Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:57 pm



Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Бензинови пари под налягане в резервоара 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am
Мнения: 874
Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
минавайки през инжекторите горивото се нагрява.при по-старите модели този "филтър" се намира зад предния десен фар.един цилиндър приличащ на филтър за нафта.идеята е при ниско ниво на бензин в резервара да не се връщат само пари а да има и течност за да има какво да смуче помпата.
относно спомагането на налягането при рязко подаване на газ.когато в системата има налягане за инжекторите винаги ще има достатъчно количество гориво без да чакат някоя мембрана или клапан да се отвори(казвам го шегувайки се)всяка една помпа би работила по-лесно ако точи течност под налягане от колкото помпа смучеики от вакум.

_________________
Ако искаш да си щастлив един ден - напий се!
Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се!
Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару!
http://betoteh.com/bg/index.html

Сря Юни 10, 2015 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Винаги пиша с уважение към хората във форумите, но ти сериозно ли го написа това? Аз пък да ти кажа, че след регулатора имаш над 1 бар налягане на БЕНЗИН, който се връща обратно в резервоара като чист и доста доста течен бензин. Тея бензинови пари и глупости са най-голямата простотия, която съм чел някога. Кълна се. Откачи си бензина след регулатора и ще останеш огорчен какви течни "пари" излизат от там.. едни летливи такива, които могат да те удавят особено на налягането, което излизат. Стига, че ще вземе наистина някой да ти повярва на това, което пишеш...

Сря Юни 10, 2015 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am
Мнения: 874
Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Johnny Bravo написа:
Изображение

Ето това е схемата.

ок.явно съм в заблуда.би ли ми обяснил какво е 42035 от схемата?

_________________
Ако искаш да си щастлив един ден - напий се!
Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се!
Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару!
http://betoteh.com/bg/index.html

Сря Юни 10, 2015 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според теб тази кутийка втечнява бензиновите пари и ги връща в резервоара течни?
Помпа има ли за да подкачва втечнения бензин обратно в резервоара, понеже тази кутийка се намира под нивото на резервоара?

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Сря Юни 10, 2015 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че просто това, което си прочел в интернет (защото намерих думите ти "почти" буквално) не е грешно, но е грешно преведено от теб. Препоръката ми е да НЕ ползваш в никакъв случай гуугъл транслейт следващия път. Също бих препоръчал да дочетеш написаното там, където си опитал да четеш.

Цитат:
Air pressure and increased temperatures cause gasoline to evaporate inside the fuel tank. When evaporative gas is produced, the volume inside the tank increases and the vapor must be released. The vapor is drawn into a charcoal canister to store the hydrocarbons, which are hazardous to health and destructive to the environment.

At the appropriate time, the Electronic Control Module (ECM) on-board computer instructs the solenoid purge valve to open and the hydrocarbons stored in the canister are released to the engine, mixed with intake gas and used as fuel. So recycling the hydrocarbons collected by the canister actually improves your vehicle’s fuel consumption while protecting the environment.


Написаното по-горе напълно потвърждава думите ми. Ако имаш проблеми с точен превод бих помогнал, но наистина четете като хората, защото има такива, които вярват на доста от написаните глупости по форумите.

Сря Юни 10, 2015 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е същия този канистър, който при по-старите модели се намира зад предния десен фар. Доколкото знам в него има активен въглен и е част от екологията на мотора за изпаренията от резервоара. Това е първия маркуч и тръбичка отдолу нагоре при рейката с дюзите от лявата страна. По него не тече бензин в никакъв вид, а само бензинови пари. Част от пречистените след канистъра пари се изпускат, а друга част влизат в интейк пайпа между кутията и г-образнното продължение за допълнително изгаряне чрез един последващ канистъра клапан. Това е единият клапан, който ако се повреди парите не могат да отидат на никъде и налягането в резервоара се покачва. Като резултат може да се чуе съскането при отваряне на капачката или както при мен се получи след смяна на бензиновата помпа и използване на старата гарнитура - теч при гарнитурата върху резервоара от прекомерно налягане. При стрелка на нивомера извън скалата правеше такова налягане, че изпускаше от гарнитурата и стичаше върху резервоара и под задната седалка. За това миришеше на бензин зверски и после се наложи да купувам битумни подложки. Решихме проблема като изолирахме металната тръба, в която постъпват парите и води до канистъра, а маркуча с парите си издиша спокойно в коша. Вярно малко понамирисва на място, ама в сравнение с преди е чудо.

Ето за следващия модел
Прикачени файлове:
1.gif


п.с. май закъснях малко с коментара и определено имам неточности от обяснението на колегата @Vizor, но поне следвам идеята


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юни 10, 2015 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Баш

Сря Юни 10, 2015 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am
Мнения: 874
Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
не съм се пънал да чета в нета за да изкажа мнение.давам мнение от неволите си:).благодаря на @askeless за поясненията му :beer: така и аз ще съм наясно съвсем и няма да се излагам :) само още един въпрос къде отива третия извод (9 от схемата)

_________________
Ако искаш да си щастлив един ден - напий се!
Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се!
Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару!
http://betoteh.com/bg/index.html

Сря Юни 10, 2015 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изображение

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Сря Юни 10, 2015 10:55 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am
Мнения: 874
Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
:good: :beer:от схематати излиза че излиза като чист възду къде обаче отива маркуча.на предната схема е по различен начин.общата схема която аз знам е два маркуча към резервара еди към отсека на двигателя.втория които е за резервара знам че е за утаения бензин.бъркам ли?

_________________
Ако искаш да си щастлив един ден - напий се!
Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се!
Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару!
http://betoteh.com/bg/index.html

Сря Юни 10, 2015 11:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 12, 2018 5:33 pm
Мнения: 8
Автомобил: Елантра 107к.с.
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте ! Да съживя малко темата. Значи на моята елантра имам електромагнитен клапан и въгленов филтър. За съжаление трасето от клапана до филтъра се състои и от метални тръби, едната от които е тотално ръждясала. Който си мисли, че най-много опелите ръждясва дълбоко се лъже. Ще я заменя тази тръба с маркуч. Не видях проблем с клапана или да е замърсен. В общи линии един колега много добре е описал системата за моята кола в един друг форум:

http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1550

Цитат:
При отваряне капачката на резервоара се освобождава налягане, понеже системата е напълно затворена и не се изпуска миризма на бензин в атмосферата!

Това е една екологична система за управление на бензиновите пари EVAP, внедрена във всички съвременни автомобили, покриващи еконормите!

Благодарение на тази система, бензиновите пари от резервоара постъпват в екобокса с активен въглен и само когато двигателя е загрят / около 50 градуса/ се засмукват от вакуума в смук. колектор за изгаряне през един клапан, обикновенно електромагнитен!
На Пунто, този клапан и екобокса се намират зад десния фар!

Ако цялата тази система някъде е разхерметизирана, при отваряне на капачката на резервоара няма да се изпусне налягане, а при работа на мотора ще се усеща миризма на бензин!

Разхерметизирането на тази система води още и до влошаване работата на мотора /намалена динамика и повишен разход на гориво/, понеже пада вакуума в смукателния колектор!
Това пък дава отражение върху стойностите на МАР сензора и управлението на инжексионната система!
Така, че миризмата на бензин не е само дразнител на носа, но и на мотора!!!
 11

Чет Май 17, 2018 1:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор