Датчик за перките на радиатора
Автор |
Съобщение |
patko
|
Т.е. пружината е хоризонтално разположена или не съм разбрал? Ако е така, то пинчето е на 12 часа.
П.с. Проверих - на Форестър 2008 термостатът е хоризонтален, а написаното в предните постове от мен важи за вертикален термостат.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 6:12 am |
|
|
OFFROADER
|
HUNTERA76 написа: ...... И още нещо колега не съм запознат при Легаси и Аутбек как е но при Форестър SG термостата не седи под помпата(т.е гледа надолу) а седи срещу теб и няма как да насочиш пинчето да гледа напред(към радиатора) Давам това уточнение за да не се бъркат колегите. Не е съвсем така колега. Аз съм със SG 125 к.с. и моят термостат е вертикален, а на турбо моделите е хоризонтален, доколкото виждам от подписа ти ти си с турбо. Искам и друго да споделя. Какта бях писал по рано преди време смених термостата с оригинален и понеже не бях сигурен как се монтира, във една тема тук прочетотох, че пина трябва да бъде на срещуположната страна на тръбата за парното( тази която излиза директно от помпата) . Така го монтирах и колата работеше без проблеми. Но след като прочетох сервизното ръководство за ориентацията на термостата все нещо ме човъркаше, че не съм го монтирал както трябва и реших да го сваля и да го сложа според описанието. И резултатът е неработещ термостат. Долният мъркуч е студен, перките работят та се скъсват, температурата стига 102 градуса и пада изключително бавно. Въздух в системата няма, след изстиване течността от казанчето си се връща и радиатора е пълен. Колата я карах няколко дена до пълно загряване и работи все по същият начин. Сега ще сваля термостата и ще си го върна пак в старото положение, че се видях в страшен филм.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 10:40 am |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Постове: 66 Рейтинг: 0
|
patko написа: Има ли развитие? Извинявам се ,че чак сега отговарям Сега всичко е наред, антифриза не намалява , долния маркуч се загрява , перките не съм ги чул
|
|
|
Съб Апр 08, 2017 11:56 am |
|
|
mac
Регистриран на: Нед Юни 14, 2009 7:26 pm Постове: 6 Местоположение: Своге Рейтинг: 0
|
Хвала и поклон на питащите и отговарящите! След прочитането на темата сигурно ще ми се спестят време, пари и нерви. Абсолютно идентичен проблем на Импреза 2002, 1.6. В събота ще сваля термостата. Да видя го видя мръсника, накъде съм го ориентирал, след като смених водната помпа. После ще четем за високите обороти на празен ход.
|
|
|
Чет Яну 03, 2019 6:44 pm |
|
|
CANCEL
Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am Постове: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
|
Здравейте , моя проблем не точно същия , ама не намерих правиланата тема , та да питам тук. Едната перка не се включва и при бавно каране и дълга работа на място в много горещо с пуснат климатик, температурата се качава . Как да проверя дали перката е заминала или няма кой да и каже да работи ?
|
|
|
Сря Юли 03, 2019 3:41 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта |
|