Отговори на тема  [ 29 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Помощ - Схема за заден лагер на главината? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 21, 2014 8:52 am
Мнения: 190
Местоположение: В. Търново
Автомобил: Христофор
Рейтинг: 74
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой може ли да даде една схема, картинка или нещо такова на детайлите около лагера на главината отзад?
Оставил съм си колата в сервиз за смяна на въпросния лагер, но цял ден не могли да развият някакви болтове там, та ми е чудно какво ще трябва да търся като ги резнат накрая... :facepalm:

_________________
Subaru Forester 1998 - 2.0MT [122]

Пет Дек 09, 2016 7:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Сега ми се изясни защо ми искаха майка си и баща си за смяна на задна лагер -главина. Отнемало цял ден. Добре, че си я смених сам, отне ми час -два. Имаше малко игра с електрожена, нищо сложно. Болтовете са в глухи технологични отвори в носача и ако са и заоблили главите -мале, мале. Това е Легаси де. Дано форко да се оправи бързо!

Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk

Пет Дек 09, 2016 9:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 7:29 pm
Мнения: 54
Местоположение: Шумен
Автомобил: Forester sf ej20j
Телефон: 0896432628
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Колега влез в japanscar.ru и по модел или рама си отвори автомобила и разгледай ...

Съб Дек 10, 2016 6:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 10:24 pm
Мнения: 237
Рейтинг: 130
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
joeless написа:
Някой може ли да даде една схема, картинка или нещо такова на детайлите около лагера на главината отзад?
Изображение

_________________
---------------------------------------
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА .....ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА......

Съб Дек 10, 2016 9:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето и останалата част покрай главината.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Съб Дек 10, 2016 10:02 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 8:49 pm
Мнения: 222
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester +Legaci 2.5
Телефон: 08782734sedem pet
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А ето и как се прави въпросната процедура viewtopic.php?f=37&t=14968

Съб Дек 10, 2016 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 21, 2014 8:52 am
Мнения: 190
Местоположение: В. Търново
Автомобил: Христофор
Рейтинг: 74
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
благодаря за информацията!
днес си взех фореца от сервиза, той - стегнат, аз - оскубан като банатска гъска.
Бяха ебали майката на 20578D болта, барабар с прилежащия му тампон. Разбираемо е донякъде, едва ли е пипан откакто е излязъл от завода.. Ама олекнах с допълнителни 100 кинта над предварително уговорената сума, и 4 дни в повече без кола... :cry: ](*,)
Другия път като сменям лагер ще съм си подготвил и болтове и тампони, да ги таковам в маймуните сервизаджийски...

Айде наздраве и повечко сняг да има тая зима! :race:
:beer:

_________________
Subaru Forester 1998 - 2.0MT [122]

Вто Дек 13, 2016 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами като механиците не се сещат ,че има и друг вариант....
Дългия болт не се отвива ами се развиват носачите от другата страна/откъм купето/ и по този начин се сваля главина с носачите и се избива лагера..
Три пъти съм сменял лагери по този начин..първия път като пробвах да развия болта се отказах на втората минута и си намерих вариант без да си губя времето и парите... :cool:

Вто Дек 13, 2016 8:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То има и разни спрейчета за освобождаване на клеясали резби, ама колко сервизи ги ползват?

Вто Дек 13, 2016 8:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този болт е голям проблем при повечето Субару 2-ра ръка, повечето сервизи не искат дори да чуят за смяна на заден лагер направо отказват а други искат голяма сума левчета! Моята сега е в сервиз при приятел с който сме раснали и реве с глас казва няма отвиване тоя боклук.... и аз много се дразня японците всичко са и барнали перфектно много лесно и просто за правене и всякакви ремонти ама некой работи са им голяма шитня :shock:

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Съб Ное 04, 2017 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
krismarg написа:
То има и разни спрейчета за освобождаване на клеясали резби, ама колко сервизи ги ползват?

Колега моля ви, всеки сервиз и квартално гаражче дори имат такива спрейове ROFL ама с квото и да мажеш на повечето от тия нужници няма отвиване! ](*,)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Съб Ное 04, 2017 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm
Мнения: 98
Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[/quote]
ама с квото и да мажеш на повечето от тия нужници няма отвиване! ](*,)[/quote]

Така е... от собствен опит (който не е много голям го знам). Те тия японци правят болтовете от специална стомана, която като ръждяса да трябва да се реже... и то не за друго, а за да си продават новите болтове... старите за боклука... :D ROFL ROFL

_________________
Купих си Субару аз и го карам във захлас!
Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз...
Яко през гората бяга и към мацките посяга...
Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...

Съб Ное 04, 2017 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 6:13 pm
Мнения: 104
Местоположение: Тутракан
Автомобил: '04 Outback 2.5
Рейтинг: 87
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Valio написа:
Ами като механиците не се сещат ,че има и друг вариант....
Дългия болт не се отвива ами се развиват носачите от другата страна/откъм купето/ и по този начин се сваля главина с носачите и се избива лагера..
Три пъти съм сменял лагери по този начин..първия път като пробвах да развия болта се отказах на втората минута и си намерих вариант без да си губя времето и парите... :cool:

Колегата е прав, преди два дена смених въпросния лагер по този начин, отне ми около два часа работа.

_________________
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.

Нед Ное 05, 2017 8:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@momcho2000
Цитат:
направо отказват а други искат голяма сума левчета!

Ами колега, не мога да се сдържа и ще те насоча - послушай собствения си съвет от темата си "колко е евтина поддръжата на Субару" и не ходи при такива дерачи :giggle:.
Дано не се скарате с твоя приятел от детските години като му обясниш, че тая работа не трябва да струва повече от 20-25 лв в твоя град. Лагер за 35 и си готов - всичко е много просто, лесно и евтино за правене. :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Ное 05, 2017 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
@momcho2000
Цитат:
направо отказват а други искат голяма сума левчета!

Ами колега, не мога да се сдържа и ще те насоча - послушай собствения си съвет от темата си "колко е евтина поддръжата на Субару" и не ходи при такива дерачи :giggle:.
Дано не се скарате с твоя приятел от детските години като му обясниш, че тая работа не трябва да струва повече от 20-25 лв в твоя град. Лагер за 35 и си готов - всичко е много просто, лесно и евтино за правене. :)

Ааа няма проблем не се сдържай излей си мъката :D и кой говори за евтино и скъпо в момента, че не видях!?!! И кви насоки даваш кви дерачи кви ги говориш... :facepalm:
И да продължавам да твърдя, че всичко по колата е направено лесно и удобно за работа е естествено има леки изключения, но като цяло е така. Един миризлив дизелов голф 4-ка не е по евтин за подръжка от едно Субару ;)
По между другото лагерите са по 50 лв брой (SKF) а цената за смяната на лагера ще напиша като взема колата! И няма да се скараме с момчето бъди спокоен, винаги му оставям и повече от казаното просто той е страхотен майстор и приятел, който не реже глави не само на мен а и на всичките си клиенти! :-P
Поздрави колега и недей с лошо ;)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Нед Ное 05, 2017 6:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поздрави и на теб.
От мене лошо не чакай и не възприемай тази задявка като заяждане.
Жив и здрав и много късмет.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 15

Нед Ное 05, 2017 6:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко развитие по темата..... по скоро недоразвитие свалено е заедно с носачите от купето, но сега не може да излезе карето от главината, греене замръзяване скоби всички чалъми познати в света и няма вадене. Мамичката им мръсна японска и боклуците мръсни, толкова съм ядосан немам кръв,..... три дни мъка за един шибан лагер и не се знае дали ще стане и днес........
Ако некой е патил да даде съвет що откачам и ще я запаля да изгори тоя японски боклук.... ](*,) ](*,) ](*,)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Ное 06, 2017 9:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В какъв смисъл не може карето да излезе?
Ти какво имаш предвид под каре?
Имаш предвид, че не можете да изкарате главината от хъба?
Я пусни една снимка как изглежда отпред и отзад.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Ное 06, 2017 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
В какъв смисъл не може карето да излезе?
Ти какво имаш предвид под каре?
Имаш предвид, че не можете да изкарате главината от хъба?
Я пусни една снимка как изглежда отпред и отзад.

Вътрешно каре влиза в дифа след него полуоска и външно влизащо в главината и ей това външното (то е на шлици) се е заклинило в главината и няма вадене, поне така разбрах и е чукане, преси, нагряване, замръзяване и каквото се сетиш.... направо е нит а снимки не мога да пратя, че не съм в сервиза ако седя там ще взема чук и ще я размажа тая кочина та е по безопасно за колата да не съм покрай нея!

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Ное 06, 2017 11:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз имам една планка самоделка с разпробити отвори за гайките за колелото и за централния отвор. Стягам планката с гайките и със скоба за лагери избутвам карето. Може скобата да се хване и за периферията на хъба, но с планката е по-лесно,

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Пон Ное 06, 2017 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 29 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gaiman и 26 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор