Проблема на всички не ви е с нок сензорите. Проблема е, че нок сензорите чуват как чука 50-те градуса на валовете в ограничителите им
Както е написал Vmax по-горе - това е оправията. Отивате при пича и му кажете да ви оправи проблема софтуерно.
Какво се прави? В едни по-интересни режими има 50 градуса на валовете. Коригира се на 35 заедно с корекция на аванса в дадените обороти. Повече няма да имате този проблем. НЕ Е нок сензора проблема!! С разните тъпи резистори го правите да не чува детонациите барабар с почукването. Ако искате да оправите проблема като цяло трябва да се рефлашне колата. За добро или за зло.. малко хора могат да рефлашват хитачита, а по-горе споменатия пич (Владо мисля, че се казва и е диагностик при Любо) го прави достатъчно успешно.
Това е грижата между 2000 и 3000 оборота. Чука шибания avcs.
Другия вариант е да си пращате компа в Русия, което излиза същите пари, които взима тоя пич. Той калибрира и още няколко неща, което ви идва на оферта (премахване на secondary air pump и разни такива други екстри). Заслужава си парите, защото го прави дори твърде евтино за услугата, която предлага
И не.. не е голям филм придърпването, а просто е странен проблем, но често срещан. Замисъла при диагностиката е да знаеш какво и как да търсиш. Отидете, пробвайте и си кажете мнението после.
П.С. хубаво си направил, че си я снимал в интерес на истианта. Помага понякога.
П.С.2 - ако не се лъжа субару бяха пуснали нов calibration с оправен проблем за тези години, но за жалост услугата update на софтуер в българските сервизи на Субару е неизвестен израз. И не пробвайте сами да рефлашвате hitachi. Няма да ви хареса резултата. Най-добре на bench да се прави или със специално подготвена апаратура.
Дерзайте