Автор |
Съобщение |
vzidarov
Регистриран на: Пет Окт 16, 2015 12:00 pm Мнения: 66
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo
Телефон: 089409522*
Рейтинг: 28
|
Пичове помагайте.... Преди няколко часа взех колата от сервиза с чисто нов съединител и колата боксува... Със старият съединител беше по-добре, само дето отделяше горе... Феродовия диск и притискателния са Exedy, а аксиалния лагер е NTN. Давайте мнения. Благодаря предварително
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 12:54 am |
|
|
vzidarov
Регистриран на: Пет Окт 16, 2015 12:00 pm Мнения: 66
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo
Телефон: 089409522*
Рейтинг: 28
|
Да се корегирам: Можеби не боксува, а тресе. Колата е Forester 2.0 S Turbo 98г.
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 1:59 am |
|
|
Vmax
|
Е какви мнения да ти дадем?
Отиваш обратно в сервиза и им правиш рекламация - да ти оправят колата
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 7:22 am |
|
|
jovanni
Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm Мнения: 753 Местоположение: Асеновград
Автомобил: SPEC B, Forester SG
Рейтинг: 51
|
И аз съм имал подобни проблеми с Exedy-то .....
_________________ Джованни Тач Обслужване и поддръжка Текущи и основни ремонти Монтаж на ГИ Иван Костадинов 0899366111
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 7:48 am |
|
|
martod
Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 10:24 pm Мнения: 237 Рейтинг: 130
|
vzidarov написа: Пичове помагайте.... Преди няколко часа взех колата от сервиза с чисто нов съединител и колата боксува... Със старият съединител беше по-добре, само дето отделяше горе... Феродовия диск и притискателния са Exedy, а аксиалния лагер е NTN. Давайте мнения. Благодаря предварително Като знам какво "Екседи" се продава в БГ, изобщо не ме изненадваш . Рекламация му е майката .
_________________ ---------------------------------------
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА .....ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА......
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 9:06 am |
|
|
1040
|
Когато маховика се е износил неправилно, понякога на притискателя му е по - малка силата на притискане от силата на триене на диска. Резултата е тресене при потегляне или при полусъединител. Това обикновено се случва при смяна само на диска с нов и оставането със стария притискател. Също така може да е дефект в притискателя. Съединителя от сервиза ли ти беше предоставен или ти им го остави да го сложат? Важно е за да си ползваш рекламацията.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 9:13 am |
|
|
vizor
|
Колко пари ти взеха за смяната и съединителя? И аз имам чувството, че май само феродото са сменили.
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 9:16 am |
|
|
Alxx
|
И при мен се появява ефектът понякога, ама чичо ви Тенчо коректно ми беше снимал маховика, та да си знам за какво иде реч.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 2:20 pm |
|
|
tiho
Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 12:53 pm Мнения: 23 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
След две-три седмици каране се оправя всичко. Уляга. Трябват си много превключвания...
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 3:49 pm |
|
|
vzidarov
Регистриран на: Пет Окт 16, 2015 12:00 pm Мнения: 66
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo
Телефон: 089409522*
Рейтинг: 28
|
Да и на мен така ми казаха от сервиза. Днес се обадих, дано всичко се оправи... Ще следя нещата. Благодаря ви!
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 4:10 pm |
|
|
Ивайло Добрев
Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am Мнения: 261 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
|
Хмм,не знам какво уляга,но от повече от година го чакам да улегне
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 9:16 pm |
|
|
Vami
|
Ако всичко е направено както трябва, няма нужда да се притесняваш. След смяна на съединител, маховик, притискател и т.н. на Аутбека и Аудито в началото също леко прибоксуваше, но с времето всичко се оправи. Ако тресе обаче е лошо.
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 9:51 pm |
|
|
iion
|
Много подобна ситуация имах - една година го чаках да улегне с рекламации и всичко, но си тресе докато не се счупи вилката на съединителя. Явно е била тръгнала преди това или при монтажа са оакали нещо. Вилката втора употреба след това изкара около година и нещо без тресене, но и тя замина. Сега съм с нова оригинална - да видим докога. Не е за подценяване тая възможност за тресенето.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Сря Мар 16, 2016 10:39 pm |
|
|
vzidarov
Регистриран на: Пет Окт 16, 2015 12:00 pm Мнения: 66
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo
Телефон: 089409522*
Рейтинг: 28
|
Хм... ще покарам малко, да видим как ще е след 200-300 км. Интересното е, че като позагрее тогава почва да претриса...
|
|
|
Чет Мар 17, 2016 12:25 pm |
|
|
kerekovski
|
vzidarov написа: Хм... ще покарам малко, да видим как ще е след 200-300 км. Интересното е, че като позагрее тогава почва да претриса... Аз така карах 30 000 км, с нов комплект "LUK" на един Меган. Като загрееше, започваше да притриса, още веднага след смяната. Постепенно с времето и пробега това тресене се увеличаваше. Започна да се появява не само на първа при потегляне, ами и при включване на втора под товар. В един момент притрисането стана толкова силно, че малко му оставаше на мотора да излезе от коша, а и много зачести. Зимата много рядко се появяваше след доста градски трафик, докато лятото - още с първото палене и потегляне. Така изкара 30 000 км, след което реших, че повече няма да я бъде и последва нова смяна. Този път оригинален (в кутията беше Валео, но за френска кола това е нормално). Нямаше абсолютно нищо общо визуално между двата комплекта. Маховикът беше леко посинял, притискателят също, явно при притрисане е буксувал. Веднага след смяната с Валеото всичките негативни ефекти изчезнаха, започна и да зацепва много по-меко. Отварям една скоба - маховикът на Мегана е едномасов, феродовият диск има демпферни пружини, които на менташкия Люк бяха 4 на брой единични, а на Валеото - 6 на брой, двойни. Та в моя случай това притрисане се оказа точно от кофти съединител, вероятно и притискателят е бил слабичък, омеквали са му и пружините неравномерно след затопляне, кой знае. Междувременно подмених всички тампони на мотор и кутия, но нещата си останаха същите и единственото логично следващо действие бе да сменя отново съединителя.
|
|
|
Чет Мар 17, 2016 1:12 pm |
|
|
quietriot
|
Лично за мен има само един вариянт в който няма рекламация , ако ти си им дал частитте и ремонта е бил без пари щото сте приятели, във всеки друг случай им караш колата да се оправят! Тези приказки" ще си напарави канал и ще улегне" си заминаха заедно със соца, щом плащаш трябва и да получаваш насреща адекватна услуга, все някой някъде е сгафил колата да не е наред сега, така че търси си правата!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Мар 17, 2016 1:32 pm |
|
|
vzidarov
Регистриран на: Пет Окт 16, 2015 12:00 pm Мнения: 66
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo
Телефон: 089409522*
Рейтинг: 28
|
Съединителя беше от мен... Ремонта си го платих, явно ще духам супата...
|
|
|
Чет Мар 17, 2016 1:46 pm |
|
|
quietriot
|
vzidarov написа: Съединителя беше от мен... Ремонта си го платих, явно ще духам супата... Значи не можеш да им вменяваш вина за част която ти си дал, освен ако явно не и е личало че не е читава и те са го премълчали за да ти вземат парите за ремонта. Аз лично бих го върнал на търговеца освен ако нер ти го е подарил , тогава знаеш приказката за харазания кон и зъбите....да ще платиш двойно на сервиза , но може да накараш търговеца да ти плати ремонта по подмяната под угрозата от жалба в КЗП примерно.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Мар 17, 2016 1:59 pm |
|
|
vzidarov
Регистриран на: Пет Окт 16, 2015 12:00 pm Мнения: 66
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo
Телефон: 089409522*
Рейтинг: 28
|
300 км по-късно, имаме положителни резултати. За сега движи добре. Да видим...
|
|
|
Пет Мар 18, 2016 12:18 pm |
|
|
Dannyboy
Регистриран на: Пон Авг 19, 2013 10:55 pm Мнения: 137 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza STI v6
Телефон: 0885346602
Рейтинг: 187
|
Здравейте и от мен, чак сега видях темата и реших да опресня малко инфото. Аз съм "търговеца" а Любо е "сервиза". За Любо няма да пиша, защото предполагам всички знаете че най-вероятно не му е първия такъв съединител за смяна. Относно търговеца (в случая АЗ) каквото беше нужно по рекламацията беше направено и то в срок! Ако бе установено че съединителя е дефектен, щеше да бъде сменен с нов(който за съжаление не беше наличен в БГ и трябваше да се поръча с 40лв доставка, които предложих да поема аз, но Влади отказа категорично) без пари за работа! Влади ще потвърди! В крайна сметка се оказа, че наистина си му трябва да поулегне, защото сега колата няма никъкви грижи. Без значение с какво се занимава, всеки трябва да носи отговорност за действията си. Аз поемам пълна отговорност и съм насреща винаги. Поздрави на всички и весели празници! Данаил
_________________ If things seem under control, you're just not going fast enough!!! Mario Andretti
|
25
|
|
Сря Апр 27, 2016 1:06 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|