Автор |
Съобщение |
Cvetelin
Регистриран на: Вто Авг 30, 2016 11:40 am Мнения: 58 Местоположение: Русе
Skype: reggaet0n
Автомобил: Fori 2.0 AT/ Fori 2.0 turbo AT
Телефон: 0895656422
Рейтинг: 0
|
Здравейте, сложих си електронен буст контролер LD Performance и сега нещата са ок. Обаче се появи едно "приплъзване" на автомата. Не знам дали на мен ми се струва или наистина нещо се случва. В различни диапазони на обороти и понякога, автомата има поведението за 1 -2 секунди все едно си на полу-съединител. Интересното е, че оборотите не мърдат, а колата не спира да ускорява. Дали е режим на автомата или е тръгнал към края на земния си път Мотора не си сменя звука и колата е в буст и ускорява. Та, въпроса е, тея кутии до към каква мощност държат. Дали е поела пътя на горе в небесата и ако си сложа по голямо турбо ще почине.
|
|
|
Пет Ное 17, 2017 4:51 pm |
|
|
Vmax
|
Готова е - очаквай да роди скоро. Ако е здрава ще издържи до 240кс
Търси ръчка ако ще даваш газ, а и е по еврино от ремонт на автомата
|
|
|
Пет Ное 17, 2017 6:26 pm |
|
|
Cvetelin
Регистриран на: Вто Авг 30, 2016 11:40 am Мнения: 58 Местоположение: Русе
Skype: reggaet0n
Автомобил: Fori 2.0 AT/ Fori 2.0 turbo AT
Телефон: 0895656422
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: Готова е - очаквай да роди скоро. Ако е здрава ще издържи до 240кс
Търси ръчка ако ще даваш газ, а и е по еврино от ремонт на автомата Благодаря. Преди да надуя нямаше ядове. Ще я видим.
|
|
|
Съб Ное 18, 2017 7:41 am |
|
|
Vmax
|
не е само от надуването. просто си е била тръгнала.
|
|
|
Съб Ное 18, 2017 8:25 am |
|
|
vizor
|
|
Съб Ное 18, 2017 12:12 pm |
|
|
Vmax
|
vizor написа: Коя година е колата? SF e Иво, старата кутия - виж снимката от профила на автора
|
|
|
Съб Ное 18, 2017 1:04 pm |
|
|
Cvetelin
Регистриран на: Вто Авг 30, 2016 11:40 am Мнения: 58 Местоположение: Русе
Skype: reggaet0n
Автомобил: Fori 2.0 AT/ Fori 2.0 turbo AT
Телефон: 0895656422
Рейтинг: 0
|
Колата е 2000 година. Аватара в другото... 2.0 122кс Днес я карам цял ден на позиция 3 на автомата и работи перфектно. Прави го само на позиция Д Щом държи до към 240 кс .... кво се случва на 1.2бара?
|
|
|
Нед Ное 19, 2017 6:37 pm |
|
|
Vmax
|
Не е толкова просто, както си мислиш. Тази кутия има различни карти и те са пригодени за 170 коня сет ъп. Не може просто да и врътнеш кранчето на колата и да очакваш, че кутията ще се справи, защото не може да се самоадаптира. Същата кутия се слага на Субару СВХ, даже е една идея по-хилава. ( 230 коня, 1.7тона ).
За да стане при твоята кола, кутията трябва да първо да е здрава и да се ремапне, нещо което няма кой да го направи, а и да се намери няма да ти хареса сумата. Затова е най-лесно и евтино да минеш на ръчна кутия.
|
|
|
Нед Ное 19, 2017 7:23 pm |
|
|
Cvetelin
Регистриран на: Вто Авг 30, 2016 11:40 am Мнения: 58 Местоположение: Русе
Skype: reggaet0n
Автомобил: Fori 2.0 AT/ Fori 2.0 turbo AT
Телефон: 0895656422
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: Не е толкова просто, както си мислиш. Тази кутия има различни карти и те са пригодени за 170 коня сет ъп. Не може просто да и врътнеш кранчето на колата и да очакваш, че кутията ще се справи, защото не може да се самоадаптира. Същата кутия се слага на Субару СВХ, даже е една идея по-хилава. ( 230 коня, 1.7тона ).
За да стане при твоята кола, кутията трябва да първо да е здрава и да се ремапне, нещо което няма кой да го направи, а и да се намери няма да ти хареса сумата. Затова е най-лесно и евтино да минеш на ръчна кутия. вече е намалена да се кара евридей а иначе с последното изречение си много прав..... вече го правя
|
|
|
Нед Ное 19, 2017 8:03 pm |
|
|
vizor
|
На 1.2 бара по бих се притеснявал за мотора ти като цяло отколкото за кутията. Кутията за някви тънки кинти може да се направи да държи всичко, което можеш да и предоставиш с всички фабрични турбини вграждани в субару + азот.. Иска едни алуминиеви акумулиращи бутала + шифт кит. Замисли се по-скоро за мотора какво се случва там
|
|
|
Нед Ное 19, 2017 8:25 pm |
|
|
Vmax
|
а тази кола след като е надута на 1.2, проверявана ли е как е със смеси, корекции и т.н.? Има няколко критични елемента, които трябва да си сигурен че са 100% ок, иначе ще роди и двигателя: 1. Бензинова помпа - ако си на стокова, мини на Валбро или подобна 2. Ламбда - ако е оригиналната ( не си я сменял ) то направо си купувай нова.
Въобще тази тунинг пътека е мбого козя и скъпа. Виж тунинг секцията
|
|
|
Нед Ное 19, 2017 8:36 pm |
|
|
vizor
|
И load-а на картите. Според мен с която и да е турбина на 1.2 бара го подминава со много. Демек нататък прави интерполация, но като знам с аванса какво става.. жална му майка на температурите на газовете.
|
|
|
Нед Ное 19, 2017 8:44 pm |
|
|
Cvetelin
Регистриран на: Вто Авг 30, 2016 11:40 am Мнения: 58 Местоположение: Русе
Skype: reggaet0n
Автомобил: Fori 2.0 AT/ Fori 2.0 turbo AT
Телефон: 0895656422
Рейтинг: 0
|
карам я на газ всеки ден. Направени хубави настройки с хубав инжекцион и няма ядове. В момента е на 0.9 и всичко е перфектно. не е е правено каквото и да е . ЕЛектронен буст контролер и хубави настроийки
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 10:18 am |
|
|
vizor
|
Хубави настройки на ? На газта? Ами авансовата карта какво става с нея?
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 6:57 pm |
|
|