Датчик за перките на радиатора
Автор |
Съобщение |
patko
|
Т.е. пружината е хоризонтално разположена или не съм разбрал? Ако е така, то пинчето е на 12 часа.
П.с. Проверих - на Форестър 2008 термостатът е хоризонтален, а написаното в предните постове от мен важи за вертикален термостат.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 6:12 am |
|
|
OFFROADER
|
HUNTERA76 написа: ...... И още нещо колега не съм запознат при Легаси и Аутбек как е но при Форестър SG термостата не седи под помпата(т.е гледа надолу) а седи срещу теб и няма как да насочиш пинчето да гледа напред(към радиатора) Давам това уточнение за да не се бъркат колегите. Не е съвсем така колега. Аз съм със SG 125 к.с. и моят термостат е вертикален, а на турбо моделите е хоризонтален, доколкото виждам от подписа ти ти си с турбо. Искам и друго да споделя. Какта бях писал по рано преди време смених термостата с оригинален и понеже не бях сигурен как се монтира, във една тема тук прочетотох, че пина трябва да бъде на срещуположната страна на тръбата за парното( тази която излиза директно от помпата) . Така го монтирах и колата работеше без проблеми. Но след като прочетох сервизното ръководство за ориентацията на термостата все нещо ме човъркаше, че не съм го монтирал както трябва и реших да го сваля и да го сложа според описанието. И резултатът е неработещ термостат. Долният мъркуч е студен, перките работят та се скъсват, температурата стига 102 градуса и пада изключително бавно. Въздух в системата няма, след изстиване течността от казанчето си се връща и радиатора е пълен. Колата я карах няколко дена до пълно загряване и работи все по същият начин. Сега ще сваля термостата и ще си го върна пак в старото положение, че се видях в страшен филм.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Пон Мар 06, 2017 10:40 am |
|
|
nasko711206
Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm Мнения: 66 Рейтинг: 0
|
patko написа: Има ли развитие? Извинявам се ,че чак сега отговарям Сега всичко е наред, антифриза не намалява , долния маркуч се загрява , перките не съм ги чул
|
|
|
Съб Апр 08, 2017 11:56 am |
|
|
mac
Регистриран на: Нед Юни 14, 2009 7:26 pm Мнения: 6 Местоположение: Своге Рейтинг: 0
|
Хвала и поклон на питащите и отговарящите! След прочитането на темата сигурно ще ми се спестят време, пари и нерви. Абсолютно идентичен проблем на Импреза 2002, 1.6. В събота ще сваля термостата. Да видя го видя мръсника, накъде съм го ориентирал, след като смених водната помпа. После ще четем за високите обороти на празен ход.
|
|
|
Чет Яну 03, 2019 6:44 pm |
|
|
CANCEL
Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
|
Здравейте , моя проблем не точно същия , ама не намерих правиланата тема , та да питам тук. Едната перка не се включва и при бавно каране и дълга работа на място в много горещо с пуснат климатик, температурата се качава . Как да проверя дали перката е заминала или няма кой да и каже да работи ?
|
|
|
Сря Юли 03, 2019 3:41 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|