Отговори на тема  [ 68 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4
 Притрисане и пропадане между 2000 и 3000 оборота 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=10&t=23308

Вто Дек 26, 2017 6:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am
Мнения: 65
Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
vizor написа:
Двигателя ти има ли avcs?

сега слязох и проверих има но убий ме не знам какво е но сега ще го изуча и понеже аз съм си сменял ремъците ето го мотора ако тр ориентира допълнително


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Дек 26, 2017 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Проблема на всички не ви е с нок сензорите. Проблема е, че нок сензорите чуват как чука 50-те градуса на валовете в ограничителите им :) Както е написал Vmax по-горе - това е оправията. Отивате при пича и му кажете да ви оправи проблема софтуерно.

Какво се прави? В едни по-интересни режими има 50 градуса на валовете. Коригира се на 35 заедно с корекция на аванса в дадените обороти. Повече няма да имате този проблем. НЕ Е нок сензора проблема!! С разните тъпи резистори го правите да не чува детонациите барабар с почукването. Ако искате да оправите проблема като цяло трябва да се рефлашне колата. За добро или за зло.. малко хора могат да рефлашват хитачита, а по-горе споменатия пич (Владо мисля, че се казва и е диагностик при Любо) го прави достатъчно успешно.

Това е грижата между 2000 и 3000 оборота. Чука шибания avcs.

Другия вариант е да си пращате компа в Русия, което излиза същите пари, които взима тоя пич. Той калибрира и още няколко неща, което ви идва на оферта (премахване на secondary air pump и разни такива други екстри). Заслужава си парите, защото го прави дори твърде евтино за услугата, която предлага :) И не.. не е голям филм придърпването, а просто е странен проблем, но често срещан. Замисъла при диагностиката е да знаеш какво и как да търсиш. Отидете, пробвайте и си кажете мнението после.

П.С. хубаво си направил, че си я снимал в интерес на истианта. Помага понякога.

П.С.2 - ако не се лъжа субару бяха пуснали нов calibration с оправен проблем за тези години, но за жалост услугата update на софтуер в българските сервизи на Субару е неизвестен израз. И не пробвайте сами да рефлашвате hitachi. Няма да ви хареса резултата. Най-добре на bench да се прави или със специално подготвена апаратура.

Дерзайте :)

Вто Дек 26, 2017 10:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am
Мнения: 65
Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Значи искаш да кажеш че и чисто ново субару го има този проблем.И как да си обясня факта откачам някой сензор като нока или ламбдата после трия грешките и проблема изчезва за известно време.Тогава нока не чува ли почукванията на тези ограничители на валовете.

Вто Дек 26, 2017 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Субару пускат patch (нов calibration) за това. Как ти звучи на теб? Трябва ли да ти обяснявам как работи нок стратегията на тези коли за да разбереш или искаш да си оправиш проблема?
Не си обяснявай факти, когато си си купил субару. Отиди и си оправи проблема. Ако имаш желание ще ти дам литература за това как работи нок стратегията. На мен ми трябваше само няколко месеца за да я разбера. Успех.

Ако искаш отиди до официален представител на Субару с Subaru SSM (IV за предпочитане) оригинален софтуер и да ти качат новия calid, който по принцип прави същото нещо. Интересни хора ходят по земята. Ти му даваш решение на проблема готово, което хората са работили много и са намерили връзки къде ли не да се добарат до това да могат да предлагат услугата и то доста евтино, а ти искаш да ти обяснявам какво и как. Искаш ли да ти пратя и картите на кои адреси са?

Стига глупости. Това е проблема. И да на новите го няма. След това се появява. Защо ли? :) Та ти до преди малко не знаеше какво е AVCS. Сега трябва да обяснявам и това ли?

Всичко ще ти обясня на по кафе, в удобно за теб време и напълно безвъзмездно. Заповядай.

Да не се чувстват пренебрегнати останалите - важи и за тях. Впрочем.. на никой нищо не съм отказал да помогна до този момент.

Искаш ли да ти подскажа? Като си изтриеш грешката триеш рам таблиците :) Нормално да върви после пак...

Вто Дек 26, 2017 11:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am
Мнения: 65
Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Тогава излиза че няма проблем карам колата с по високи обороти тогава проблем няма.Мерси за изчерпателния отговор. :(

Вто Дек 26, 2017 11:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами имаш. Това, че нок сензора усеща разни неща значи, че ти сваля аванса. Като ти свали аванса без да влиза във failsafe качва температурата, което може да доведе до доста кофти неща. И те така. Не случайно субару пускат patch. Той е за да оправи проблема и да нямаш други за напред. Същото като това, което предлага по-горе споменатия човек

П.П. още един път.. пробвай да направиш clear memory без да откачаш нок сензора и ще видиш как пак ще тръгне да върви като преди

Сря Дек 27, 2017 12:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 22, 2017 10:12 am
Мнения: 65
Местоположение: ямбол
Автомобил: subaru forester 2.0x/2006
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
значи ще си избера един от двата варианта

Сря Дек 27, 2017 12:03 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 68 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор