Притрисане и пропадане между 2000 и 3000 оборота
Автор |
Съобщение |
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Здравейте, от седмица насам се получават някакво тресене и моментна /част от секундата/ загуба на мощност в диапазона 2000-3000 оборота, най-добре доловими при рязко подаване на газ и най-осезаеми около 2500 об. До 2000 не се усещат, над 3000 върви идеално. Почистен е дебитомер, свещите са на 15 к. Сложих добавка за почистване на инжектори, която тушира значително проблема, но не го отстрани. Някакви идеи?
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 7:07 am |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
Lyubo написа: Здравейте, от седмица насам се получават някакво тресене и моментна /част от секундата/ загуба на мощност в диапазона 2000-3000 оборота, най-добре доловими при рязко подаване на газ и най-осезаеми около 2500 об. До 2000 не се усещат, над 3000 върви идеално. Почистен е дебитомер, свещите са на 15 к. Сложих добавка за почистване на инжектори, която тушира значително проблема, но не го отстрани. Някакви идеи? При 95% от подобни проблеми колите са с газов инж.При теб как е с газта?
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 8:11 am |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Каква газ?
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 8:20 am |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Нямам газова
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 8:22 am |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
Lyubo написа: Нямам газова Тогава си тествай прецизно работата на Ламбда сондата-първата преди катализатора.
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 8:44 am |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Как да я тествам? Има ли шанс неизправност в ламбда сондата да бъде подмината от компютъра?
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 8:59 am |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
Lyubo написа: Как да я тествам? Има ли шанс неизправност в ламда сондата да бъде подмината от компютъра? За съжаление има такъв шанс и той е доста често срещан.Компа ще я отчете и ще ти светне чека когато е почти излязла от функция.Когато сигналите от нея са в рамките на работния им диапазон,но не са точни или забавени,компа не ги отчита.Трябва тестване с осцилоскоп в реално време при загрял двигател.Ако човека който тества е специалист и знае какво прави,става и с бързодействащ мултицет.Ако разполага с подходяща диагностична система която изписва графиката на ламбда сондата и нейните стойности става и по този начин.
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 9:11 am |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Аз си помислих за ламбда сонда, но бях сигурен, че ако не чека, то поне круз контрола ще замига. Някакви конкретни предложения за сервиз?
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 9:14 am |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
Lyubo написа: Аз си помислих за ламбда сонда, но бях сигурен, че ако не чека, то поне круз контрола ще замига. Някакви конкретни предложения за сервиз? Aз за мене си правя подобни тестове,но не се занимавам със сервизна дейност.Вероятно в някои от известните сервизи за Субару,където има и електроспециалист би могъл да ти помогне.
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 9:39 am |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Благодаря ти, че откликна
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 10:11 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Aз имам същият модел 2006,но е BI FUEL и имам същият проблем,но се появява за кратко време/ 1,2 дена/ и изчезва,като може да мине и цял месец преди да се появи.Не свети нито чека,нито круиз контрола когато се появява.Първият път когато се появи я закачиха за диагностика,но нищо нередно не установиха,след което като потеглих,всичко беше вече нормално и проблема беше изчезнал. След 20 дни пак се появи по време на движение извън града.Преминах на КРУИЗ КОНТРОЛ и след 1-2 минути минах на бензин,покарах 10 минути и пак минах на газ,като всичко това става с включен круиз контрол.Изключих го и проблема беше изчезнал пак за 20-30 дена. И така до вчера-отново се появи,отново постъпих по този начин и пак изчезна/не знам до кога ще е/ Всичко описано изглежда сигурно тъпо ,но всеки които съм питал -няма обяснение. казват ми свещи,кабели,ама тя няма да върви "като самолет" както сега върви ако е това, а и нямам засега проблеми с паленето/тази сутрин беше -3 гардуса-пали като часовник. От Сливен съм и тук откъм маистори на субарута куца работата. То в целият град има само 6-7 от този модел .
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 4:15 pm |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Придърпванията рязки ли са при теб или по-скоро плавни, които отначало можеш да сбъркаш с леки неравности по пътя? И при теб ли се появяват в точно определен диапазон на оборотите?
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 7:27 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Плавни са,до 3000 оборота,след 3000 изчезват и се "изстрелва"
|
|
|
Сря Ное 30, 2016 9:01 pm |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Същата работа. Ще се обадя днес в субару и ще гледам да се вредя за другата седмица за диагностика, после ще пиша.
|
|
|
Чет Дек 01, 2016 6:46 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Ok!,ще чакам.Дано е нещо по бързо отсранимо.
|
|
|
Чет Дек 01, 2016 8:32 pm |
|
|
Mrak
Регистриран на: Вто Фев 02, 2010 10:40 am Мнения: 202 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0X, SG9
Рейтинг: 39
|
Lyubo написа: Здравейте, от седмица насам се получават някакво тресене и моментна /част от секундата/ загуба на мощност в диапазона 2000-3000 оборота, най-добре доловими при рязко подаване на газ и най-осезаеми около 2500 об. До 2000 не се усещат, над 3000 върви идеално. Почистен е дебитомер, свещите са на 15 к. Сложих добавка за почистване на инжектори, която тушира значително проблема, но не го отстрани. Някакви идеи? Имах същия проблем, който се появяваше периодично, на същия Форестър. Как се справям - откачам акумулатора да оглупее колата и да забрави всичко. Свалям дебитомера и го изчиствам със спрей за почистване на дебитомери. http://charkove.bg/preparat-za-pochistvane-na-debitomer-crc-air-sensor-cleaner-200ml Това го правя два-три пъти в годината, дори и да го няма това задържане. Решава проблема за месеци. Препоръчвам да изчистиш и дросела със същия спрей. Много чернотия има там и задържа клапата. Навремето така ми го оправиха при Митака. Елементарно е и си го правя сам периодично. Преди месец се появи отново и вече се реши да се смени позицията на детонационния датчик. Чудейки се къде е се оказа, че една маса, точно до него, не е замасена. Незнайно защо, така е стояла с години, сигурно не е била върната при смяна на съединителя. След като я завихме се оправи всичко без да се налага да "оглупявам" колата. Пробвай това с дросела, преди да звъниш в Субару (съмнявам се да ти помогнат, само ще се набуташ). 20 минути трябва да се изчака, за да забрави всичко колата. Ако решиш да ходиш в сервиз, отиди при някой препоръчван от форума. Виж пък, да не би, като при мен, да не е вързана тази маса. Намира се до детонационния датчик, под черната резонаторна кутия преди дросела, в дясно. Ако си в Младост мога да ти помогна през уикенда да го направим.
|
|
|
Пет Дек 02, 2016 11:39 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Благодаря за подробната инфирмация.Ще потърся някои,които да ми направи тези неща,но първо ще почакам да го направи пак. Засега върви безпробленно
|
|
|
Пет Дек 02, 2016 3:06 pm |
|
|
Lyubo
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 6:18 pm Мнения: 66 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 / 2006
Рейтинг: 12
|
Mrak, в младост съм
|
|
|
Съб Дек 03, 2016 11:43 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Ще чакам да кажете отстранихте ли се проблема.
|
|
|
Съб Дек 03, 2016 12:32 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
прочети темата"подобряване работа при празен ход след рестартиране на EKU reset" От колегата iion е. Пробвай написаното,аз днес го пробвах -има ефект. След като моята снощи направи проблем,пробвах написаното и имаше ефект ,оправи се
|
|
|
Нед Дек 04, 2016 11:10 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: rynars и 42 госта |
|