Автор |
Съобщение |
msdjorjo
Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am Постове: 874 Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
|
минавайки през инжекторите горивото се нагрява.при по-старите модели този "филтър" се намира зад предния десен фар.един цилиндър приличащ на филтър за нафта.идеята е при ниско ниво на бензин в резервара да не се връщат само пари а да има и течност за да има какво да смуче помпата. относно спомагането на налягането при рязко подаване на газ.когато в системата има налягане за инжекторите винаги ще има достатъчно количество гориво без да чакат някоя мембрана или клапан да се отвори(казвам го шегувайки се)всяка една помпа би работила по-лесно ако точи течност под налягане от колкото помпа смучеики от вакум.
_________________ Ако искаш да си щастлив един ден - напий се! Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се! Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару! http://betoteh.com/bg/index.html
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 9:06 pm |
|
|
vizor
|
Винаги пиша с уважение към хората във форумите, но ти сериозно ли го написа това? Аз пък да ти кажа, че след регулатора имаш над 1 бар налягане на БЕНЗИН, който се връща обратно в резервоара като чист и доста доста течен бензин. Тея бензинови пари и глупости са най-голямата простотия, която съм чел някога. Кълна се. Откачи си бензина след регулатора и ще останеш огорчен какви течни "пари" излизат от там.. едни летливи такива, които могат да те удавят особено на налягането, което излизат. Стига, че ще вземе наистина някой да ти повярва на това, което пишеш...
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 9:25 pm |
|
|
msdjorjo
Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am Постове: 874 Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
|
Johnny Bravo написа: Ето това е схемата. ок.явно съм в заблуда.би ли ми обяснил какво е 42035 от схемата?
_________________ Ако искаш да си щастлив един ден - напий се! Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се! Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару! http://betoteh.com/bg/index.html
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 9:31 pm |
|
|
1040
|
Според теб тази кутийка втечнява бензиновите пари и ги връща в резервоара течни? Помпа има ли за да подкачва втечнения бензин обратно в резервоара, понеже тази кутийка се намира под нивото на резервоара?
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 9:57 pm |
|
|
vizor
|
Мисля, че просто това, което си прочел в интернет (защото намерих думите ти "почти" буквално) не е грешно, но е грешно преведено от теб. Препоръката ми е да НЕ ползваш в никакъв случай гуугъл транслейт следващия път. Също бих препоръчал да дочетеш написаното там, където си опитал да четеш. Цитат: Air pressure and increased temperatures cause gasoline to evaporate inside the fuel tank. When evaporative gas is produced, the volume inside the tank increases and the vapor must be released. The vapor is drawn into a charcoal canister to store the hydrocarbons, which are hazardous to health and destructive to the environment.
At the appropriate time, the Electronic Control Module (ECM) on-board computer instructs the solenoid purge valve to open and the hydrocarbons stored in the canister are released to the engine, mixed with intake gas and used as fuel. So recycling the hydrocarbons collected by the canister actually improves your vehicle’s fuel consumption while protecting the environment. Написаното по-горе напълно потвърждава думите ми. Ако имаш проблеми с точен превод бих помогнал, но наистина четете като хората, защото има такива, които вярват на доста от написаните глупости по форумите.
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 10:04 pm |
|
|
askeless
|
Това е същия този канистър, който при по-старите модели се намира зад предния десен фар. Доколкото знам в него има активен въглен и е част от екологията на мотора за изпаренията от резервоара. Това е първия маркуч и тръбичка отдолу нагоре при рейката с дюзите от лявата страна. По него не тече бензин в никакъв вид, а само бензинови пари. Част от пречистените след канистъра пари се изпускат, а друга част влизат в интейк пайпа между кутията и г-образнното продължение за допълнително изгаряне чрез един последващ канистъра клапан. Това е единият клапан, който ако се повреди парите не могат да отидат на никъде и налягането в резервоара се покачва. Като резултат може да се чуе съскането при отваряне на капачката или както при мен се получи след смяна на бензиновата помпа и използване на старата гарнитура - теч при гарнитурата върху резервоара от прекомерно налягане. При стрелка на нивомера извън скалата правеше такова налягане, че изпускаше от гарнитурата и стичаше върху резервоара и под задната седалка. За това миришеше на бензин зверски и после се наложи да купувам битумни подложки. Решихме проблема като изолирахме металната тръба, в която постъпват парите и води до канистъра, а маркуча с парите си издиша спокойно в коша. Вярно малко понамирисва на място, ама в сравнение с преди е чудо. Ето за следващия модел п.с. май закъснях малко с коментара и определено имам неточности от обяснението на колегата @Vizor, но поне следвам идеята
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 10:07 pm |
|
|
vizor
|
|
Сря Юни 10, 2015 10:19 pm |
|
|
msdjorjo
Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am Постове: 874 Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
|
не съм се пънал да чета в нета за да изкажа мнение.давам мнение от неволите си:).благодаря на @askeless за поясненията му така и аз ще съм наясно съвсем и няма да се излагам само още един въпрос къде отива третия извод (9 от схемата)
_________________ Ако искаш да си щастлив един ден - напий се! Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се! Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару! http://betoteh.com/bg/index.html
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 10:34 pm |
|
|
1040
|
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 10:55 pm |
|
|
msdjorjo
Регистриран на: Нед Сеп 07, 2008 9:41 am Постове: 874 Местоположение: Варна
Skype: msdjorjo
Автомобил: LEGACY 2.0 my95/2.5 my99
Телефон: 0889014565
Рейтинг: 47
|
от схематати излиза че излиза като чист възду къде обаче отива маркуча.на предната схема е по различен начин.общата схема която аз знам е два маркуча към резервара еди към отсека на двигателя.втория които е за резервара знам че е за утаения бензин.бъркам ли?
_________________ Ако искаш да си щастлив един ден - напий се! Ако искаш да си щастлив един месец - ожени се! Ако искаш да си щастлив цял живот - карай Субару! http://betoteh.com/bg/index.html
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 11:26 pm |
|
|
javor_k
Регистриран на: Съб Май 12, 2018 5:33 pm Постове: 8
Автомобил: Елантра 107к.с.
Рейтинг: 11
|
Здравейте ! Да съживя малко темата. Значи на моята елантра имам електромагнитен клапан и въгленов филтър. За съжаление трасето от клапана до филтъра се състои и от метални тръби, едната от които е тотално ръждясала. Който си мисли, че най-много опелите ръждясва дълбоко се лъже. Ще я заменя тази тръба с маркуч. Не видях проблем с клапана или да е замърсен. В общи линии един колега много добре е описал системата за моята кола в един друг форум: http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1550Цитат: При отваряне капачката на резервоара се освобождава налягане, понеже системата е напълно затворена и не се изпуска миризма на бензин в атмосферата!
Това е една екологична система за управление на бензиновите пари EVAP, внедрена във всички съвременни автомобили, покриващи еконормите!
Благодарение на тази система, бензиновите пари от резервоара постъпват в екобокса с активен въглен и само когато двигателя е загрят / около 50 градуса/ се засмукват от вакуума в смук. колектор за изгаряне през един клапан, обикновенно електромагнитен! На Пунто, този клапан и екобокса се намират зад десния фар!
Ако цялата тази система някъде е разхерметизирана, при отваряне на капачката на резервоара няма да се изпусне налягане, а при работа на мотора ще се усеща миризма на бензин!
Разхерметизирането на тази система води още и до влошаване работата на мотора /намалена динамика и повишен разход на гориво/, понеже пада вакуума в смукателния колектор! Това пък дава отражение върху стойностите на МАР сензора и управлението на инжексионната система! Така, че миризмата на бензин не е само дразнител на носа, но и на мотора!!!
|
11
|
|
Чет Май 17, 2018 1:15 pm |
|
|