Автор |
Съобщение |
Vmax
|
kronos написа: Поради големия брой теми за амортисьори, реших да не ги размивам, а да пиша тук, защото амортисьорите на 2,5 XT са различни от останалите. Та съм решил да сменя накрая моите, но не само задните, а и 4-те амортисьора с нови Каяба, заедно с нови задни пружини пак Каяба. За жалост у нас е почти невъзможно да се намерят задни Каяба, но все пак в един сайт ги предлагат на доста прилична цена: https://kanex.bg/shop/avtochasti/p/amor ... 1%FC%EE%F0Обаче е хубаво да се знае, че самата фирма производител указва смяна на всичките си видове амортисьор на всеки 80 000 км: https://kyb-europe.com/bulgaria/produkti/amortisyori/Лошото е, че у нас нямат представителство, а най-близкото е в Румъния, град Тимишоара Има Каяба и Каяба. Най-добре е да говориш с някой от сервизите и да ги вземеш от тях с техен монтаж за да имаш гаранция.
|
|
|
Пет Юни 12, 2020 7:14 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Повечето фирми препоръчват смяна на 80-100к, не е изненада. Ако обичаш да натискаш по завои, не взимай ексел джи. Не стават. А кои препоръчваш? Четох, че вече Педерсите не ставали. Vmax написа:
Има Каяба и Каяба. Най-добре е да говориш с някой от сервизите и да ги вземеш от тях с техен монтаж за да имаш гаранция.
Ужас и на тях ли се появиха ментета?
|
|
|
Пет Юни 12, 2020 7:44 pm |
|
|
Alxx
|
Ментета не, ама разликата между произведени в Япония, Малайзия, Португалия и Полша е деградираща в изредения порядък. Ако обичаш стабилност и малко подрусване не те безпокои, избери Ултра СР, те поне отговарят на заявката за турбо кола, WRX Bug се оборудва с такива. Ексел са универсален заместител при всички марки. Няма как да предлагаш амортисьор с общи качества и еднаква конструкция за всякакви марки и той да става за всякакви условия. Давам ти прост пример: Аз, съм с Токико за Фоз като твоя(знаеш, че колата ми е сглобка), на 13 години и незнайни километри. При тест на тресачка(която тества по параметри за ОЕМ на моята кола) ми дава 82% на предните. Същата Импреса на клиент с нови ексел на около 10к дава 72-73%. Цифрите говорят и аз ще замълча.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юни 12, 2020 7:53 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Ментета не, ама разликата между произведени в Япония, Малайзия, Португалия и Полша е деградираща в изредения порядък. Ако обичаш стабилност и малко подрусване не те безпокои, избери Ултра СР, те поне отговарят на заявката за турбо кола, WRX Bug се оборудва с такива. Ексел са универсален заместител при всички марки. Няма как да предлагаш амортисьор с общи качества и еднаква конструкция за всякакви марки и той да става за всякакви условия. Давам ти прост пример: Аз, съм с Токико за Фоз като твоя(знаеш, че колата ми е сглобка), на 13 години и незнайни километри. При тест на тресачка(която тества по параметри за ОЕМ на моята кола) ми дава 82% на предните. Същата Импреса на клиент с нови ексел на около 10к дава 72-73%. Цифрите говорят и аз ще замълча. Мерси, но при този ограничен избор на задни амортисьори от Каяба, не знам откъде мога да намеря Ultra SR
|
|
|
Пет Юни 12, 2020 8:20 pm |
|
|
Alxx
|
Ще ти потърсим
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юни 12, 2020 9:22 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Ще ти потърсим Мерси още веднъж
|
|
|
Пет Юни 12, 2020 9:36 pm |
|
|
kronos
|
И така, след като се оказа, че няма Каяба Ултра за моя Форко, вече мога да се похваля с новите задни амове и пружини Педерс с тампони на Каяба: Ето и предните за сравнение колко ниво държат: Та колата доста се вдигна, спря с досадното клатене и е далеч по-стабилна. Сега трябва да мина реглаж и всичко е точно Смених и пистов ремък с ролка и сега остава да я пояздя яко като изляза отпуска
|
9
|
|
Пон Юли 06, 2020 6:27 pm |
|
|
nikentce
|
Честито, супер изглежда
|
|
|
Вто Юли 07, 2020 8:35 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: Честито, супер изглежда Мерси. Минах и реглаж и сега се наслаждавам на "новата" си кола
|
|
|
Вто Юли 07, 2020 11:45 am |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Постове: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Амиии , след тотално "омекване" и висване на задницата, се наложи спешно лечение. Диагнозата ясна , лечението - комплекти педерс heavy duty. Вчера пристигнаха и след работа запретнах ръкави. След упорито споменаване на близките женски роднини на болтовете на главините, най накрая същите бяха развити, извадени старите амове и пружини и подменени с новите комплекти. Резултата е потресаващ. Вдигна се осезаемо. Като возия, малко се втвърди, но пък на завоите е по добре. И добре че съм с колан, че иначе се хлъзгам към предния джам...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Авг 06, 2020 9:34 am |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Постове: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Колега Кронос, сега се загледах в твоите снимки с ролетката. Разликата между старите и новите пружини и амортисьри е сантиметър при теб. При мен е над 5 сантиметра разлика. Че и единия ам беше изтървал. Какво те накара да ги смениш?
|
|
|
Пет Авг 07, 2020 6:35 pm |
|
|
kronos
|
delf написа: Колега Кронос, сега се загледах в твоите снимки с ролетката. Разликата между старите и новите пружини и амортисьри е сантиметър при теб. При мен е над 5 сантиметра разлика. Че и единия ам беше изтървал. Какво те накара да ги смениш? Протекоха преди 2 години и колата се люлееше гадно. Само, че моите не са червените, а черните Педерси.
|
|
|
Пет Авг 07, 2020 7:12 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Постове: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
И моите са черни на цвят. Но на кутията пишеше че са усилени пружините. Не знам дали цвета е определящ....
|
|
|
Пет Авг 07, 2020 10:55 pm |
|
|
Alxx
|
Всичките са хеви дюти, но, по спомен червените са спортни и понижаващи. VMax май караше с червени, да каже.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Авг 08, 2020 12:58 am |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Постове: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
Аз съм с червените педерси , не са понижаващия модел . Просто се решили сега да ги боядисват в черно . Мойте ги поръчах преди две години и половина и останах очарован колко се вдигна задницата .
|
|
|
Съб Авг 08, 2020 6:29 am |
|
|
Vmax
|
gaiman написа: Аз съм с червените педерси , не са понижаващия модел . Просто се решили сега да ги боядисват в черно . Мойте ги поръчах преди две години и половина и останах очарован колко се вдигна задницата . И двата модела амове стават за понижаващи пружини, но са с различна твърдост и конструкция вътре. Няма такива глупости като боядисване и тн Червените са по твърди и се доближават до усещането от СТИ амове, но зимата при големи студове се случва да поклопват. Има тема за Фоз и повдигане за задницата където е писано доста PS: сега видях че става дума за пружините - не са еднакви, червените са усилени. Черните са сток, но въпреки това са една идея по-твърди от ОЕМ. Хубаво е да се взимат от усилените, защото след време слягат малко, а и повечето са на газ и карат багаж.
|
|
|
Съб Авг 08, 2020 7:45 am |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Постове: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
Пружините са ми червени , амовете са си черни , като ги монтирах и си се вдигна на нормалната стокова височина . В сайта пишеше че са за автомобили с LPG , и като се фулират резервоара и бутилката си седи "събчо" на сток височина .
|
|
|
Съб Авг 08, 2020 8:02 am |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Постове: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Contents of Kit 803042(Pedders Part Numbers)800473L –Rear Strut Left 800473R –Rear Strut Right
Това са номерата на heavy duty. Сравних ги с моите, същите са....
|
|
|
Съб Авг 08, 2020 2:02 pm |
|
|
kronos
|
Все пак не караме STI, че чак толкова да им треперим Вярно, че 1000 лева са много, но колите са на 15 години и над 200 000 км и е нормално самонивелиращи се амове да сдадат багажа. Ако карахме Х3 с въздушно окачване, щяхме да завиждаме на подобни разходи, че там сумата е х2 само за възглавниците, без да споменаваме компресора Аз вече навъртях 1500 км с Педерсите и съм много доволен
|
|
|
Съб Авг 08, 2020 6:40 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Постове: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Лято е и се пътува много.... Та 1000 километра по късно, се наложи да понатоваря колата. За съжаление, не заради къмпинг , а по стар български обичай за ремонт.... 10 торби лепило по 25 килограма. Клекна 2 или 3 сантиметра. Какво ми направи впечатление. След натоварването на лепилото , се качих на теглича....никакво мърдане, все едно беше се опряла в гумени тампони. При движение се усеща ше една идея по мека задницата заради товара. И само това.....Няма накланяне, няма нищо...
|
|
|
Съб Авг 15, 2020 6:00 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта |
|