Драмата продължава, явно толкова горе долу им е живота сега започна да вие от другата страна.....
Тук обаче положението е по сложно първо минавам при моя френд той ми казва всичко друго правя по нея ма за лагер беги бръже от тук никъде никой не иска да го прави и накрая на едно место се съгласяват като един от монтьорите ми е също френд и само като я видя вика заден лагер
маллее това си е таковало майката, дано се развият болтовете... че това е голем х*й... аз обаче съм подготвен за такава реакция от тяхна страна и я оставям след известно време ми звънят ииии..... нито един болт не се отвива всички са бетонирани нема мърдане баце.... и сега се почва късане на болтове, пилене, резане и нови тампони, нови болтове, нов лагер, реглаж.... и крайна цифра около 300 лв. за смяна на един обикновен лагер.... еб@х ти японския кенеф.....
за тия почти 10 години верен фен на марката и сменил какво ли не по нея и правил почти всяка част, те тоа лагер ми такова майката...
Искам да отбележа, че колата не е ръждива и гнила или каквито и да е наченки на ръжда.... но тия болтове са направо занитени...
Ще пиша какво се случва и колко е излязло, и вече знам кое е най скъпото и най лайняното за правене в Форестър първа генерация "ЗАДЕН ЛАГЕР" (това при условие, че всичко е нит иначе при нормално развиващи се болтове 55 лв. за лагер и 50 лв за смяна ми взеха за една Импреза 2002 год.)