за какво да се подготвят. За някой не е проблем да извади 2к за ремонт на двг, но за друг е и ако му е единствена кола става - #-o сега какво да правя.

п.п. Сашо, мерси! Не знаех, че има, но не съм и гледал 2ките. толкова. Затвърждава ми се наблюдението, че след 2000та хидравличните почват да изчезват.

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Фев 19, 2019 12:04 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1713
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 570
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Off: изчезват от 97-ма.

Колега smook, нищо лошо към колата ти - и аз поднасям извинения ако съм те засегнал. Просто базата за сравнение са по-старите EJ20, известни с простотата на обслужване и сносно настроени ECU-та. При твоя мотор е в пъти по-скъп реглажът клапани, помпата за вторичен въздух се слави като проблемна и колата върви неадекватно за мощността си в ниски и средни обороти. Всичко това се лекува(естествено с пари) и после кефът идва на дневен ред. Дано минеш с разумна сума.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Вто Фев 19, 2019 8:01 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор