Датчик за перките на радиатора
Автор |
Съобщение |
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
Налях радиатора с оцет ще го изчакам 24 часа , но ми направи впечатление ,че ламелите откъм перките ,са прегоряли като ги пипнеш и се ронят Ще си върна стария термостат с новия при висока скорост ,явно пружината не издържа на налягането и се отваря при скорост 150км/ч температурата е 66 градуса
|
|
|
Нед Яну 15, 2017 11:33 am |
|
|
vizor
|
Вижда се през долния маркуч мисля добре дали е запушен .. май само там се виждат ламелите
|
|
|
Нед Яну 15, 2017 9:33 pm |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
Довечера като се прибера ще проверя ламелите ,ако е останало нещо от тях .поръчах си оригинален термостат и капачка за радиатора от колегата mimo13 и ще видим какво ще излезе , най-много и самия радиатор да сменя накрая
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 11:08 am |
|
|
vizor
|
Ако не ти се свидят финансите - аз бих го направил ако имаш съмнения. Тоест аз точно така направих и не съжалявам грам.
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 4:42 pm |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
Радиаторът не е запушен или поне се отпуши ,като сипя течност и си изтича нормално . Изчистих го с дейонизирана вода от оцета. Обезвъздуших с фуния от шише. Пак тест с висока скорост. Температурата се движеше в границите 90-96 ,но пак същото с перките ,включват се на 96 ,но долния маркуч остава студен. Утре ще сменя капачката ,но се замислих датчикът ,който мери температурата е на главата ,а термостатът е долу сега е студено времето и при висока скорост въздушният поток охлажда много бързо ,т.е. термостатът не успява да отвори...не знам дали има логика в това. И все пак ще продължа с пробите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 9:35 pm |
|
|
vizor
|
А разширителния отстрани как е ситуацията с него? Чезне ли течност?
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 10:05 pm |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
|
Пон Яну 16, 2017 10:06 pm |
|
|
vizor
|
Щом там не мърда грам то най-вероятно е помпата или радиатора. Иначе това, че тече не значи нищо.. за жалост имам радиатор, но той е без капачка иначе щях да ти го подаря да пробваш с него, но си е интересен казус. Дръж ни в течение какво става. Сигурни ли сте и за посоката на термостата? Знам, че питам тъпи въпроси, но умни не ми останаха.
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 10:11 pm |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
да термостата си е правилно сложен , няма как да го объркаш помпата със сигурност не тече , и когато рязко давам газ темпратурата пада , което значи ,че има движение не знам какво друго може да не й е наред остава все пак радиатора
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 10:26 pm |
|
|
vizor
|
Да има луфт между помпата и тялото. ТОЧНО моя проблем, но имах куп други и не мога да кажа дали това са нормалните симптоми при нормално работеща охладителна система. Не можеше да направи налягане достатъчно голямо като цяло. Бих ти препоръчал ЗА ДА СИ СИГУРЕН, че няма въздух в системата да я надуеш. Като цяло.. изчерпах се От тука нататък.. опита трябва да си каже тежката дума.
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 10:40 pm |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
Как да я надуя ? През капачката на радиатора ? Трябва ли да източа изцяло антифриза ?
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 5:37 am |
|
|
patko
|
nasko711206 написа: да термостата си е правилно сложен , няма как да го объркаш помпата със сигурност не тече , и когато рязко давам газ темпратурата пада , което значи ,че има движение не знам какво друго може да не й е наред остава все пак радиатора Можеш да объркаш термостата. Клапанчето трябва да е насочено напред, към радиатора. Аз имах идентичен проблем след намесата на механик - смяна водна помпа и другите неща. Смених термостата с оригинален и го поставих, както го извадих, т.е. грешно. И пак същото. Ново сваляне след прочитане на ръководството, правилно ориентиране и всичко изчезна. Пробвай друго - карай без парно и виж какво ще се случи.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
Последна промяна patko на Вто Яну 17, 2017 5:54 am, променена общо 1 път
|
|
Вто Яну 17, 2017 5:49 am |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
Това ще го проверя , мисля че не е така , просто го сложих с пружината нагоре към водната помпа
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 5:52 am |
|
|
patko
|
Винаги е с пружината нагоре, защото не можеш да затвориш капачката, ако е обратно. Но можеш да го въртиш около оста му.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 5:55 am |
|
|
patko
|
nasko711206 написа: Това ще го проверя , мисля че не е така , просто го сложих с пружината нагоре към водната помпа Какво означава това - "не е така"? - Клапанчето накъде сочи?
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 5:57 am |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
мисля ,че настрани към скоростната кутия ,не обърнах внимание как го слагам ,не мислех че има значение
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 5:59 am |
|
|
patko
|
Има, повярвай ми. Става дума за предишната ми кола - Легаси 2.0 със същия двигател. Ако е към скоростната кутия - това е назад - точно на 180 градуса от правилната позиция.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 6:02 am |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
Днес ще го проверя и ще го завъртя ,благодаря за информацията
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 6:20 am |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
Одисеята мисля ,че приключи Смених термостата с оргинален и оригинална капачка ,завъртях клапанчето по посока радиатора и о,боже термостатът започна да отваря . Само дето направих всичко това наведнъж и не знам ,кое и дали само в едно е бил проблемът. Сега температурата се движи в границите на 88-91 градуса. Долният маркуч е топъл и перките естествено спряха да се въртят. Забелязах обаче разлика в обратното усилие на пружините на стария и новия термостат. Старата пружина е по-малко натегната ,все пак умора на материала. Благодаря на колегите за съветите
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 8:46 pm |
|
|
vizor
|
Радвам се, че ни послуша. Термостата ти отваря, защото е поставен правилно както ти споменахме вече в темата. vizor написа: Термостат, капачка и помпа САМО оригинал. НИЩО друго не слагай. Силно го препоръчвам това и не е само мой личен опит. Жалко само, че толкова работа изхаби, но научи полезен урок. Това е първото, кеото се прави като си купиш субару като цяло. Жалко само, че ни излъга, че няма как да го объркаш Проблема щеше да е решен по-рано тогава
|
|
|
Вто Яну 17, 2017 9:52 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта |
|