Автор |
Съобщение |
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Колеги а някой знае ли в какъв диапазон работи 1та сонда.Тази вечер пак закачих autocom и ми направи впечатление че работи от 0,8 до 1,4 максимум предполагам че това са волтове.Колкото и да си играя с газта не излиза от тези граници но тава не е на място, под товар не съм пробвал още.0,8 без газ на 650 700 оборота качвам оборотите 0,9-1.4.И за да съм сигурен че е тази сонда коя виждам по време на работа я откачих изчезнаха показанията от диагностиката и светна чека с круиза на таблото но форко бачка.Закачих я чета грешки p0032.Почвам да трия грешката не иска да се трие и чека свети така 10на пъти но нищо не става.Дали не прецаках нещо но колата си работи нормално.
|
|
|
Сря Ное 29, 2017 9:15 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Сега пробвах и с откачане на акумулатора но чека с круиза продължават да светят май прецаках нещо.
|
|
|
Сря Ное 29, 2017 10:59 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Смених и първата ламбда сонда с нова денсо но проблема остава.Сега май е ред на нок сезира.
|
|
|
Нед Дек 03, 2017 9:22 am |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Колеги откачих нок сензора оказа се със здрав корпус на с два кабела.Замерих го на съпротивление показва прекъсната верига.А така като го гледам си е бобина.Ето и нагледно.Май е развален.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Дек 03, 2017 11:01 am |
|
|
OFFROADER
|
Датчика е само с един кабел. Единият пин на буксата е за екранировка на датчика. Погледни другата букса, която е от инсталацията на автомобила и там трябва да е един кабел. Освен това не го мериш коректно. Провери кой от двата пина на датчика съвпада срещу този на автомобила, там сложи единиют пробник на уреда а другият пробник сложи на металната част на датчика, трябва да ти покаже около 55 ком. по спомен. А гледам и не си на правилният обхват на уреда.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Сря Дек 06, 2017 2:55 pm |
|
|
Valio
|
|
Сря Дек 06, 2017 7:34 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Благодаря.В момента колата вече е оса след откачането на всички букси и напръскване с контактен спрей нещата са в норми.
|
|
|
Сря Дек 06, 2017 7:40 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Колеги проблема се появи отново.Този път свалих кнока и кажете според показанията здрав ли е.Само че този наистина е с два кабела вижте
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 5:34 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Закачих я на SSM и карах колата следих живите данни този кнок сензор не направи никаква корекция постоянно стойностите му бяха off.Това нормално ли е както и да натоварвах двигателя не мръдна.
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 5:42 pm |
|
|
Valio
|
Според показанията на уреда нока ти е в норма,при теб са два извода защото нямаш извод към маса,по старите са с един извод и другия е маса. По повод притесненията ти ,че не прави корекции трябва да се има предвид горивото с което се кара,ако няма лоши детонации корекции няма... А между впрочем като има проблем в нока ще ти пише грешка 022. Аз вече четири години съм го изолирал този ми НОК ,за да ми дава корекция в макс предварение щото карам на газ.Нямам никакви оплаквания които да са по различни и когато е закачен/сменен е с чисто нов оригинал/,това обаче важи само за атмосферни мотори и си е мое решение с което не ангажирам никой.Според мен нямаш проблем с НОКа ,търси другаде и по добре намери някой който ще ти сменя разни работи с гаранция,че така както си почнал ще ти излезе дебело...
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 9:05 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Колега карам на газ и бензин проблема е 1 към 1 и при двете горива мотора е атмосферен така че ако го откача нока и проблема е от него би трябвало да изчезне а при откачен нок ще свети ли чека.
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 9:16 pm |
|
|
Valio
|
Да ще свети,аз съм го шунтирал със съпротивление 500ком.
|
|
|
Нед Дек 24, 2017 9:26 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Колега valio откачих нока карах без него но колата става много куца ама много закачих го изчистих грешката и все едно не е имало проблем основния проблем изчезна но до кога ли очаквам след някой ден пак да се появи придърпването.Така се оправи проблема и преди като откачих 1 ламбда.
|
|
|
Пон Дек 25, 2017 5:07 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Виждам че си от Ямбол.Искаш ли да ти дам да пробваш с моя сваленият дросел? Да видим какво е поведението на автомобила с друг дросел.Шофираме едни и същи автомобили и сме от съседни градове.
|
|
|
Пон Дек 25, 2017 6:11 pm |
|
|
Valio
|
ada77 написа: Колега valio откачих нока карах без него но колата става много куца ама много закачих го изчистих грешката и все едно не е имало проблем основния проблем изчезна но до кога ли очаквам след някой ден пак да се появи придърпването.Така се оправи проблема и преди като откачих 1 ламбда. Ами става куца защото компа влиза в защитен режим...,а защо се оправя след това нямам представа.. Имай предвид че доста колеги са се оплаквали от такива придърпвания,вкл. и аз ,но така и няма точно решение което да е миродавно защото всяка кола е различна и по нея всяка една част е достигнала различен лимит от своя живот. Аз също смених доста работи да разбера от къде идва проблем ,но така и не разбрах...просто си свикнах с лекото придърпване и така........... ето една примрна тема ,една от много.. viewtopic.php?f=7&t=7311&p=92490&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5#p92490
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 1:03 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Наистина това с придъпването между 2000 и 3000 оборота си е "голям филм".В повечето случаи чек не светва и се работи на сляпо.И разбира се дават се пари и то не малко за да се пребориш с този проблем. Половин година се борих с този проблем-свещи /иридиеви/,проверка на вакууми,почистване на дросел,смяна на дросел,почистване на мап сензора,смяна на 1 бобина и след като светна чека вече-първа ламбда сонда.Винаги имаше подобрение след тези интервенции,но пак се появаваше.И след смяната на сондата изчезна-това се случи при мен.
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 11:52 am |
|
|
Alxx
|
Четох, но не видях да си споменал - с какви свещи караш, на какъв луфт(щом си на газ е различна хавата) и с какво топлинно число? Не познавам хич твоя мотор, ама ако има МАФ, мерил ли си му стойностите по пиновете? На аутоком не разчитай много, защото той не поддържа всички протоколи на Субару и върши работа горе-долу колкото и майтапът Торк за андроид. Истинско "четене" на Суби става с подходящата техника - за момента се сещам само за Митака и колегата Vizor.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 12:02 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
Колата е купена с газ в по книжките колата като нова е оборудвана и продадена.Свещите са нови на 6/7хил. каквито съм свалил такива съм сложил.Не помня топ. число но са ngk иридиеви.По точно са каквито дават за този мотор по оригинален номер.Дори и да карам на газ тя прави едно към едно и на двете горива.А аз и доста сия покарвам на бензин като лапето не я лишавам от нищо.Колега мотора не се различава много от другите EJ20 е с алуминиеви колектори на всяка свещ бобина.На кое казваш маф че да сляза и да му проверя стойностите как да ги измеря какво да гледам омове, волтове или.....
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 12:49 pm |
|
|
ada77
Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am Мнения: 65 Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
|
А и я кажете каква е диагностичната апаратура за субару то сума ти пари за глупости съм дал че още една диагностика ли няма да взема стига да не е повече от хилядарка а може и малко от горе.Все с нещо ги четат тея коли в субару.
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 1:01 pm |
|
|
vizor
|
Двигателя ти има ли avcs?
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 5:36 pm |
|
|