Автор |
Съобщение |
r_o_s_k_o_84
Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Нов съм тук(за първи път влизам). От 5 дена съм собственик на subaru forester 2.0 158кс 2006-та година.когато го паля сутрин сташно виене се чува от помпата на хидравликата. Съвсем леко да бутна волана и става още по зле.при крайно положенке направо стърже. Свалихме я.Дадох я на майстор. Отвори я пред мен. Вътре свети. Слага я на стенд и нищо. Никъв шум. Слагаме я на колата същата драма-вие. Ново хидравлично масло, нови дивтунки и нищо. Като загрее помпата спира да вие но при завъртане на волана пак се чува.От какво може даже това.Моля някой компетентен колега да помогне.
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 7:15 pm |
|
|
Ba4oMisho
Регистриран на: Вто Дек 09, 2008 6:30 pm Постове: 124 Местоположение: Варна Рейтинг: 41
|
Ами първом напиши откъде си драги, та да те упътим!
_________________ SUBARU BOXER DIESEL SUBARU OUTBACK H6 3.0
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 7:57 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: Дадох я на майстор. На кой си я дал...?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 8:01 pm |
|
|
r_o_s_k_o_84
Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
|
От Горна Оряховица съм. Дадох я на майстор който рециклира помпи и рейки. Баща и син са единствените в региона дето се занимават с това
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 8:02 am |
|
|
Vmax
|
а сменихте ли маркучите към казанчето?
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 9:41 am |
|
|
r_o_s_k_o_84
Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
|
Не. Като нови са. Нямат спукване. Скобите сменихме със нови.
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 11:21 am |
|
|
r_o_s_k_o_84
Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
|
Има един датчик за налягане на самата помпа. Може и от него да е.
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 11:24 am |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Постове: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
Аз залагам на опръстена , наскоро имах такава драма . Като запалиш , размърдай с ръка близо до помпата маркуча , който влиза от горната и част , ако си променя "цвиленето" , значи е от опръстена . Развиваш едно болтче вадиш мущука и ще го видиш , после го сменяш , обезвъдушаваш и караш смело . Номер 4 е опръстенчето , колкото и да изглежда на външен вид добре , го смени . Тази тема ми помогна на мен : viewtopic.php?f=5&t=7413http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 2:21 am |
|
|
r_o_s_k_o_84
Регистриран на: Пон Ное 20, 2017 8:51 am Постове: 14
Автомобил: Subaru forester
Телефон: 0988801187
Рейтинг: 0
|
Много благодаря колега. Ще пробвам непременно и ще пиша какво е станало
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 5:38 pm |
|
|
petko 69
|
gaiman написа: Аз залагам на опръстена , наскоро имах такава драма . Като запалиш , размърдай с ръка близо до помпата маркуча , който влиза от горната и част , ако си променя "цвиленето" , значи е от опръстена . Развиваш едно болтче вадиш мущука и ще го видиш , после го сменяш , обезвъдушаваш и караш смело . Номер 4 е опръстенчето , колкото и да изглежда на външен вид добре , го смени . Тази тема ми помогна на мен : viewtopic.php?f=5&t=7413http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 7:21 pm |
|
|