Автор |
Съобщение |
estario
Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm Мнения: 30 Рейтинг: 25
|
Здравейте, Днес карах форестъра бързичко по магистралата и първите 200 км нямаше проблем, но след това при 4500 оборота газовата започна да издава пиукащ звук и да превключа на бензин. При каране с до 3800 оборота всичко е наред и си кара на газ, но над тези обороти за 2-3 минути дава алармата и превключа. Отделно двигателя започна да се държи странно. При 4000 оборота и изключане от скорост оборотите се задържаха 2-3 секунди, после падаха на 3000, после на 2000 и най-накрая паднаха на 1000 с по 2-3 секунди пауза. Газовата е сложена на 180000 км, сега колата е на 208000. Предполагам е проблем с изпарителя или с някой филтър. Няма достатъч3н дебит при повече газ и превключа. Някакви други предложения.?
|
|
|
Чет Сеп 14, 2017 6:49 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здрасти Митко, Бих те посъветвал да се обадиш на Станислав (дал съм ти телефона му на личната ни кореспонденция в пощата) и да го попиташ за това нещо с газовата. Аз лично такова нещо не съм наблюдавал абсолютно никога и никога не ми се е превключвала газовата дори и като карам със 170км/ч по магистралата за дълго време. Изпарителя на газовата е такъв, който се слага на Турбо двигатели. Доколкото помня е написано на самият изпарител и по документи трябва също да е написано. Това с оборотите не мога да го коментирам от какво може да е. Имам някакъв частичен спомен, че нещо подобно ми се е случвало и преди при ... мисля като съм загрял доста колата от каране, но наистина не се наемам да го коментирам с точност. Ако имаш ядове ми звънкай. Поздрави!
|
|
|
Чет Сеп 14, 2017 7:16 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Възможно е и да е от датчик, които подава сигнал към инжекторите/мисля,че тази уредба има такъв/.Подава грешен сигнал,че газта в бутилката е свършила.
|
|
|
Чет Сеп 14, 2017 8:13 pm |
|
|
Alxx
|
Ей така, да се обадя: Провери си антифриза и дали с-мата не е нашмъркала въздух отнякъде. Бърз вариант за тест - изрежи я докато не изключи, спри бързо и го пипни топъл ли е.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Сеп 14, 2017 10:54 pm |
|
|
dimitrov2000
|
Възможно е да не ти стига налягане на газта. Провери си дали имаш клапан на бутилката... Имах същия проблем с Аутбека си преди години, като стигнеше бутилката до половината. На газовата бутилка имаше капаче и под него клапан /колкото 50 стотинки с широка пружинка отдолу/. Изхвърлих го и всичко заспа.
|
|
|
Пет Сеп 15, 2017 7:56 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Когато имах Baja та започна да задържа така оборотите, при мен беше датчик на наутрална скорост на ск. Кутия 30тина лева, сменя се лесно. Но първо го замери с мултицета дали сработва коректно. Другото при газаджиите.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Сеп 17, 2017 11:15 am |
|
|
plaskom
|
Ако беше написал от къде си в профила си, щеше да е по-лесно да те насочим къде да отидеш. Но за София, Тони от Динамикт Арт е №1 за мен. В едно Ланди Ренцо имаше полтъргайс и докато не го откри и пребори не се отказа.
|
|
|
Пон Сеп 18, 2017 9:02 pm |
|
|
estario
Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm Мнения: 30 Рейтинг: 25
|
След смяна на филтрите и леко вдигане на налягането всичко е наред.
|
|
|
Вто Сеп 19, 2017 12:56 pm |
|
|