Автор |
Съобщение |
Атанас Борисов
Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm Мнения: 19 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги.Няколко пъти подуших миризма на изгорял съединител и реших да не рискувам да остана на някай язовир докато съм за риба та реших да го сменя.Обаче попаднах на дилема.Предлагат ми 2 марки екседи и ашика.Моля завашето мнение коя марка да избера.
|
|
|
Вто Авг 16, 2016 5:46 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Exedy е оригиналният, другото е скъп компромис и трупане на опит.
Sent from my D5803 using Tapatalk
|
|
|
Вто Авг 16, 2016 5:57 pm |
|
|
Vmax
|
|
Вто Авг 16, 2016 7:02 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега Борисов, миризмата на един съединител не е достатъчно условие за смяната му. Особено при Субару, където съединителя често напомня за себе си. Колегите са ви насочили към марката, но преди да се впускате в смени, при които най-често се вади двигател и се смянят превантивно и други неща, минете на диагностика в сервиз. При правилна експлоатация съединителя на Субару издържа доста палене и миризми преди да се предаде, за разлика от някои други автомобили. Под правилна разбирайте, минимална или никаква работа на полусъединител. Успех!
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Авг 16, 2016 11:40 pm |
|
|
Атанас Борисов
Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm Мнения: 19 Рейтинг: 0
|
Благодаря за мненията колеги Монтьора ми каза,че щом е твърд съединителя значи му е дошло времето или предстои да свърши неговия живот скоро.А дали грешката не е в мен и в моето шьофиране,като задържам колата на полусъединител или натиснат съединител.От скоро го притежавам и може би греша аз.Иначе казано от монтьора ми,ако караш по града и не я мъчиш количката ще върви още поне 5000км.
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 8:37 am |
|
|
Vami
|
Атанас Борисов написа: Монтьора ми каза,че щом е твърд съединителя значи му е дошло времето или предстои да свърши неговия живот скоро. Това също е малко относително. При Субару съединителя е доста по-твърд от на други модели. Сменял съм и на Аудито и на Бека почти по едно и също време и при Бека съединителя е почти два пъти по-твърд. След определен пробег, става още по твърд, но не поради износване. Иди при монтьор който прави Субару за компетентно мнение...
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 8:41 am |
|
|
valqk
|
+1 за Ексиди Това, че е твърд нищо не значи. Може и от вилката да е, освен от притискателя. Най-прост тест - палиш, спирачка, слагаш на 5та и държиш спирачката и пускаш съединителя - не много плавно, че ще се запали Ако угасне - има живот в него. Докато свикнеш да не ползваш полусъединител (минимално) ще мине време, просто гледай да не вдигаш по-високи обороти от необходимото, докато не си пуснал съединителя. Друг тест е - прекъсвач, сменяш бързо и пак настъпваш до ламарината. Ако е зле - превърта леко, докато не върнеш газта, да зацепи.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 10:32 am |
|
|
Атанас Борисов
Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm Мнения: 19 Рейтинг: 0
|
Колеги имало е защо да мирише съединителя.След свалянето на кардани и скоростна кутия се получи изненада.Феродовия диск беше заминал до такава степен че нитовете му бяха направили канал в притискателя.Семеринга на коляновия вал беше протекал и лагера излезна на парчета.Вече съм с нов съединител,семеринг и лагер и шофирането вече е удоволствие
|
|
|
Нед Авг 28, 2016 8:13 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
Атанас Борисов написа: Колеги имало е защо да мирише съединителя.След свалянето на кардани и скоростна кутия се получи изненада.Феродовия диск беше заминал до такава степен че нитовете му бяха направили канал в притискателя.Семеринга на коляновия вал беше протекал и лагера излезна на парчета.Вече съм с нов съединител,семеринг и лагер и шофирането вече е удоволствие От всички коментари до тук,така и не се разбра за кой модел на Субару става въпрос.Успех с навремения ремонт.
|
|
|
Пон Авг 29, 2016 8:09 am |
|
|
Атанас Борисов
Регистриран на: Нед Мар 27, 2016 6:00 pm Мнения: 19 Рейтинг: 0
|
Извинявaм се зa пропускa колеги.Стaвa въпрос зa форестър 1997г.122конски сили
|
|
|
Пон Авг 29, 2016 9:07 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Дойде ми време да сменям съединител. Форестър SG,2006г, 158 к.с.,ръчна кутия. Каква марка да си избера LUK или EXSEDY. Чета във форума - различни мнения..... И другият въпрос да мина ли от демферен към твърд маховик?
|
|
|
Чет Фев 20, 2020 9:09 pm |
|
|
Alxx
|
Luk твърдо нье. Тая фирма я пиша с главна само ако е в началото на изречение. Марката им е франчайз и кой знае на какво ще попаднеш. По стечение на обстоятелствата съм с корейско Валео PHV, което ме вози вече пет години и два пъти съм го палил. От лук е по-добро със сигурност. Иначе съм за Ексиди или Ейзин.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Фев 21, 2020 7:30 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Ясно,ЕXSEDY ще е. А хилхолдера задължително ли се регулира след смяна на съединителя?,защото няколко колеги като чета във форума са имали проблем след смяната му.
|
|
|
Пет Фев 21, 2020 10:20 am |
|
|
Alxx
|
Естествено трябва да се провери. Елементарна процедура.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Фев 21, 2020 6:32 pm |
|
|