Отговори на тема
 Проблем с помпата на хидравликата 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am
Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Нов съм тук(за първи път влизам). От 5 дена съм собственик на subaru forester 2.0 158кс 2006-та година.когато го паля сутрин сташно виене се чува от помпата на хидравликата. Съвсем леко да бутна волана и става още по зле.при крайно положенке направо стърже. Свалихме я.Дадох я на майстор. Отвори я пред мен. Вътре свети. Слага я на стенд и нищо. Никъв шум. Слагаме я на колата същата драма-вие. Ново хидравлично масло, нови дивтунки и нищо. Като загрее помпата спира да вие но при завъртане на волана пак се чува.От какво може даже това.Моля някой компетентен колега да помогне.

Пон Ное 20, 2017 7:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 09, 2008 6:30 pm
Постове: 124
Местоположение: Варна
Рейтинг: 41
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ами първом напиши откъде си драги, та да те упътим!

_________________
SUBARU BOXER DIESEL
SUBARU OUTBACK H6 3.0

Пон Ное 20, 2017 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Дадох я на майстор.

На кой си я дал...? :lipseal:

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Ное 20, 2017 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am
Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От Горна Оряховица съм. Дадох я на майстор който рециклира помпи и рейки. Баща и син са единствените в региона дето се занимават с това

Вто Ное 21, 2017 8:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
а сменихте ли маркучите към казанчето?

Вто Ное 21, 2017 9:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am
Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не. Като нови са. Нямат спукване. Скобите сменихме със нови.

Вто Ное 21, 2017 11:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am
Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Има един датчик за налягане на самата помпа. Може и от него да е.

Вто Ное 21, 2017 11:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Постове: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз залагам на опръстена , наскоро имах такава драма . Като запалиш , размърдай с ръка близо до помпата маркуча , който влиза от горната и част , ако си променя "цвиленето" , значи е от опръстена . Развиваш едно болтче вадиш мущука и ще го видиш , после го сменяш , обезвъдушаваш и караш смело . Номер 4 е опръстенчето , колкото и да изглежда на външен вид добре , го смени .
Тази тема ми помогна на мен :
viewtopic.php?f=5&t=7413
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/

Сря Ное 22, 2017 2:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am
Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Много благодаря колега. Ще пробвам непременно и ще пиша какво е станало

Сря Ное 22, 2017 5:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Постове: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
gaiman написа:
Аз залагам на опръстена , наскоро имах такава драма . Като запалиш , размърдай с ръка близо до помпата маркуча , който влиза от горната и част , ако си променя "цвиленето" , значи е от опръстена . Развиваш едно болтче вадиш мущука и ще го видиш , после го сменяш , обезвъдушаваш и караш смело . Номер 4 е опръстенчето , колкото и да изглежда на външен вид добре , го смени .
Тази тема ми помогна на мен :
viewtopic.php?f=5&t=7413
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/

:good:

Сря Ное 22, 2017 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор