Автор |
Съобщение |
joeless
Регистриран на: Пон Апр 21, 2014 8:52 am Мнения: 190 Местоположение: В. Търново
Автомобил: Христофор
Рейтинг: 74
|
Някой може ли да даде една схема, картинка или нещо такова на детайлите около лагера на главината отзад? Оставил съм си колата в сервиз за смяна на въпросния лагер, но цял ден не могли да развият някакви болтове там, та ми е чудно какво ще трябва да търся като ги резнат накрая...
_________________ Subaru Forester 1998 - 2.0MT [122]
|
|
|
Пет Дек 09, 2016 7:47 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Сега ми се изясни защо ми искаха майка си и баща си за смяна на задна лагер -главина. Отнемало цял ден. Добре, че си я смених сам, отне ми час -два. Имаше малко игра с електрожена, нищо сложно. Болтовете са в глухи технологични отвори в носача и ако са и заоблили главите -мале, мале. Това е Легаси де. Дано форко да се оправи бързо!
Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пет Дек 09, 2016 9:17 pm |
|
|
aliays
Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 7:29 pm Мнения: 54 Местоположение: Шумен
Автомобил: Forester sf ej20j
Телефон: 0896432628
Рейтинг: 4
|
Колега влез в japanscar.ru и по модел или рама си отвори автомобила и разгледай ...
|
|
|
Съб Дек 10, 2016 6:32 am |
|
|
martod
Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 10:24 pm Мнения: 237 Рейтинг: 130
|
joeless написа: Някой може ли да даде една схема, картинка или нещо такова на детайлите около лагера на главината отзад?
_________________ ---------------------------------------
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА .....ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА......
|
|
|
Съб Дек 10, 2016 9:36 am |
|
|
1040
|
Ето и останалата част покрай главината.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Съб Дек 10, 2016 10:02 am |
|
|
Mlad_I_Zelen
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 8:49 pm Мнения: 222 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester +Legaci 2.5
Телефон: 08782734sedem pet
Рейтинг: 109
|
|
Съб Дек 10, 2016 3:26 pm |
|
|
joeless
Регистриран на: Пон Апр 21, 2014 8:52 am Мнения: 190 Местоположение: В. Търново
Автомобил: Христофор
Рейтинг: 74
|
благодаря за информацията! днес си взех фореца от сервиза, той - стегнат, аз - оскубан като банатска гъска. Бяха ебали майката на 20578D болта, барабар с прилежащия му тампон. Разбираемо е донякъде, едва ли е пипан откакто е излязъл от завода.. Ама олекнах с допълнителни 100 кинта над предварително уговорената сума, и 4 дни в повече без кола... Другия път като сменям лагер ще съм си подготвил и болтове и тампони, да ги таковам в маймуните сервизаджийски... Айде наздраве и повечко сняг да има тая зима!
_________________ Subaru Forester 1998 - 2.0MT [122]
|
|
|
Вто Дек 13, 2016 6:35 pm |
|
|
Valio
|
Ами като механиците не се сещат ,че има и друг вариант.... Дългия болт не се отвива ами се развиват носачите от другата страна/откъм купето/ и по този начин се сваля главина с носачите и се избива лагера.. Три пъти съм сменял лагери по този начин..първия път като пробвах да развия болта се отказах на втората минута и си намерих вариант без да си губя времето и парите...
|
|
|
Вто Дек 13, 2016 8:33 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
То има и разни спрейчета за освобождаване на клеясали резби, ама колко сервизи ги ползват?
|
|
|
Вто Дек 13, 2016 8:40 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Този болт е голям проблем при повечето Субару 2-ра ръка, повечето сервизи не искат дори да чуят за смяна на заден лагер направо отказват а други искат голяма сума левчета! Моята сега е в сервиз при приятел с който сме раснали и реве с глас казва няма отвиване тоя боклук.... и аз много се дразня японците всичко са и барнали перфектно много лесно и просто за правене и всякакви ремонти ама некой работи са им голяма шитня
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Съб Ное 04, 2017 10:34 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
krismarg написа: То има и разни спрейчета за освобождаване на клеясали резби, ама колко сервизи ги ползват? Колега моля ви, всеки сервиз и квартално гаражче дори имат такива спрейове ама с квото и да мажеш на повечето от тия нужници няма отвиване!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Съб Ное 04, 2017 10:37 pm |
|
|
Rashko-Strashko
Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm Мнения: 98 Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
|
[/quote] ама с квото и да мажеш на повечето от тия нужници няма отвиване! [/quote] Така е... от собствен опит (който не е много голям го знам). Те тия японци правят болтовете от специална стомана, която като ръждяса да трябва да се реже... и то не за друго, а за да си продават новите болтове... старите за боклука...
_________________ Купих си Субару аз и го карам във захлас! Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз... Яко през гората бяга и към мацките посяга... Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...
|
|
|
Съб Ное 04, 2017 10:54 pm |
|
|
Монката
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 6:13 pm Мнения: 104 Местоположение: Тутракан
Автомобил: '04 Outback 2.5
Рейтинг: 87
|
Valio написа: Ами като механиците не се сещат ,че има и друг вариант.... Дългия болт не се отвива ами се развиват носачите от другата страна/откъм купето/ и по този начин се сваля главина с носачите и се избива лагера.. Три пъти съм сменял лагери по този начин..първия път като пробвах да развия болта се отказах на втората минута и си намерих вариант без да си губя времето и парите... Колегата е прав, преди два дена смених въпросния лагер по този начин, отне ми около два часа работа.
_________________ Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
|
|
|
Нед Ное 05, 2017 8:03 am |
|
|
ico_tech
|
@momcho2000 Цитат: направо отказват а други искат голяма сума левчета! Ами колега, не мога да се сдържа и ще те насоча - послушай собствения си съвет от темата си "колко е евтина поддръжата на Субару" и не ходи при такива дерачи . Дано не се скарате с твоя приятел от детските години като му обясниш, че тая работа не трябва да струва повече от 20-25 лв в твоя град. Лагер за 35 и си готов - всичко е много просто, лесно и евтино за правене.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Ное 05, 2017 4:18 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
ico_tech написа: @momcho2000 Цитат: направо отказват а други искат голяма сума левчета! Ами колега, не мога да се сдържа и ще те насоча - послушай собствения си съвет от темата си "колко е евтина поддръжата на Субару" и не ходи при такива дерачи . Дано не се скарате с твоя приятел от детските години като му обясниш, че тая работа не трябва да струва повече от 20-25 лв в твоя град. Лагер за 35 и си готов - всичко е много просто, лесно и евтино за правене. Ааа няма проблем не се сдържай излей си мъката и кой говори за евтино и скъпо в момента, че не видях!?!! И кви насоки даваш кви дерачи кви ги говориш... И да продължавам да твърдя, че всичко по колата е направено лесно и удобно за работа е естествено има леки изключения, но като цяло е така. Един миризлив дизелов голф 4-ка не е по евтин за подръжка от едно Субару По между другото лагерите са по 50 лв брой (SKF) а цената за смяната на лагера ще напиша като взема колата! И няма да се скараме с момчето бъди спокоен, винаги му оставям и повече от казаното просто той е страхотен майстор и приятел, който не реже глави не само на мен а и на всичките си клиенти! Поздрави колега и недей с лошо
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Нед Ное 05, 2017 6:21 pm |
|
|
ico_tech
|
Поздрави и на теб. От мене лошо не чакай и не възприемай тази задявка като заяждане. Жив и здрав и много късмет.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
15
|
|
Нед Ное 05, 2017 6:41 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Малко развитие по темата..... по скоро недоразвитие свалено е заедно с носачите от купето, но сега не може да излезе карето от главината, греене замръзяване скоби всички чалъми познати в света и няма вадене. Мамичката им мръсна японска и боклуците мръсни, толкова съм ядосан немам кръв,..... три дни мъка за един шибан лагер и не се знае дали ще стане и днес........ Ако некой е патил да даде съвет що откачам и ще я запаля да изгори тоя японски боклук....
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Пон Ное 06, 2017 9:42 am |
|
|
ico_tech
|
В какъв смисъл не може карето да излезе? Ти какво имаш предвид под каре? Имаш предвид, че не можете да изкарате главината от хъба? Я пусни една снимка как изглежда отпред и отзад.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Ное 06, 2017 10:37 am |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
ico_tech написа: В какъв смисъл не може карето да излезе? Ти какво имаш предвид под каре? Имаш предвид, че не можете да изкарате главината от хъба? Я пусни една снимка как изглежда отпред и отзад. Вътрешно каре влиза в дифа след него полуоска и външно влизащо в главината и ей това външното (то е на шлици) се е заклинило в главината и няма вадене, поне така разбрах и е чукане, преси, нагряване, замръзяване и каквото се сетиш.... направо е нит а снимки не мога да пратя, че не съм в сервиза ако седя там ще взема чук и ще я размажа тая кочина та е по безопасно за колата да не съм покрай нея!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Пон Ное 06, 2017 11:23 am |
|
|
patko
|
Аз имам една планка самоделка с разпробити отвори за гайките за колелото и за централния отвор. Стягам планката с гайките и със скоба за лагери избутвам карето. Може скобата да се хване и за периферията на хъба, но с планката е по-лесно,
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Пон Ное 06, 2017 12:19 pm |
|
|